Pripravte si osviežujúci drink, nájdite plážové ležadlo a poďte sa pozrieť, čo sme pre vás pripravili v poslednom vydaní Raynet Minutes pred letom. 🏝️🌞
Zistite, ako sa oba firemné systémy líšia a aké sú ich výhody, aby ste dokázali lepšie posúdiť, ktorý potrebujete.
V CRM evidujete kompletnú históriu zákazníkov, takže je komunikácia s nimi rýchlejšia a kvalita služieb vyššia. Prečítajte si, ako to funguje v praxi.
Vytvárajte lepšie zacielené kampane a majte prehľad o ich dopade na obchod.
Prečítajte si, ako sa vďaka metódam z psychoterapie stanete lepším obchodníkom.
Kedy stojí cold calling za vyskúšanie a kedy je lepšie sa sústrediť na iný spôsob generovania leadov?
Spoznajte svojich kľúčových zákazníkov, ktorým by ste mali venovať najviac času a energie.
Popostrčte dobrým follow-upom potenciálneho klienta k ďalšiemu kroku v obchodnom procese. Ukážeme vám, ako na to.
Vypracujte si databázu, do ktorej napcháte prvú poslednú o každom jednom zákazníkovi.
Učiť sa štýlom hodenia do vody možno v niektorých profesiách funguje, ale v salese nie.
Každý obchodník musí byť tak trochu psychológ. Máme pre vás pár tipov, ako psychológiu v salese využiť na svoj prospech.
Ako mobilné CRM pomáha obchodníkom v teréne
Budovanie dobrých obchodných vzťahov sa vám oplatí. Spokojný zákazník nakúpi znova a odporučí vás ďalej. Čítajte, ako vám s riadením vzťahov pomôže CRM.
Zistite, čo hýbe obchodníckym svetom a aké trendy by ste mali brať do úvahy, aby ste udržali krok s dobou, klientmi i konkurenciou.
Aj keď stoja na pozadí, sú SDR obchodníci dôležitou súčasťou obchodného tímu. Prečítajte si, v čom spočíva ich práca.
Prečítajte si, čo obnáša práca obchodného manažéra alebo obchodného riaditeľa. Aké má úlohy a aké zručnosti a vlastnosti potrebuje.
Ak chcete byť dobrým obchodným manažérom, nestačí vám byť dobrým obchodníkom. Spoznajte 4 oblasti, ktoré musíte tiež ovládnuť.
Prečítajte si rady pre obchodníkov, ako sa na hovor pripraviť, aké zásady počas telefonátu dodržiavať a ako si klienta získať.
Prečítajte si, ako vyhodnotiť leady a ich potenciál na nákup, aby ste zefektívnili svoj obchod. Inšpirujte sa lead scoring modely a príklady.
Pomocou obchodných metrík zistíte, kde má váš tím slabiny aj ako vylepšiť obchodný proces.
Zistite, čo obnáša práca obchodného zástupcu. Aké schopnosti musia ovládať a aké vlastnosti sú predpokladom.
Zistite, ako sa líši B2B marketing od B2C, aké sú jeho špecifiká a ako postupovať, aby ste svojich klientov oslovili a tiež ich u seba udržali.
Prečítajte si, ako pomocou indexu zistíte svoje postavenie na LinkedIn a ako jeho hodnotu vylepšiť, aby to pomohlo vášmu obchodu.
Neexistuje univerzálny návod, ako byť dobrým obchodníkom. Je ale pár vlastností a zručností, ktoré majú tí najlepší obchodníci spoločné. Pozrite sa na ne.
Zistite, ako efektívnejšie generovať potenciálnych zákazníkov pomocou plateného nástroja LinkedIn. Zistite, či sa to oplatí.
Zistite, ako nastaviť ciele SMART pre vaše podnikanie a ako vám pomôžu dosiahnuť lepšie obchodné výsledky.
Aktívne počúvanie, budovanie vzťahov alebo znalosť produktov. Zistite, čo by mal vedieť špičkový predajca.
Podnikateľský plán pomáha podnikateľom objasniť ciele, vyhnúť sa rizikám a osloviť investorov.
Získajte tipy na nástroje a aplikácie, ktoré vám uľahčia a zefektívnia prácu, riadenie projektov a uzatváranie dohôd.
Prečítajte si, ako funguje 7 najužitočnejších metód predaja, ktoré by ste ako predajca mali vyskúšať.