Na čo je follow-up e-mail a kedy ho klientom poslať

Na čo je follow-up e-mail a kedy ho klientom poslať

Popostrčte dobrým follow-upom potenciálneho klienta k ďalšiemu kroku v obchodnom procese. Ukážeme vám, ako na to.

4 min. čítania Obchod
NAJNOVŠIE
OBLÚBENÉ
V meste aj v teréne. Majte novú mobilnú RAYNETí appku vždy po ruke!

V meste aj v teréne. Majte novú mobilnú RAYNETí appku vždy po ruke!

Z chaosu poriadok. Nastavte si novo notifikácie podľa seba!

Z chaosu poriadok. Nastavte si novo notifikácie podľa seba!

RAYNET 2.0: Predstavujeme nové zoznamové pohľady

RAYNET 2.0: Predstavujeme nové zoznamové pohľady

Podpisujte s klientmi dokumenty online cez RAYNET

Podpisujte s klientmi dokumenty online cez RAYNET

Prepojte RAYNET sa SupportBoxem a majte všetku komunikáciu s klientmi na očiach

Prepojte RAYNET sa SupportBoxem a majte všetku komunikáciu s klientmi na očiach

CRM: najlepšie riešenie evidencie zákazníkov a obchodných prípadov

CRM: najlepšie riešenie evidencie zákazníkov a obchodných prípadov

RAYNET 2.0: Predstavujeme nové analýzy a filtrovanie

RAYNET 2.0: Predstavujeme nové analýzy a filtrovanie

Ako na efektívne riadenie obchodného tímu: 4 kľúčové oblasti

Ako na efektívne riadenie obchodného tímu: 4 kľúčové oblasti

RAYNET má novú Obchodnú nástenku!

RAYNET má novú Obchodnú nástenku!

6 kľúčových ukazovateľov výkonnosti v obchode

6 kľúčových ukazovateľov výkonnosti v obchode