RAYNET 2024 –⁠⁠⁠⁠⁠ ešte lepšie, než sme čakali 🤩

 
Pozrite sa s nami na prehľad noviniek, ktoré pre vás v RAYNETe tento rok pripravujeme.

RAYNET tento rok oslávi 20 rokov fungovania. Aj keď sme toho zvládli s vašou podporou celkom dosť, stále nás neopustil silný pocit, že sme vlastne ešte len na začiatku. Nepotrpíme si na dlhý spomínaný pátos, tak si len chceme rýchlo pripomenúť dve zásadné inovácie minulého roka. Hlavne vám ale chceme ukázať, čo čaká RAYNET CRM tento rok.

Zásadné inovácie RAYNETu v roku 2023

Mobilná aplikácia

Od vrcholu sme prerobili mobilnú aplikáciu, aby vás bavilo ju používať. Veľmi vďaka za skvelé ohlasy a pokračujeme vo vylepšovaní! Ak ste ju ešte nedajbože neskúšali alebo nemôžete nájsť odkaz na stiahnutie po kúpe nového telefónu 😎, posielame odkaz na Play Store a App Store.

Tohle je upgrade o 1000 %, obrovský skok v UX/UI, fakt tleskám.

Skvělá... super grafika i organizace oken, rozšířené funkce, výborná práce s kalendářem oproti předchozí verzi.

Všetky informácie o novej „mobilke” si môžete prečítať na našom blogu alebo mrknite do našej nápovedy.

Automatizácie

Vďaka automatizáciám pracuje RAYNET zase o trochu viac za vás. Vytvorí automaticky úlohu pri novom leade, založí follow-up k stretnutí alebo upozorní na expiráciu zmluvy. V RAYNETe sme pre vašu inšpiráciu pripravili cez 50 šablón, ktoré pokrývajú množstvo činností od zákazníckej starostlivosti po správu leadov. A keď budete mať chuť, vytvorte si vlastnú. 🙂

K 16.2. evidujeme 51 223 spustených automatizácií, ktoré vykonali prácu za vás. 💪 Podrobne sa o automatizáciách rozhovoril Zdeněk vo videu a článku, naša podpora vychytala všetky vaše možné otázky a spísala ich do nápovedy.

Novinky pre tento rok

Redesign pokračuje

Prvou novinkou je kompletné prepracovanie detailných kariet záznamov. Táto vizuálna zmena čerí naše vody už nejaký ten piatok, takže vás môžeme nechať nahliadnuť pod pokrievku.

Takto bude vyzerať karta klienta alebo obchodný prípad.

Redesign pokračuje

Nejde však len o nový dizajn, každú kartu si budete môcť ľubovoľne upraviť. Odobrať pole, pridať svoje vlastné, pridať celý nový panel, zmeniť poradie záložiek... whua... fakt sa na to tešíme! Jednoducho a jednoducho - RAYNET si budete môcť oveľa viac prispôsobiť tomu, ako ho sami používate.

Inbox a outbox

RAYNET bude vedieť prijímať a odosielať e-maily! Jednoducho si prepojíte svoj e-mailový účet s RAYNETom, takže u každého zákazníka hneď uvidíte e-mailovú komunikáciu. Bez nutnosti niečo ručne alebo inak synchronizovať.

Inbox

Rovnako tak budete môcť e-maily z RAYNETu rovno odosielať (kedykoľvek uznáte, že to bude rýchlejšia varianta, než využitie vašich základných e-mailových aplikácií). V pláne máme aj rôzne múdre nastavenia. Detailný pohľad vám prinesieme v samostatnom článku, nič vám neupláva. 🙂

Obchodné ciele

Túto funkciu by sme pokojne mohli nazvať „hráme na prianie”. 🙂 Mnohí z vás túžili po tom, aby bolo možné vyhodnocovať zobchodované objemy a iná „KPIčka” (napr. počet nových leadov, predaja nového produktu a pod.).

Obchodné ciele presne toto ponúknu a na nahliadnutie vám ich posielame už teraz.

Business goals

Nové cenové plány

Okrem informácií o nových funkciách je tiež fér spomenúť, že po dlhej dobe budeme meniť cenu. Okolo polovice roka plánujeme zvýšenie 3 cenových plánov:

  • prvý z nich, ŠTART, chceme urobiť ešte dostupnejšie, než dnes; bude pre malé tímy do 3 užívateľov a cena pôjde dole.
  • prostredný plán PROFESSIONAL umožní vyťažiť potenciál RAYNETu na maximum; cena pôjde o trochu vyššie a tento plán ponúkne ako prvú radu noviniek, o ktorých píšeme vyššie.
  • pre tých najnáročnejších máme verziu ENTERPRISE, ktorá umožní využiť tie najvyššie limity a možnosti.
Cenové plány

RAYNET AI

Vlna AI špliecha aj na RAYNET a my na nej ideme s chuťou. Prirodzená aj umelá inteligencia je nám vlastná 😎 a obe využívame každý deň. Možno ani neviete, že AI vám pomáha už nejaký čas so správnym priradením položiek pri skenovaní vizitiek. V rámci AI noviniek chystáme pre prvú polovicu roka pokročilejšie funkcie ako automatické zhrnutie zápisu zo stretnutia s klientom alebo získanie najdôležitejších informácií o klientovi. A to je ešte len začiatok!

AI

Jedno je pre tento rok isté – bude to stáť za to a bude to pre nás divoké. 🙂 A tak to máme presne radi!

Tak ahoj, zase čoskoro. 👋🏻