1. Nový spôsob filtrovania z nekonečného množstva parametrov
U všetkých zoznamov v RAYNETe nájdete nový spôsob filtrovania, v ktorom mnohonásobne narástli možnosti, podľa ktorých môžete filtrovať. Takže v tom máte voľnejšiu ruku a dohľadáte presnejšie informácie.
V zozname kliknete na Filtrovanie a vyberiete si z podmienok, podľa ktorých chcete filtrovať. Napríklad u klientov môžete vyberať z:
- desiatok kritérií, ktoré sa týkajú samotných klientov,
- kritérií obchodných prípadov, produktov, leadov a ďalších záznamov,
- alebo ako kritériá použijete vlastné voliteľné polia.
Príklad: Predstavte si, že chcete mať na stole všetky zaujímavé obchodné prípady, ktoré čakajú na doklepnutie. Vo filtrovaní zatrhnete klientov s aktivitou po termíne, s obchodným prípadom pred uzavretím a s obratom nad 1 milión korún.
Akonáhle vo filtrovaní vyberiete kritérium, zoznam sa hneď aktualizuje. Filtrovanie takto každým krokom spresňujete a nemusíte ho zakaždým upravovať od nuly. Filter si uložíte tlačidlom Uložiť alebo sa ho zbavíte tlačidlom Vyčistiť, pokiaľ už ho nepotrebujete.
Spolu s filtrom si môžete uložiť aj vlastné poradie a šírku stĺpcov. Inými slovami si šírku a stĺpce v zozname prekopete podľa seba a uložený filter si to zapamätá.
2. Editácia, zdieľanie a pripínanie filtrov
Keď ste doteraz chceli uložené filtre upraviť, museli ste ich zmazať a vytvoriť znova. Tomu je koniec. Všetky ich odteraz nájdete v roletke Moje filtre nad zoznamovým pohľadom. Tam môžete:
- upravovať uložené filtre,
- mazať nepotrebné filtre,
- nazdieľať svoje filtre kolegom,
- nastaviť filtre ako predvolené.
Filter, ktorý nastavíte ako predvolený, sa vám automaticky zobrazí, keď daný zoznam otvoríte. To sa hodí napríklad obchodníkom, ktorí chcú po rozkliknutí zoznamu Klienti vidieť iba svojich klientov.
3. Hromadné vytváranie aktivít a obchodných prípadov
Táto nová vychytávka je ďalším veľkým krokom k automatizácii v CRM. Šetrí čas a zbaví vás zbytočného klikania.
Na začiatku každého riadku v zozname novo nájdete zatržítka, ktorými môžete vybrať niekoľko riadkov naraz. Keď to urobíte, objavia sa nové zelené tlačidlá vrátane Vytvoriť obchodný prípad a Vytvoriť nadväzujúcu aktivitu.
Takže ak si napríklad vyfiltrujete klientov, ktorým ste sa týždeň neozvali, hromadne ich označíte a naplánujete k nim nadväzujúcu aktivitu, aby ste sa im ozvali s ponukou VIP programu. Vyberiete typ aktivity, kategóriu, riešiteľa a čas v kalendári a hneď máte naplánovaných desať telefonátov.
Podobne to funguje aj s obchodnými prípadmi. Stačí, keď hromadne vyberiete klientov, kliknete na Vytvoriť obchodný prípad, zadáte základné údaje a ku každému klientovi sa vám vytvorí obchodný prípad s rovnakými parametrami.
4. Hromadná úprava záznamov
Nové zatržítka slúžia nielen k hromadnému vytváraniu, ale aj k hromadným úpravám záznamov. Stačí zatrhnúť viac záznamov v ktoromkoľvek zozname a kliknúť na tlačidlo Editovať.
Vďaka tejto funkcii môžete napríklad:
- hromadne zmeniť obsah konkrétneho pole (napríklad Kategórie),
- zmeniť vlastníka záznamov,
- pridať alebo odobrať štítky,
- upraviť bezpečnostnú úroveň
- alebo zamknúť a odomknúť záznamy.
Takže už žiadna mravčia práca v podobe editovania každého záznamu zvlášť.
5. Súčtový riadok pre rýchly prehľad
Toto je malá, ale mocná vychytávka. Pod každým zoznamom nájdete súčtový riadok, ktorý vám spočíta hodnoty všetkých číselných záznamov, ktoré máte práve v zozname vyfiltrované.
Keď si práve vyfiltrujete obchodné prípady, v súčtovom riadku sa automaticky zobrazí, za koľko ste ich celkovo ponúkli a za koľko ste ich celkovo predali.
6. Tri bodky pre rýchle vytváranie nadväzujúcich akcií
Na konci každého riadku v zozname po novom nájdete aj tri bodky, ktoré vám po kliknutí ponúknu niekoľko rýchlych akcií. S ich pomocou:
- vytvoríte k záznamu nadväzujúcu akciu (napríklad follow-up k obchodnému stretnutiu),
- upravíte bezpečnostnú úroveň záznamu,
- zneplatníte záznam
- alebo ho úplne zmažete.
Ako z toho vyžmýkať maximum vám poradíme na webinári
Nových funkcií je veľa a najmä nové filtrovanie má toľko využitia, že na to jeden článok nestačí. Preto sa zadarmo prihláste na webinár, kde vám poradíme, ako nové funkcie uplatníte vo svojej praxi, a tiež odpovieme na všetky vaše otázky.
Prebehne v utorok 24. mája 2022 o 9:30, a ak to práve nestihnete, pripravíme pre vás záznam.
Prihlásiť sa na webinár