SALESMAJSTR
Vymáčknite zo svojho obchodu viac
Michal Musil z GrowJOB Institute školil obchodníkov v KPMG, Zonky alebo Baru, ktorý neexistuje. V 47 videách vás vytrénuje v predajných technikách, hľadanie zákazníkov aj v udržani čistej hlavy. Okrem CRM tak ovládnete aj prvotriedne obchodnícke know-how.
Predaj 2.0 19:38
Vnímanie predaja
Deväť tisíc ľudí dostalo otázku, čo si predstaví, keď sa povie predaj. Nakuknite do ľudských hláv a zistite, ako to využiť v praxi.
2:52
Vnímanie predaja
Vytváranie nepredajnej atmosféry
Predaj je zručnosť, ktorú využijete nielen v obchodníckom remesle. Michal vysvetľuje, čo robí z predaja univerzálnu zručnosť.
2:52
Vytváranie nepredajnej atmosféry
Skrytá sila ambivertov
Sú lepší obchodníci extroverti, alebo introverti? Naučte sa pracovať so svojimi povahovými rysmi a zlepšíte sa nielen v predaji.
2:28
Skrytá sila ambivertov
Dobro ako nová stratégia
Neetické predajné techniky dlhodobo nefungujú. Michal radí, ako z vás dobré srdce urobí lepšieho obchodníka.
3:12
Dobro ako nová stratégia
Sebci alebo pomáhači?
Sú v živote a obchode úspešnejší ľudí, ktorí myslia sami na seba?
2:26
Sebci alebo pomáhači?
Nonkonformisti vyhrávajú
Prečo majú nonkonformisti v predaji lepšie výsledky? Michal vysvetľuje, prečo sa niektorým obchodníkom darí lepšie ako iným
4:45
Nonkonformisti vyhrávajú
Princípy predaja 2.0
Byť úspešný v predaji je ako byť úspešný v športe. Zistite, čo vás o predaji naučí tréning futbalistov alebo maratóncov.
1:03
Princípy predaja 2.0
Networking 23:15
Networking
Networking vyvoláva u mnohých ľudí negatívne asociácie. Naučte sa k nemu pristupovať tak, aby bol pre vás prínosný.
1:27
Networking
Čoho sa vyvarovať v networkingu
Účastníci Networking sa často dopúšťajú šiestich prehreškov. Vyvarujte sa im a networkujte zmysluplne.
3:56
Čoho sa vyvarovať v networkingu
Ako si vybrať networking?
Hrnúť sa na každý networking nemá zmysel. Michal vám poradí, ako si vybrať správnu udalosť na rozhadzovanie sietí.
3:20
Ako si vybrať networking?
Ako nadviazať vzťah?
Začať s niekým konverzáciu na networkingu je novodobé hrdinstvo. Riaďte sa Michalovými radami a hrdina bude aj z vás.
6:19
Ako nadviazať vzťah?
Ako vytvárať hodnotu?
Kontakty sú ako izbové rastliny. Pokiaľ sa o ne nestaráte, uschnú. Zistite, ako na to.
2:57
Ako vytvárať hodnotu?
Follow-up
Ako si udržať kontakt s ľuďmi, ktoré pri networkingu spoznáte.
1:19
Follow-up
Ako na výťahovu reč?
Obchodník sa nezaobíde bez perfektne nablýskaného sales-pitch. Riaďte sa týmito radami a Vypilujte ho k dokonalosti.
3:57
Ako na výťahovu reč?
LinkedIn 17:31
LinkedIn
LinkedIn je pre obchodníkov mocný nástroj. Riaďte sa Michalovými radami a budete na LinkedIn ako Raja vo vode.
4:40
LinkedIn
Ako vyhľadať správne ľudí
Naučte sa pracovať s vyhľadávaním na LinkedIn a ušetrite si drahocenný obchodnícky čas.
4:53
Ako vyhľadať správne ľudí
Ako kontaktovať ľudí do správy
Na LinkedIn oslovíte ľudí niekoľkými spôsobmi. V tomto videu vám ich Michal všetky ukáže.
2:25
Ako kontaktovať ľudí do správy
Ako na nové lead cez LinkedIn
Na LinkedIn sa ľahko stretnete so zaujímavými novými ľuďmi. Michal vám poradí, ako nové kontakty premeniť v leady.
2:09
Ako na nové lead cez LinkedIn
Ďalšie digitálne nástroje
LinkedIn nie je jediný nástroj pre získavanie leadov. Michal vám ukáže ďalšie štyri.
3:24
Ďalšie digitálne nástroje
Telefonovanie 21:57
Prečo nie je telefonovanie "out"?
Dostať niektorých obchodníkov k telefónu je ťažšie ako dostať mačku do vane. Michal vysvetľuje, v čom spočíva sila telefónov.
3:57
Prečo nie je telefonovanie "out"?
Dobrý vs. zlý telefón
Na telefonáty spomíname ako na príjemné, alebo nepríjemné. S Michalovými radami budú telefonáty s vami vždy príjemné.
2:09
Dobrý vs. zlý telefón
Príprava na telefonovanie
Úspešnému telefonátu predchádza príprava. Michal vám poradí, čo urobiť predtým, než zdvihnete slúchadlo.
3:39
Príprava na telefonovanie
Forma telefónu
Váš jazyk a tón urobia s človekom na druhom konci zázraky. Vypilujte formu telefonátu k dokonalosti.
2:33
Forma telefónu
Dizajn call-scriptu
Vyladená forma nestačí, ak je hovor o ničom. Michal vám pomôže, aby mal každý váš telefonát hlavu, pätu aj napnuté uši.
2:27
Dizajn call-scriptu
Kvantita v telefonovaniu
Raz za mesiac, alebo dvadsaťkrát denne? Zistite, ako často majú úspešní obchodníci telefón pri uchu.
3:21
Kvantita v telefonovaniu
Ďalšie tipy a nástroje
Michal doplňuje pár užitočných tipov a nástrojov, ktoré mu uľahčujú každodenný život obchodníka na drôte.
3:51
Ďalšie tipy a nástroje
Naladenie sa 12:04
Ako byť chameleónom
Ako ovládnuť schopnosť naladenie sa? Michal vysvetľuje, prečo je každý obchodnícky majster tak trochu chameleón.
2:02
Ako byť chameleónom
Taktická empatie - zrkadlenie
Nalaďte sa lepšie na ľudí a buďte ich zrkadlom. Akými spôsobmi môžeme ľudí zrkadliť?
2:09
Taktická empatie - zrkadlenie
Aké existujú vyjednávacie štýly
Vyjednávať sa dá všelijako. Michal s vami preberie tri najčastejšie vyjednávacie štýly a vysvetlí, na aké situácie sa hodia.
4:15
Aké existujú vyjednávacie štýly
Vyjednávacie štýly II.
Ako sa môžu jednotlivé vyjednávacie štýly dopĺňať a čo si od nich zobrať?
3:38
Vyjednávacie štýly II.
Pochopenie 12:57
Dôležitosť načúvania v predaji
Načúvanie je u obchodníka rovnako dôležité ako rozprávanie. Zistite, ktoré investigatívne zručnosti obchodníci potrebujú.
4:11
Dôležitosť načúvania v predaji
Kalibrované otázky
Vyskúšajte si dôležitý obchodnícky hack. Klaďte na stretnutí otázky tak, aby na ne klient nemohol odpovedať len áno alebo nie.
4:54
Kalibrované otázky
SPIN Selling
Metóda SPIN Selling koncom minulého roka zmenila pohľad na predaj. Michal vám vysvetlí prečo.
3:52
SPIN Selling
Ovplyvnenie 26:22
Čo je cieľom komunikácie
Michal na chvíľu opráši Aristotela a povie vám, čo je cieľom každej ľudskej komunikácie - aj tej obchodnej.
3:32
Čo je cieľom komunikácie
Ako zvýšiť pochopenie
Keď vám klient nerozumie, nepredáte mu ani rožok. Naučte sa triky, pomocou ktorých zlepšíte zrozumiteľnosť svojich oznámení.
5:08
Ako zvýšiť pochopenie
Metóda FAB
Ako zákazníkovi stručne a zároveň výstižne popísať produkt alebo službu? Vyskúšajte metódu FAB.
4:08
Metóda FAB
Sociálny dôkaz a doporučovania
Rozhodovanie je náročný proces, ktorý si ľudia uľahčujú odporúčaním kamaráta alebo iného osvedčeného radcu.
10:22
Sociálny dôkaz a doporučovania
Averzia k strate
Zákazníkov viac motivuje, že môžu niečo stratiť, než že môžu niečo získať. Michal vám ukáže, ako to využiť v predaji.
3:12
Averzia k strate
Uzatváranie 14:11
Uzatváranie
V tejto kapitole vám Michal prezradí, čo všetko za úspešne uzavretým obchodom stojí.
0:45
Uzatváranie
Konsenzuálne riešenie námietok
Zle vyriešená námietka je klincom do rakvy úspešného obchodu. Michal vám poradí, ako klientove námietky najlepšie vyriešite.
3:24
Konsenzuálne riešenie námietok
Testovacie otázky
Už je vhodná chvíľa? Než začnete s uzatváraním, musíte rozpoznať, v akej fáze rozhodovania sa zákazník nachádza.
2:37
Testovacie otázky
ÁNO alebo PREČO NIE
Prišiel čas dať si panáka a príklad z praxe. Správne uzatváraní obchodu vám Michal ukáže na Fernet Stocku.
1:47
ÁNO alebo PREČO NIE
Ďalšie tipy k uzatváraniu
A na záver kapitoly pár tipov z praxe. Využite metódy defaultu, zhrnutie do mailu alebo šťastných koncov.
5:38
Ďalšie tipy k uzatváraniu
Odolnosť 7:19
Mentálna odolnosť v predaji
Byť odmietnutý je škaredý pocit. Michal vám poradí, ako to zvládnete bez usedavého plaču nad vedrom zmrzliny.
1:37
Mentálna odolnosť v predaji
Vysvetľovacie štýl pri neúspechu
Ovládnite optimistický vysvetľovací štýl, ktorý vás naučí lepšie vnímať zlyhania.
2:53
Vysvetľovacie štýl pri neúspechu
Predaj ako lievik
Čo je u odolnosti dôležité? Pozerajte sa na obchod ako na štatistiku.
1:09
Predaj ako lievik
Čo máme v predaji pod kontrolou?
Obchodné výsledky ovplyvníte len do určitej miery. Preto má pre vás Michal jedno záverečné posolstvo.
1:40
Čo máme v predaji pod kontrolou?