Pre tento rok sme Péefko… no, pustite si to sami. ▶️
Zistite, ako sa oba firemné systémy líšia a aké sú ich výhody, aby ste dokázali lepšie posúdiť, ktorý potrebujete.
V CRM evidujete kompletnú históriu zákazníkov, takže je komunikácia s nimi rýchlejšia a kvalita služieb vyššia. Prečítajte si, ako to funguje v praxi.
Vytvárajte lepšie zacielené kampane a majte prehľad o ich dopade na obchod.
Prečítajte si, ako sa vďaka metódam z psychoterapie stanete lepším obchodníkom.
Kedy stojí cold calling za vyskúšanie a kedy je lepšie sa sústrediť na iný spôsob generovania leadov?
Spoznajte svojich kľúčových zákazníkov, ktorým by ste mali venovať najviac času a energie.
Popostrčte dobrým follow-upom potenciálneho klienta k ďalšiemu kroku v obchodnom procese. Ukážeme vám, ako na to.
Vypracujte si databázu, do ktorej napcháte prvú poslednú o každom jednom zákazníkovi.
Učiť sa štýlom hodenia do vody možno v niektorých profesiách funguje, ale v salese nie.
Každý obchodník musí byť tak trochu psychológ. Máme pre vás pár tipov, ako psychológiu v salese využiť na svoj prospech.
Ako mobilné CRM pomáha obchodníkom v teréne
Budovanie dobrých obchodných vzťahov sa vám oplatí. Spokojný zákazník nakúpi znova a odporučí vás ďalej. Čítajte, ako vám s riadením vzťahov pomôže CRM.
Zistite, čo hýbe obchodníckym svetom a aké trendy by ste mali brať do úvahy, aby ste udržali krok s dobou, klientmi i konkurenciou.
Aj keď stoja na pozadí, sú SDR obchodníci dôležitou súčasťou obchodného tímu. Prečítajte si, v čom spočíva ich práca.
Prečítajte si, čo obnáša práca obchodného manažéra alebo obchodného riaditeľa. Aké má úlohy a aké zručnosti a vlastnosti potrebuje.
Ak chcete byť dobrým obchodným manažérom, nestačí vám byť dobrým obchodníkom. Spoznajte 4 oblasti, ktoré musíte tiež ovládnuť.
Prečítajte si rady pre obchodníkov, ako sa na hovor pripraviť, aké zásady počas telefonátu dodržiavať a ako si klienta získať.
Prečítajte si, ako vyhodnotiť leady a ich potenciál na nákup, aby ste zefektívnili svoj obchod. Inšpirujte sa lead scoring modely a príklady.
Pomocou obchodných metrík zistíte, kde má váš tím slabiny aj ako vylepšiť obchodný proces.
Zistite, čo obnáša práca obchodného zástupcu. Aké schopnosti musia ovládať a aké vlastnosti sú predpokladom.
Zistite, ako sa líši B2B marketing od B2C, aké sú jeho špecifiká a ako postupovať, aby ste svojich klientov oslovili a tiež ich u seba udržali.
Prečítajte si, ako pomocou indexu zistíte svoje postavenie na LinkedIn a ako jeho hodnotu vylepšiť, aby to pomohlo vášmu obchodu.
Neexistuje univerzálny návod, ako byť dobrým obchodníkom. Je ale pár vlastností a zručností, ktoré majú tí najlepší obchodníci spoločné. Pozrite sa na ne.