Obchodujete s mediálne propíranými klientov? Používate aplikáciu NewtonOne alebo uvažujete o monitoringu médií? V tom prípade máme dobrú správu – prinášame novú integráciu, vďaka ktorej získate ucelený obrázok o veľkých klientoch, obchodných partneroch a konkurencií.
NewtonOne vám ušetrí čas nad sledovaním diania okolo vašich klientov. Znalosť ich aktivít je totiž pre obchodníka rovnako dôležitá ako dobre vyžehlená kravata. Po prepojení CRM a NewtonOne uvidíte u kontaktov v adresári RAYNET ich mediálne zmienky.
Čo integrácia vie
S plateným účtom NewtonOne môžete sledovať mediálnu históriu klientov až do roku 1996. Čerpá z českých i zahraničných zdrojov. Zistíte napríklad:
- kde a v akej súvislosti sa o klientovi hovorilo alebo písalo,
- do ktorých médií poskytol rozhovor,
- na akých projektoch sa podieľal
- alebo s kým v minulosti uzavrel spoluprácu.
Kompletná verzia aplikácie NewtonOne je spoplatnená individuálnou čiastkou. V nastavení nájdete aj variantu zadarmo, s ktorou máte k dispozícii mediálnu históriu za posledných 90 dní.
Ako presne to funguje
Integrácia vám zaberie len pár minút. Aplikácia čerpá dáta z mediálneho archívu a aktualizuje ich zakaždým, keď si otvoríte záložku konkrétneho klienta.
Vyskúšajte si monitoring médií za posledných 90 dní vďaka prepojeniu RAYNET a NewtonOne zadarmo. Stačí si len integráciu sprevádzkovať vo vnútri RAYNETu.
Pozrite na náš videonávod, ako na prepojenie krok po kroku: