CRM pre účely servisu
RAYNET vám pomôže mať prehľad nad tovarom, ktorý potrebuje servis. Majte pod palcom výjazdy technikov aj spätnú väzbu, vylepšite zákaznícku skúsenosť a zákazníci sa k vám radi vrátia.
VYSKÚŠAŤ RAYNET PRE ÚČELY SERVISUTieto spoločnosti už používajú RAYNET
Medzi klientmi budete mať poriadok
Všetky vaše dáta o klientoch budú konečne prehľadné, či už ide o kontaktné informácie, dátum zakúpenia výrobku alebo informácie, ktoré ste spolu riešili napríklad telefonicky. Vďaka tomu budete vedieť, kedy komu ponúknuť aký servis.
Viete, čo sa predalo av akom je to stave
S CRM máte prehľad o jednotlivých obchodoch. Z jedného miesta vidíte, či už ste s klientom rokovali o konkrétnej mašine, alebo či už je poslaná ponuka. U predaných strojov potom evidujete detailné informácie ohľadom ich stavu, prebehnutých servisov alebo konca záručnej lehoty.
Zlepšíte prehľad nad každým servisom
Každú servisnú zákazku uvidíte v RAYNETe na samostatnej nástenke. Rýchlo potom skontrolujete, kto servisuje, za koľko peňazí a v akej je servis aktuálne fáze. A navyše si odtiaľto rovno vygenerujete zákazkový list, a to na dve kliknutia.
Kalendár, ktorý uľahčuje výjazdy
Bez problémov naplánujete, kto, kedy a kam za zákazníkom pôjde, a po výjazde pridáte do CRM nové informácie alebo fotky. Pokojne rovno z mobilu. Odlíšite tiež platené servisy od tých zárukových.
Nastavíte si polia, ktoré potrebujete
CRM si prispôsobíte podľa seba. Hodí sa vám zaznamenávať koniec záruky, sériový kód výrobku alebo niečo iné? Či už ide o sebašpecifickejší údaj, v Raynete naň nájdete miesto.
RAYNET CRM pre
účely servisu
VYSKÚŠAŤ účely servisu
Pred štartom spolupráce sme sa detailne venovali výberu a porovnávaniu ponúk na trhu. Prečo sme sa rozhodli práve pre CRM RAYNET? RAYNET je veľmi intuitívny ak používateľom priateľský. Implementácia na úvod bola ľahká a jednoduchá. Technická podpora je rýchla a presná. Pre našich obchodníkov vedenie agendy v CRM RANET nie je záťažou. Ba naopak v šesťročnej histórii používania tohto systému ťaží zo zadaných informácií v minulosti. A vedenie firmy má lepší prehľad nad chodom obchodného oddelenia.