Predstavte si, že údaje o každom zákazníkovi a každom nákupe sa vám automaticky prevedú z e-shopu do CRM. Zrazu presne viete, kto, kedy a čo nakúpil, ako často sa k vám vracia alebo koľko peňazí už u vás minul. Toto všetko zvládnete vďaka novému prepojeniu RAYNET so systémom Shoptet.
Ako to funguje v praxi?
Pani Rejnoková si potrebuje zaobstarať nové tričko na leto. Vyberie si fešný kúsok z vášho e-shopu, dokončí svoj nákup a jej objednávka prejde do stavu vyřízena. V tú chvíľu sa akcia automaticky prenesie do RAYNET, kde sa vytvorí nový obchodný prípad.
Ak už si u vás paní Rejnoková v minulosti niečo kúpila, pripojí sa obchodný prípad priamo k nej. Ak je to jej prvý nákup, založí sa v CRMku nový klient. Úplne rovnako to funguje aj s produktom – ak ho ešte v RAYNET CRM nemáte, vytvorí sa a napojí na daný obchodný prípad.
Všetky dáta, ktoré sa vám týmto spôsobom z Shoptet do RAYNET previedla, využijete napríklad k:
- perfektnému zacielenie e-mailových kampaní,
- poskytnutie VIP služieb najzaujímavejším zákazníkom,
- tvorbe špeciálnych akcií,
- managementu zliav
- a v neposlednom rade k dokonalej zákazníckej starostlivosti.