RAYNET mení dizajn: nové okná pre vkladanie záznamov

 
Prvá vlna zásadných zmien je tu. Už teraz v Raynet nájdete nové okná pre vytváranie záznamov.

Zhruba pred rokom sme odštartovali návrh nového dizajnu RAYNETu. Cieľ je jasný. Zužitkovať všetko, čo sme boli schopní za 8 rokov spoločnej cesty načerpať a posunúť RAYNET o svetelný rok dopredu. Viac o celom projekte nájdete nižšie v tomto článku.

Chápeme, že robiť zmeny v nástroji, ktorý používate na dennej báze je citlivé. Ale naozaj veríme, že zo zmien budete podobne nadšený ako my a rýchlo sa vám dostanú pod kožu. Viac ako 150 používateľov RAYNETu, ktorí sa dobrovoľne prihlásili na testovanie, už nové okná dva týždne používa. A ich spätná väzba je veľmi pozitívna.

Ide o príjemný posun vpred. Osobne si myslím, že sa vytváranie záznamov vďaka väčšej prehľadnosti zjednodušilo. Za nás veľký palec hore. Petr Mihók, G-DROID SOLUTIONS

Budeme radi, keď sa k zmenám tiež vyjadríte. Môžete nám buď vyplniť dotazník tu alebo nám napísať na e-mail feedback@raynet.cz.

Ako sme sľúbili vo videu, tu nájdete priechod základnými typmi okien pre vytváranie nových záznamov:

 

 

Pozor! Toto už ste možno čítali! V nasledujúcej časti článku opakujeme, prečo nový dizajn robíme, ako vzniká a kedy sa na neho môžete tešiť.


RAYNET 2.0: harmonogram - Čo a kedy ?!

  1. Pred mesiacom RAYNET zažil drobné preladenie grafiky do o niečo modernejšieho štýlu. Ale úprimne, možno si toho na prvý pohľad ani nevšimnete. 
     
  2. Upravili sme len ikonky, grafiku tlačidiel a iných drobných prvkov. Nič dramatické.
     

    Snažili sme sa grafiku len trochu omladiť a zároveň pripraviť pre oveľa výraznejšie zmeny ↓
  3. Aktuálne vydávame kompletný upgrade dialógových okien. To znamená napríklad okná pre založenie klienta, obchodného prípadu, naplánovanie schôdzky apod. Toto vylepšenie už pôjde prehliadnuť len pri zatvorených očiach;)
     

     

  4. +/- za rok by mal byť RAYNET 2.0 kompletne vonku. Vo 2-3 opakovaniach postupne zlepšíme všetky časti RAYNETu - od detailných kariet záznamov až po zoznamové pohľady alebo kalendár. A áno - urobíme absolútne všetko, aby to bolo prinajmenšom dychberúce. :-)
 

Pripojte sa k Early adopters (buďte pri tom prvý ...)

Ak chcete byť u vývoja RAYNET 2.0 o niečo bližšie, môžete sa zapojiť do skupiny tzv. Early adopters, ktorým budeme zapínať nový dizajn prednostne a pýtať sa na prvú spätnú väzbu. Stačí, keď nám na seba necháte e-mail ↓.

 

Buďte součástí skupiny Early adopters, které budeme nový design zapínat přednostně!

Prečo sme sa vlastne do vývoja Raynet 2.0 pustili?

Za 8 rokov fungovania sme sa stretli so stovkami skvelých firiem a spracovali (bez preháňania) tisíce zákazníckych požiadaviek. Maximálne sme ťažili z vašich pripomienok aj sledovanie globálnych CRM riešení a vďaka tomu sme mohli RAYNET stále posúvať vpred.

Lenže. Zásadné zlepšenia, také, ktoré by objektívne zmenili spôsob práce so CRM a výrazne tým zefektívnili prácu väčšine užívateľov, už nejde robiť v rámci mantinelov súčasnej verzie. A s tým sa odmietame zmieriť.

Súčasne chceme RAYNET vtlačiť nový, čistý, moderný vzhľad. Dizajn, ktorý maximálne uľahčí prácu s RAYNET CRM a zásadne zlepší užívateľskú prívetivosť. Chceme, aby sa vám RAYNET používal lepšie ako ... zubná kefka.

Samozrejme si veľmi uvedomujeme, že akákoľvek zmena nástroja, ktorý už má človek ohmataní, trochu bolí. Za celý RAYNET sľubujeme, že robíme všetko preto, aby každá zmena znamenala súčasne zlepšenie alebo zjednodušenie práce.

Pod pokrievkou ...

Na záver si pre nadšencov dovolíme zazdieľať kúsok z toho, ako návrh RAYNET 2.0 vzniká.

Wireframe

Na obrázku vidíte prototyp užívateľského rozhrania - tzv. Wireframe. V tomto prípade sa jedná konkrétne o formulár pre založenie nového klienta. Než sa dostal do svojej finálnej podoby, prešiel viac než 20 žalobnými iteráciami.

Do prototypov vkladáme všetko, všetko naše know-how. To, čo nám hovoria klienti, ale aj to, čo postrehneme u iných softvérových riešení. Dlhodobo sledujeme skupinu približne dvadsiatich nástrojov, ktoré sú aktuálne na špici inovácií, alebo sú lídrami svojich segmentov. Porovnávame, akým spôsobom riešia scenáre, ktoré práve (re) designom a samozrejme robíme všetko preto, aby sme sa vo finále dostali ešte ďalej. Aj preto náš odbor milujeme; že je na úrovni inovácií možné súťažiť aj s globálnymi gigantmi.

Po fáze prototypovania nastupuje tvorba grafických návrhov, vývoj, testovanie a ladenie.

Takto potom môže vyzerať výsledok. Konkrétne nový formulár pre vytvorenie Schôdzky: