OptimCall: Vylepšite svoj RAYNET o telefónnu ústredňu

 

Keď sa môžete dopredu pozrieť, kto vám volá a hneď vidíte, čo sa s volajúcim naposledy riešilo, môžete klientom poskytnúť výrazne lepší servis a povýšiť tak svoju zákaznícku starostlivosť na novú úroveň. Vieme o tom svoje - telefónny systém OptimCall sme ladili najprv na svojich hovoroch (konkrétne na vás :)) a teraz je pripravený urobiť profesionálov zákazníckej starostlivosti aj z vás.

OptimCall v pár vetách...

OptimCall je softwarové riešenie pre telefóniu. Zvláda služby VoIP telefónne ústredne od jednoduchých firemných riešení cez zabezpečenie callcenter a tímov zákazníckej podpory.

Prepojenie s RAYNETem umožňuje nastaviť rad chytrých scenárov, ktoré vie pri volaní využiť obchodné dáta. Najzákladnejším z nich je identifikácia volajúceho.

Hlavné výhody prepojenie

  • Pre spustenie systému nemusíte meniť infraštruktúru ani telefónneho operátora. V skutočnosti nemusíte meniť ani poskytovateľa a ani súčasnú ústredňu. OptimCall sa na ňu vie napojiť. Variant implementácie je veľa a značka ideál je skonzultovať vaše potreby osobne.
  • OptimCall si rozumie s pevnými linkami i mobilnými telefónmi.
  • Potrebné informácie o klientovi máte počas hovoru pred očami.
  • OptimCall je rovnako ako RAYNET cloudová aplikácie, takže sa nič neinštaluje, platby sú mesačné a všetky zlepšenia získavate automaticky.

 

V RAYNETe používame OptimCall takto...

  1. MaMaZu sa prihlási:
  • k jednej klapke (interné číslo, ktoré je prevádzkované na hardwerovom alebo softwerovom telefónu)
  • a do jednej alebo viacerých front (to znamená, keď jedno číslo môže obsluhovať viac ľudí naraz).
Klapka a fronta

 

  1. Keď volá zákazník a:
  • CRM ho zná (je v databáze)
    • zobrazí sa dialógové okno, v ktorom je vidieť meno a priezvisko, fotka a firma,
    • nechýba ani tlačidlo s možnosťou založiť nový záznam, teda telefonát,
    • pred prijatím hovoru môžeme zákazníka rozkliknúť a zistiť o ňom všetky informácie z predchádzajúcej komunikácie,
    • v průběhu hovoru si píšeme poznámky a po ukončení ukládáme záznam (telefonát) už jen na 1 kliknutí.
  • CRM ho nezná (není v databázi)
    • zobrazí se dialogové okno, ve kterém je tlačítko pro založení nového leadu.
Zákazník, kterého CRM zná

Zákazník, kterého CRM zná

Zákazník, kterého CRM nezná

Zákazník, kterého CRM nezná

NÁŠ TIP: Automatické otevírání detailu klienta nebo kontaktní osoby si můžete aktivovat ve Volitelném nastavení. Stejně tak i automatické zakládání leadů a klientů.

 

  1. Pomáhá i jednoduché vyřizování zmeškaných hovorů. Po přihlášení do RAYNETu se zobrazí rychlý přehled, třeba jako tento:
Zmeškané hovory

NÁŠ TIP: Volat můžete jednoduše přes tlačítko Volat v detailu klienta. Stisknutím zahájíte volání ze své klapky a přístroje, na kterém je klapka aktivní. Zazvoní vám telefon a po zvednutí se automaticky začne vytáčet telefonní číslo volaného.

Volat

Čo RAYNETu OptimCall priniesol

  • MaMaZu pracujú oveľa efektívnejšie. Čo oceníme my aj vy ;)
  • Informácie o minulých hovoroch sa automaticky zaznamenávajú do RAYNETu, a preto nemusíme vytvárať záznamy ručne.
  • Jedným kliknutím založíme nový obchodný prípad alebo prevedieme zápis k hovoru.
  • Klienti sa ani nemusí strachovať, kto im telefón vezme, pretože sa prednostne dovolajú "svoje" MaMaZu (a ak "vaše" nie je práve dostupná, aj ďalšia členka MaMaZu tímu okamžite vidí, čo ste naposledy riešili a s akým výsledkom).

OptimCall je pre každého

Bez ohľadu na to, v akom odvetví podnikáte alebo k čomu RAYNET využívate, OptimCall je riešenie, ktoré môže využiť každý. Možností nastavenia je veľa a značka ideál je pobaviť sa o tom s nami osobne.

Mrknite na video, ako OptimCall funguje a či vás to zaujalo, určite sa ozvite! Stačí 1 kliknutie ;)

Chci mať taky OptimCall