Do CRM pridávame nové integrácie a tie existujúce neustále vylepšujeme. Vyskúšajte ich a uľahčte si prácu.
Pozrite sa s nami na prehľad noviniek, ktoré pre vás v RAYNETe tento rok pripravujeme.
Jubilejný desiaty ročník SalesMajster MeetUpu sme priviezli do Brna na Marketing Festival, takže téma bola jasná: prepojenie marketingu a salesu.
Zistite, ako sa oba firemné systémy líšia a aké sú ich výhody, aby ste dokázali lepšie posúdiť, ktorý potrebujete.
V CRM evidujete kompletnú históriu zákazníkov, takže je komunikácia s nimi rýchlejšia a kvalita služieb vyššia. Prečítajte si, ako to funguje v praxi.
Vytvárajte lepšie zacielené kampane a majte prehľad o ich dopade na obchod.
Než sa plne ponoríte do vianočnej atmosféry, pustite si RAYNETí pé-efko. Nájdete v ňom návod, ako budúci rok preplávať s ľahkosťou.
Vďaka novej funkcii Automatizácia vybaví RAYNET množstvo pravidelných činností za vás.
Zefektívnite procesy vo firme a ušetrite ľuďom čas, ktorý môžu venovať dôležitejšiu prácu. Prejdite si tipy, s ktorými digitalizáciu zvládnete.
Prečítajte si to najzásadnejšie z deviateho ročníka SalesMajster MeetUpu.
Prečítajte si, ako sa vďaka metódam z psychoterapie stanete lepším obchodníkom.
Vezieme poriadny balík noviniek 📦, ktoré sme v posledných mesiacoch pridali do RAYNETu.
Kedy stojí cold calling za vyskúšanie a kedy je lepšie sa sústrediť na iný spôsob generovania leadov?
Spoznajte svojich kľúčových zákazníkov, ktorým by ste mali venovať najviac času a energie.
Pomocou novej funkcie Strom viditeľnosti môžete jednoducho nastaviť, kto vidí koho záznamy.
Popostrčte dobrým follow-upom potenciálneho klienta k ďalšiemu kroku v obchodnom procese. Ukážeme vám, ako na to.
Vypracujte si databázu, do ktorej napcháte prvú poslednú o každom jednom zákazníkovi.
Učiť sa štýlom hodenia do vody možno v niektorých profesiách funguje, ale v salese nie.
Väčšina firiem začína s riadením obchodu v excelových tabuľkách. Časom sa ale začnú hromadiť a prichádza CRM.
Každý obchodník musí byť tak trochu psychológ. Máme pre vás pár tipov, ako psychológiu v salese využiť na svoj prospech.
Implementácia CRM je ako návšteva zubára či doktora. Firmy vedia, že systém potrebujú a že im uľahčia prácu, ale boja sa ho zaviesť. Implementácie sa nemusíte báť.
Z praxe vieme, že o CRM panujú predsudky ako o väčšine IT systému. Aby obchodníkom zefektívnilo prácu, musí byť jednoduché.
Ako mobilné CRM pomáha obchodníkom v teréne
Namiesto hromadných rozosielok posielajte klientom maily, ktoré ich naozaj zasiahnu. Integráciu stihnete počas jednej šálky kávy.
Vylepšený pomocník každého obchodníka je tu. Vydali sme novú mobilnú aplikáciu!
Pozrite si naše PFko, ktoré sme tento rok pojali ako reverznú rozprávku.
Budovanie dobrých obchodných vzťahov sa vám oplatí. Spokojný zákazník nakúpi znova a odporučí vás ďalej. Čítajte, ako vám s riadením vzťahov pomôže CRM.
Zistite, čo hýbe obchodníckym svetom a aké trendy by ste mali brať do úvahy, aby ste udržali krok s dobou, klientmi i konkurenciou.
Aj keď stoja na pozadí, sú SDR obchodníci dôležitou súčasťou obchodného tímu. Prečítajte si, v čom spočíva ich práca.
CRM je systém, v ktorom si zaznamenáte všetko od stretnutí a telefonátov cez informácie o klientoch až po celé obchodné prípady a všetky detaily o nich.