Výber TOP novinek z RAYNET CRM za rok 2020

 
V RAYNETu jsme v roce 2020 pod rouškami rozhodně nezývali. Přidali jsme do CRM přes 600 nových vylepšení a funkcí a poladili jsme také design. Pokud jste změny nestíhali sledovat, shrnuli jsme pro vás ty nejdůležitější do jednoho videa a článku.

1.Nový, príjemnejšie kalendár

Kalendár je od vlaňajšieho decembra ešte rýchlejší a prehľadnejšie. Okrem novej palety farieb, ktorá od seba aktivity lepšie odlíši, sme pridali tiež pár nových funkcií.

Po jednoduchom kliknutí na aktivitu v kalendári sa vám zobrazí jej náhľad. Rýchlo tak skontrolujete, čoho sa aktivita týka, kto sa jej zúčastňujú, kde sa bude konať a ušetríte si klikanie navyše. K dispozícii máte tiež rýchle akcie ako hotovo, zrušiť alebo presunúť.

Pokiaľ vo firme z bezpečnostných dôvodov obmedzujete užívateľom zobrazovanie udalostí v kalendári, môžete teraz zobraziť aspoň vyblokovanie časy bez konkrétneho mena. Výrazne si tak uľahčíte plánovanie schôdzok.

Podrobnosti o novom kalendári nájdete v samostatnom článku s videom.

Náhled aktivity v kalendáři

2. Druhá etapa nového dizajnu

Veľkú časť RAYNET sme vlani na jeseň prezliekli do nového, prehľadnejšieho dizajnu.

Chceli sme, aby sa vám v CRM ešte lepšie pracovalo. Pridali sme:

  • vysúvacie menu, vďaka ktorému získate viac priestoru na prácu,
  • upraviteľnou nástenku so 4 novými panely,
  • novú administráciu s čistým vzhľadom
  • a farebné náhľady udalostí v Histórii.

Nový vzhľad sme navyše rozbehli na modernejších technológiách, vďaka ktorým bude aplikácia ešte rýchlejší, stabilnejší a bezpečnejší.

Podrobnosti o druhej fáze nového dizajnu nájdete v samostatnom článku.

 

3. Vlastné šablóny obchodných dokumentov

Od decembra si v Raynet vytvoríte vlastné šablóny ponúk, objednávok alebo zmlúv. Vyberiete z predpripravených šablón alebo si zostavíte úplne novú. To príde vhod napríklad dcérskym firmám, ktoré majú spoločné CRM, ale potrebujú odlišné zmluvy.

Vlastné šablóny si vytvoríte vo Worde a na miesta, kde chcete zobraziť údaj z Raynet, vložíte špeciálnu textovú značku.

Podrobnosti, ako na to, nájdete v samostatnom článku s videom.

 

4. Prevod leadů

Pridali sme aj menšie vychytávky, ktoré vám získajú ďalšie minúty k dobru. Novo môžete napríklad v jedinom kroku previesť lead na nového klienta a pri tom vytvoriť Obchodný prípad a Úloha. Ako na to, zistíte v návode.

5. Skrývanie voliteľných polí

 

Orientáciu v CRM vám uľahčí nová možnosť skryť voliteľná poľa. Akékoľvek voliteľné pole, ktoré pri práci nevyužívate, môžete teraz skryť a prečistiť si tak pracovnú plochu. Stačí v karte voliteľných polí prejsť do Nastavenia a vybrať si, ktoré panely chcete zobraziť. Presný postup nájdete v návode.

6. Nové integrácie

V roku 2020 sme Raynet prepojili s ďalšími užitočnými nástrojmi.

Vďaka prepojeniu s fakturačným nástrojom iDoklad pokojne vytvoríte faktúry z obchodných prípadov v Raynet. Ušetríte si tak preklikávaniu medzi aplikáciami. Zároveň priamo v CRM jednoducho zistíte, ktorý klient vám ešte nezaplatil a pošlite mu upomienku.

O ďalších výhodách prepojenia Raynet s iDoklad si prečítajte na blogu.

Raynet sme prepojili tiež s nástrojom pre riadenie projektov Freelo. Obchodné prípady si vďaka nemu rozpadne na úlohy a to-do listy, takže si tím všetku prácu prehľadne rozdelí a naplánuje. 

S prepojením Raynet a Freely toho ale zvládnete ešte viac, prečítajte si o tom v samostatnom článku.

Sily sme spojili aj s fakturačnú aplikáciou Fakturoid. Po prepojení vystavíte klasické aj zálohové faktúry z obchodných prípadov priamo v CRM. Vďaka tomu ušetríte čas, ktorý by ste inak strávili překlikáváním medzi programami a prepisovaním čísel.

Ako presne integrácia s Fakturoidem funguje si prečítajte v článku na blogu.

Plány na tento rok

  • Chystáme novú generáciu seznamových pohľadov s podstatne vylepšeným filtrovaním.
  • Ešte výraznejšie prerobíme analýzy, kde pribudne aj analýza výkonnosti predajného lievika a súčasne prerobíme Obchodné nástenku do dychberúci nádhery.
  • Hlavne celkovo posunieme možnosť prispôsobenia si RAYNET tak, ako potrebujete. pripravujeme:
    • workflow modul pre automatizáciu procesov,
    • nastavenie jednotlivých agend - ktoré chcete používať a ako,
    • v rámci nich si budete môcť určiť, ktoré atribúty sú povinné (a kedy)
    • a sadu vlastných polí rozšírime o nové typy.
  • Ďalšie digitalizáciu určite pomôže chystaný modul pre online podpisovanie dokumentov.
  • A 💣 nakoniec – plánujeme novú mobilnú aplikáciu, s ktorou chceme vyhrať súťaž o najkrajšie a najpoužiteľnejší mobilné CRM na svete :)