Podmienky poskytovania
    Pre užívateľov, ktorí sa zaregistrovali pred dátumom 1. 8. 2025 platí tieto Podmienky, a to až do 16. 8. 2025, kedy vojdú do platnosti Podmienky nižšie.
    Všetky predchádzajúce verzie Podmienok nájdete TU.
    PODMIENKY POSKYTOVANIA SLUŽIEB RAYNET CRM č. 25-08-01
    1. Úvodné ustanovenia

      1. Chápeme, že čítanie obchodných podmienok nie je zábava. Skúste si však, prosím, nájsť chvíľku a naozaj si ich prečítať už teraz, na začiatku našej spolupráce. Ich účelom je nastaviť pravidlá hry tak, aby ste presne vedeli, čo od nás môžete požadovať a čo naopak očakávame my od Vás v súvislosti so Zmluvou, ktorú sme medzi sebou uzavreli prostredníctvom nášho internetového rozhrania na webovej stránke raynet.cz, raynetcrm.sk alebo raynetcrm.com (ďalej len “naše webové stránky”), prípadne v papierovej forme.
      2. Kto sme?

      3. Skôr ako budeme pokračovať, pár informácií o tom, kto sme a kde nás môžete nájsť. Náš názov je RAYNET s.r.o. a sme obchodná spoločnosť s viac ako 19-ročnou históriou. Vznikli sme v roku 2004 a sídlime v Českej republike, v Ostrave - Porube, konkrétne na ulici Hlavní třída 6078/13, PSČ: 708 00. Aby sme to v týchto obchodných podmienkach nekomplikovali, sme jednoducho "RAYNET," Vy ste "Zákazník," a toto sú "Podmienky."
      4. Ste oprávnení s nami uzavrieť zmluvu?

      5. Ak s nami uzatvárate zmluvu v mene Zákazníka, ktorý je právnickou osobou, vyhlasujete, že máte oprávnenie takúto zmluvu platne uzavrieť. V takom prípade zároveň predpokladáme, že hlavnú zodpovednosť za plnenie práv a povinností vyplývajúcich zo Zmluvy a za používateľské konto nesie štatutárny orgán tejto právnickej osoby.
      6. Súhlas s týmito podmienkami

      7. Používaním nášho softvéru RAYNET CRM potvrdzujete, že ste si pozorne prečítali tieto Podmienky, oboznámili ste sa s nimi v plnom rozsahu a súhlasíte so všetkým, na čom sme sa v nich dohodli.
      8. Jednotné kontaktné miesto a moderovanie obsahu

      9. Ďalej Vás informujeme, že sme zriadili jednotné kontaktné miesto v súlade s DSA (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2022/2065 z 19. októbra 2022 o jednotnom digitálnom trhu), ktorým je e-mailová adresa podpora@raynetcrm.sk.
      10. Zároveň uvádzame, že pri poskytovaní a prevádzkovaní nášho systému RAYNET CRM nedochádza k žiadnej moderácii obsahu našich používateľov.
    2. Základné pojmy

        Čo máme na mysli niektorými pojmami?

      1. Keďže sa chceme vyhnúť nedorozumeniam a radi by sme používali rovnaký jazyk, vyjasnime si, čo máme na mysli niektorými pojmami, ktoré budeme ďalej v Podmienkach používať:
      2. CRM je softvérová aplikácia RAYNET CRM na riadenie vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management), ktorá je vo vlastníctve spoločnosti RAYNET a ku ktorej spoločnosť RAYNET vykonáva autorské práva.
      3. RAYNET je obchodná spoločnosť RAYNET s.r.o., IČO: 26843820, so sídlom Hlavní třída 6078/13, Poruba, 708 00 Ostrava, Česká republika, zapísaná na Krajskom súde v Ostrave pod spisovou značkou C 28180, kedy sme jednou zo zmluvných strán, ako je definované nižšie. Zároveň sme správcom osobných údajov tak Vašich ako Zákazníka, ako aj jednotlivých Používateľov. Okrem toho sme aj spracovateľom osobných údajov (prípadných) klientov Zákazníka.
      4. Zákazník ste Vy, t. j. osoba, ktorej sme umožnili používať CRM.
      5. Zmluva. Zmluvou sa rozumie zmluva uzatvorená medzi Vami ako Zákazníkom a nami ako spoločnosťou RAYNET. Táto zmluva medzi nami môže vzniknúť dvoma rôznymi spôsobmi. Buď vyplnením a odoslaním registračného formulára na našej webovej stránke alebo môžeme uzavrieť klasickú písomnú zmluvu v papierovej forme. Na základe takejto zmluvy Vám potom umožníme používať CRM.
      6. Online podpisovanie je funkcia, ktorú poskytujeme našim Zákazníkom v spolupráci so spoločnosťou Digital Solutions, s.r.o., označovanou aj ako DigiSign, aby sme im uľahčili podpisovanie zmlúv za podmienok uvedených v týchto Podmienkach.
      7. Podmienky upravujú naše vzájomné práva a povinnosti pri poskytovaní CRM na základe uzatvorenej Zmluvy. Podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy.
      8. Inštancia je označenie pre účet Zákazníka v systéme CRM. Inštancia sa vytvára vyplnením a odoslaním registračného formulára na našich webových stránkach.
      9. Používateľský účet je súhrnný pojem, ktorý zahŕňa "Využívané používateľské účty" aj "Voľné používateľské účty". V rámci správy svojej Inštancie môžete prehľadne vidieť, ktoré z Vašich používateľských účtov sa aktuálne používajú a ktoré sú voľné.
      10. Využívaný používateľský účet je účet s vlastnými prístupovými údajmi, ktorý Zákazník pridelil konkrétnemu Používateľovi na účely používania CRM.
      11. Voľný používateľský účet je používateľský účet, ktorý v danom okamihu nie je priradený žiadnemu konkrétnemu Používateľovi. Sú to Používateľské účty, ktoré sme pre Vás zablokovali, aby ste ich mohli kedykoľvek a okamžite priradiť svojim konkrétnym Používateľom.
      12. Administrátorský účet je účet vytvorený Zákazníkom na správu Inštancie a jednotlivých Používateľských účtov. Správca Administrátorského účtu je zároveň Používateľom.
      13. Tracking e-mailov je funkcia, ktorá má za úlohu sledovať otváranie e-mailov a klikanie na odkazy v e-mailoch, ak na to dáte ako Používateľ pokyn. Právny titul na vykonávanie Trackingu e-mailov je potrebné získať z Vašej strany, nenesieme za to zodpovednosť.
      14. Používateľ je fyzická osoba vystupujúca na strane Zákazníka, ktorá sa prihlási do CRM prostredníctvom svojho Používateľského účtu. Používateľ je dotknutou osobou podľa zákona č. 110/2019 Sb. o spracovaní osobných údajov.
      15. API konektor je programové rozhranie CRM, ktoré umožňuje pracovať vo vnútri CRM s dátami aplikácií tretích strán.
      16. Skúšobná doba je obdobie, počas ktorého môžete ako Zákazník bezplatne používať CRM, aby ste sa oboznámili s jeho funkciami a uistili sa, že Vám bude vyhovovať. Skúšobná doba trvá 30 dní a začína plynúť okamihom vytvorenia Inštancie Zákazníka v CRM.
      17. Poplatok je mesačný alebo ročný poplatok za používanie CRM.
      18. Zúčtovacie obdobie je jeden kalendárny mesiac, pokiaľ sme sa dohodli, že budete Poplatok platiť mesačne. Zúčtovacie obdobie však môže byť aj jeden kalendárny rok, ak sme sa dohodli, že Poplatok budete platiť ročne.
      19. AutZ. Skratka AutZ znamená Autorský zákon, t. j. zákon č. 121/2000 Sb. v znení neskorších predpisov.
      20. OZ. Skratka OZ znamená Občiansky zákonník, t. j. zákon č. 89/2012 Sb. v znení neskorších predpisov.
      21. GDPR znamená nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679.
      22. Čo platí, ak je niečo iné v zmluve a niečo iné v obchodných podmienkach?

      23. Ak sa v Zmluve alebo v niektorom z jej dodatkov písomne a výslovne dohodneme na niečom inom, než čo stanovujú tieto Podmienky, platí to, na čom sme sa dohodli v Zmluve alebo dodatku. V ostatných prípadoch platia tieto Podmienky.
    3. Skúšobná doba a platené používanie

      1. Nikto nechce kupovať mačku vo vreci, preto Vám ponúkame možnosť vyskúšať si naše CRM na 30 dní úplne zadarmo. Garantujeme, že týchto prvých 30 dní nie je z našej strany spojených so žiadnymi poplatkami a ani ukončenie používania CRM nie je spojené so žiadnym poplatkom.
      2. Ako dlho trvá skúšobná doba?

      3. Skúšobná doba trvá 30 dní od vytvorenia Vašej Inštancie v rámci CRM.
      4. Na čo sa vzťahuje skúšobná doba?

      5. Skúšobná doba slúži na to, aby ste sa mohli podrobne oboznámiť s funkciami, ktoré naše CRM ponúka, a aby ste sa uistili, že plne vyhovuje Vašim potrebám a že je vhodné na to, na čo ho chcete používať. Ako zákazník totiž preberáte zodpovednosť za to, že ste si CRM vyskúšali, že Vám bude vyhovovať a že je vhodné na dosiahnutie Vami zamýšľaných výsledkov.
      6. Čo sa stane s dátami, ktoré ste vložili do crm počas skúšobnej doby?

      7. Ak sa rozhodnete previesť svoju Inštanciu do režimu plateného používania, údaje, ktoré ste do CRM vložili, zostanú zachované. V prípade, že sa po uplynutí Skúšobnej doby rozhodnete s nami nepokračovať, všetky Vaše údaje budú po uplynutí 90 dní od skončenia Skúšobnej doby z CRM nenávratne vymazané.
      8. V akom rozsahu môžete používať crm počas skúšobnej doby?

      9. Rozsah používania CRM sa riadi tromi základnými prvkami - časom, územím a množstvom. Počas skúšobnej doby môžete CRM používať nasledovne:
        1. Časový rozsah: 30 dní od vytvorenia Vašej Inštancie;
        2. územný rozsah: neobmedzený;
        3. množstevný rozsah: podľa počtu vytvorených Používateľských účtov.
      10. Všetky povinnosti a obmedzenia, ktoré tieto Podmienky stanovujú na používanie CRM, sa vzťahujú aj na jeho používanie počas skúšobnej doby, s výnimkou tých povinností a obmedzení, ktoré sa svojou povahou vzťahujú len na platené používanie CRM.
      11. Kedy končí skúšobná doba?

      12. Skúšobná doba sa skončí, ak nastane aspoň jedna z nasledujúcich troch situácií:
        • uplynie doba podľa bodu 3.2 Podmienok alebo;
        • prevediete svoju Inštanciu do režimu plateného používania CRM.
        • Administrátor zruší Inštanciu prostredníctvom rozhrania CRM.

      Platené používanie CRM

        Kedy a ako môžete svoju inštanciu previesť do režimu plateného používania?

      1. Režim plateného používania svojej Inštancie môžete aktivovať kedykoľvek počas skúšobnej doby prostredníctvom používateľského rozhrania CRM. Aktiváciou zároveň vyjadrujete výslovný súhlas s tým, že za ďalšie používanie CRM budete platiť Poplatok. Ak svoju Inštanciu neprevediete do režimu plateného používania počas Skúšobnej doby, môžete to urobiť ešte v lehote 15 dní od jej skončenia.
      2. V akom rozsahu môžete používať crm v režime plateného používania?

      3. Právo používať CRM v režime plateného používania je založené na tom, že sme spolu uzavreli Zmluvu, v rámci používateľského rozhrania ste aktivovali režim plateného používania a zároveň ste zaplatili Poplatok. Ak sú splnené všetky tieto podmienky, máte právo používať CRM v tomto rozsahu:
        1. časový rozsah: dohodnuté obdobie proti pravidelne sa opakujúcim platbám Poplatku;
        2. územný rozsah: neobmedzený;
        3. množstevný rozsah: podľa počtu vytvorených Používateľských účtov.
    4. Poplatok

        Koľko budete platiť?

      1. Výška poplatku za používanie CRM sa určuje jedným z nasledujúcich troch spôsobov:
        1. Cenníkom zverejneným na našich webových stránkach, ak ste s nami uzavreli zmluvu prostredníctvom vyplnenia a odoslania registračného formulára na našej stránke; alebo;
        2. Zmluvou, za predpokladu, že medzi nami došlo k uzavretiu písomnej Zmluvy v papierovej podobe.
        3. Inak, ak sa na tom dohodneme.
      2. Výška základného Poplatku bez doplnkových služieb sa vypočíta ako cena za jeden Používateľský účet za dané Zúčtovacie obdobie vynásobená počtom Používateľských účtov s prihliadnutím na body 4.3 a 4.4. Doplnkové služby sú spoplatnené podľa Cenníka.
      3. Vynakladáme maximálne úsilie, aby CRM umožňovalo pružne reagovať na Vaše obchodné potreby, takže nové Používateľské účty v CRM môžete zakúpiť okamžite, a to aj počas daného Zúčtovacieho obdobia. Vždy však kupujete Používateľský účet a platíte Poplatok za celé Zúčtovacie obdobie. Nemáte teda nárok na vrátenie časti Poplatku a Používateľský účet Vám bude sprístupnený až do konca daného Zúčtovacieho obdobia. Veríme, že papierovačiek máte aj tak dosť, a preto Vás nechceme zaťažovať faktúrou navyše pri každom navýšení počtu Požívateľských účtov. Pri nákupe nových Používateľských účtov síce hneď v rámci rozhrania CRM uvidíte, koľko za ne zaplatíte, ale cenu Vám za ne premietneme až do najbližšej mesačnej faktúry, v ktorej nám ich zaplatíte spätne podľa počtu dní, počas ktorých ste mali nové Používateľské účty zakúpené v danom Zúčtovacom období. Faktúra na ďalšie Zúčtovacie obdobie potom bude už obsahovať aj novo pridané Používateľské účty v rámci predplatného.
      4. Výnimka platí pre Inštancie, pri ktorých máme dohodnuté ročné predplatné (Zúčtovacie obdobie je jeden rok). Predsa len, rok je dlhá doba, preto Vám v takom prípade zašleme faktúru na novo pridané Používateľské účty hneď po ich zakúpení. Ak ich však kúpite tesne pred koncom Vášho predplatného, to znamená počas 12. mesiaca daného ročného Zúčtovacieho obdobia, budeme pri nových Používateľských účtoch postupovať podľa bodu 4.3., teda rovnako ako pri mesačného predplatného.
      5. Ak sa počas zúčtovacieho obdobia rozhodnete navýšiť svoj cenový plán, rozdiel v cene za zostávajúce dni sa automaticky dopočíta a zahrnie do nasledujúcej faktúry. A to aj v prípade, že sa po niekoľkých dňoch rozhodnete vrátiť späť na nižší plán. Ak máte dohodnuté ročné predplatné a počas Zúčtovacieho obdobia prejdete na vyšší cenový plán, zašleme Vám faktúru na rozdiel v cene hneď po zmene. Ak však zmenu vykonáte v poslednom mesiaci Vášho ročného Zúčtovacieho obdobia, budeme postupovať rovnako ako pri mesačnom predplatnom – rozdiel v cene sa dopočíta do nasledujúcej faktúry.
      6. Ceny sú vždy uvedené bez DPH.
      7. V rámci týchto podmienok zároveň výslovne beriete na vedomie a súhlasíte s tým, že Poplatok nie je viazaný na to, že budete v príslušnom období CRM skutočne používať. Poplatok platíte za to, že Vám je používanie CRM umožnené.
      8. Ak nám zaplatíte Poplatok za naše CRM, nemáte nárok na jeho vrátenie, a to ani v prípade, že CRM prestanete počas Zúčtovacieho obdobia používať.
      9. Ako bude prebiehať fakturácia?

      10. Ponúkame dve možnosti fakturácie. Chápeme, že klasický otravný fakturačný cyklus je pre Vás aj pre nás zbytočne zaťažujúci. Ako riešenie ponúkame automatickú platbu kartou. Ak je pre Vás z nejakého dôvodu dôležité zachovať klasický postup, aj to je možné. Platbu bankovým prevodom je možné nastaviť v CRM v administrácii Vašej Inštancie, a ak túto možnosť v administrácii Vašej Inštancie nemáte, obráťte sa na našu zákaznícku podporu, ktorá Vám túto možnosť umožní.
      11. Automatická platba kartou

      12. Prvá možnosť " automatická platba kartou " funguje tak, že v rozhraní CRM v časti Nastavenia v položke týkajúcej sa vyúčtovania a fakturácie zadáte údaje svojej platobnej karty. Každé zúčtovacie obdobie sa z nej automaticky strhne správna suma a vám bude zasielaná už len hotová faktúra. Samozrejme, môžete si to kedykoľvek skontrolovať, inak na platby už myslieť nemusíte.
      13. Platba bankovým prevodom

      14. Druhou možnosťou je klasická fakturácia, pri ktorej Vám pošleme faktúru na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali v časti fakturácia a vyúčtovanie. Splatnosť faktúry je 14 dní od dátumu jej vystavenia. Vystavená faktúra má všetky náležitosti účtovných a daňových dokladov vyžadovaných platnou legislatívou (najmä zákonom o DPH). Keďže tento spôsob predstavuje vyššiu administratívnu záťaž, je spoplatnený podľa Cenníka (predsa len párovanie platieb nie je žiadna zábava a radšej by sme tento čas venovali Vám, našim klientom).
      15. Zasielanie faktúr elektronicky

      16. Ako Zákazník týmto súhlasíte s tým, že Vám budú faktúry zasielané len elektronicky na e-mailovú adresu (e-mailové adresy), ktorú (ktoré) ste uviedli v CRM v časti fakturácia a vyúčtovanie, čo považujete za dostatočné.
      17. Čo sa stane, ak sa omeškám s úhradou faktúry?

      18. Čo sa stane, keď zaplatíte faktúru neskôr, závisí od dĺžky omeškania. Kľúčové sú tieto medzníky:
        1. 3 dni. Ak sa omeškáte s úhradou riadne vystavenej faktúry o viac ako 3 dni, zablokuje sa Vám prístup do CRM. Po zaplatení dlžnej sumy sa Vám prístup obnoví.
        2. 60 dní. Ak ste v omeškaní s úhradou faktúry viac ako 60 dní, Vaša Inštancia bude zrušená. Ak by ste ju chceli obnoviť, museli by sme sa o tom písomne dohodnúť.
        3. 150 dní. Ak omeškanie s úhradou faktúry prekročí 150 dní, Vaša Inštancia v CRM bude nenávratne vymazaná vrátane všetkých dát, ktoré sú jej súčasťou.
    5. Spravodlivé používanie CRM

        Zneužívanie skúšobného obdobia

      1. Bezplatné skúšobné obdobie je zdvorilosťou voči našim zákazníkom a nie je určená na to, aby ju niekto zneužíval na vyhýbanie sa plateniu Poplatku. Predpokladáme, že to nebude Váš prípad, ale ak by snáď niekto opakovane zneužíval Skúšobnú dobu CRM v rozpore s dobrými mravmi, môžeme mu zablokovať vytváranie ďalších Inštancií a tiež môžeme požadovať náhradu škody, ktorá nám vznikla, vrátane nemajetkovej ujmy.
      2. Práva duševného vlastníctva

      3. CRM, ako aj všetok softvér, ktorý s ním súvisí, sú naším duševným vlastníctvom.
      4. Žiadne ujednanie v týchto Podmienkach nie je možné vykladať ako postúpenie ani udelenie licencie, podlicencie alebo iného práva na užívanie podľa Autorského zákona u tých častí CRM, ktoré Vám poskytujeme ako službu, okrem ujednaní uvedených v ods. 5.4 a 5.6 týchto Podmienok. Máte oprávnenie využívať CRM a súvisiace služby, avšak nemáte právo tieto softvérové riešenia rozmnožovať, sťahovať, inštalovať ani akokoľvek šíriť. Rovnako nemáte oprávnenie CRM bez nášho písomného súhlasu zapracovávať do iného softvérového vybavenia.
      5. Môže sa stať, že počas trvania zmluvného vzťahu podľa týchto zmluvných podmienok vznikne akékoľvek plnenie chránené autorským zákonom (najmä dielo alebo databáza) alebo akýkoľvek iný chránený nehmotný majetok. Môže sa dokonca stať, že ak nám pomôžete vytvoriť napríklad rozšírenie CRM alebo novú funkciu, budete z právneho hľadiska spoluautorom tohto rozšírenia, funkcie alebo podobného výtvoru. V takom prípade súhlasíte s tým, že takáto funkcia sa automaticky stáva súčasťou nášho CRM, že na ňu vykonávame všetky práva a že tieto Podmienky sa vzťahujú na Vaše používanie takéhoto výtvoru.
      6. Za predpokladu, že porušíte povinnosti uvedené v predchádzajúcom odseku, sme oprávnení odstúpiť od týchto Podmienok a požadovať od Vás náhradu škody vrátane nemajetkovej ujmy.
      7. Výnimkou z ustanovení odseku 5.3 týchto Podmienok je API kľúč, ktorý môžete získať vo svojom Používateľskom účte, ktorý je autorským dielom v zmysle autorského zákona. Preto Vám registráciou Vášho Používateľského účtu udeľujeme licenciu na výkon práva používať API kľúč v podobe, v akej je v danom čase k dispozícii. Licencia sa udeľuje na nevýhradnom základe, na dobu trvania zmluvného vzťahu podľa týchto Podmienok (nie však dlhšie ako je trvanie vlastníckych práv k API kľúču), výlučne na účely používania API kľúča v súlade s týmito Podmienkami a spôsobom, ktorý je s nimi v súlade. Licencia sa udeľuje pre územie celého sveta. API kľúč je Používateľovi sprístupnený buď prostredníctvom vzdialeného prístupu (cez používateľské rozhranie) po registrácii Používateľského účtu Používateľa. Používateľ nie je oprávnený udeliť sublicenciu tretím stranám ani postúpiť licenciu tretej strane. Licenčný poplatok je zahrnutý v Poplatku.
      8. Ak v rámci poskytovania služieb podľa týchto Podmienok vznikne akékoľvek plnenie, ktoré je chránené podľa Autorského zákona (najmä dielo alebo databáza) alebo ako iný chránený nehmotný majetok, stáva sa takéto plnenie súčasťou CRM a na takýto majetok sa vzťahujú Podmienky používania CRM.
      9. Upozorňujeme, že uzavretím Zmluvy Vám nevznikajú žiadne práva k ochranným známkam alebo iným priemyselným právam spoločnosti RAYNET alebo akejkoľvek inej tretej strany.
      10. Ak na naše webové stránky alebo sociálne siete napíšete recenziu, ktorá môže byť považovaná za autorské dielo podľa ustanovení § 2 Autorského zákona, udeľujete nám okamihom odoslania recenzie výhradné a výlučné oprávnenie takéto dielo používať v pôvodnej aj upravenej podobe, v neobmedzenom územnom a množstevnom rozsahu, na akýkoľvek spôsob použitia a na akýkoľvek účel, počas doby trvania majetkových autorských práv. Licenciu nemusíme využiť. Ďalej môžeme v rámci tejto licencie udeliť podlicenciu alebo licenciu postúpiť akejkoľvek tretej osobe bez obmedzenia, s čím odoslaním recenzie výslovne súhlasíte. Pre vylúčenie pochybností licencia zahŕňa výhradné právo takúto recenziu zverejňovať, upravovať, meniť, spojiť s iným dielom alebo zaradiť do diela súborného, spracovávať vrátane prekladu (napríklad do iného jazyka), a to aj prostredníctvom tretej osoby, uverejňovať recenziu pod menom našej spoločnosti, s čím súhlasíte.
      11. Prosím, vezmite na vedomie, že Vašu recenziu môžeme zverejniť na našich webových stránkach a sociálnych sieťach. Týmto Vás tiež upozorňujeme, že akékoľvek takéto zverejnenie môže obsahovať meno (alebo prezývku), ktoré ste použili pri odoslaní svojej recenzie.
      12. Vezmite tiež na vedomie, že RAYNET môže využívať akékoľvek značky, firmu, logá a obchodné názvy Zákazníka za účelom uvedenia Zákazníka ako svojho klienta v marketingových materiáloch, na svojich webových stránkach, v prezentáciách alebo v rámci CRM. Za týmto účelom udeľuje Zákazník RAYNETu nevýhradnú, celosvetovú licenciu na použitie týchto označení, a to po dobu trvania zmluvného vzťahu podľa týchto Podmienok.
      13. Pokiaľ nechcete, aby sme Vašu značku, firmu, logo alebo obchodné názvy či Vašu recenziu ďalej používali, stačí nám napísať na podpora@raynetcrm.sk a my ich takto využívať nebudeme.
      14. Svoje prístupové údaje uchovávajte v tajnosti

      15. CRM ste oprávnení používať len osobne alebo prostredníctvom oprávnených osôb. Prístupové údaje k Vášmu Používateľskému účtu uchovávajte v tajnosti, aby ste zabránili ich zneužitiu tretími stranami. Ak túto povinnosť porušíte, budete voči nám a iným osobám zodpovední za akúkoľvek škodu spôsobenú takýmto zneužitím.
      16. Limity používania

      17. Chceme, aby naše služby fungovali bezchybne pre všetkých zákazníkov, preto ako jedno z našich opatrení musíme stanoviť obmedzenia používania, ktoré slúžia na to, aby naše služby mohli používať všetci. Podrobný rozpis jednotlivých limitov nájdete na stránke https://raynetcrm.sk/cena/#limits.
      18. Limit počtu evidovaných záznamov

      19. Do limitu počtu záznamov započítavame súčet:
        1. Všetkých záznamov evidovaných v Adresári
          • klienti,
          • kontaktné osoby,
          • leady;
        2. Všetkých záznamov evidovaných v Obchode
          • obchodné prípady,
          • produkty,
          • ponuky,
          • objednávky,
          • faktúry,
          • projekty;
        3. všetkých záznamov zaznamenaných v Aktivitách
          • úkoly,
          • stretnutia,
          • události,
          • e-maily,
          • telefonáty,
          • listy.
      20. V Inštancii budete upozornení, ak sa blížite k limitu Vášho cenového plánu s celkovým počtom záznamov. Po prekročení limitu nebudete môcť vytvárať nové záznamy. Systém Vám zároveň umožní zvýšiť limity prechodom na vyšší plán. Ak narazíte na limity v najvyššom pláne, budeme Vás kontaktovať, aby sme sa dohodli na riešení, ktoré je pre Vás vzhľadom na Vaše súčasné a budúce potreby najvýhodnejšie.
      21. Denný limit pri používaní konektora api

      22. Denný limit požiadaviek pri používaní konektora API je nastavený podľa zvoleného cenového plánu. Konkrétny plán nájdete na stránke https://raynetcrm.sk/cena/#limits. Po prekročení limitu sa prístup na daný deň zablokuje. Po vzájomnej dohode je možné limit zvýšiť, čo však pre nás znamená zvýšené náklady na infraštruktúru, v dôsledku čoho musíme toto zvýšenie zohľadniť podľa cenníka.
      23. Ak budete využívať API nadmerným spôsobom, čím máme na mysli objem stiahnutých dát väčší ako 100 GB mesačne, alebo neprimerane zaťažovať systém, čo by mohlo ohroziť ostatných zákazníkov, požiadame Vás o nápravu. V prípade, že nápravu nevykonáte do 5 pracovných dní od našej žiadosti, vyhradzujeme si právo Vašu integráciu vypnúť.
      24. Zákaznícka podpora

      25. Ochota našej zákazníckej podpory pomôcť Vám s akýmkoľvek problémom je bezodná, ale deň má stále len 24 hodín. Preto sme schopní garantovať každému Používateľovi 1 hodinu chatovej, e-mailovej alebo telefonickej podpory mesačne. Úroveň zákazníckej podpory závisí od cenového plánu, ktorý ste si vybrali. Podrobný plán nájdete na stránke https://raynetcrm.sk/cena/#support.
      26. Pozvanie ďalších používateľov a zodpovednosť

      27. Pokiaľ sa rozhodnete do Vašej Inštancie prizvať ďalších Používateľov (resp. priradiť ďalších Používateľov k Voľným používateľským účtom), budú využívať ich vlastný Používateľský účet s ich vlastnými prístupovými údajmi. Používateľský účet je však oprávnený užívať iba jeden Používateľ a jeho zdieľanie medzi viacerými osobami nie je dovolené, a to ani v prípade ich postupného používania. Toto opatrenie slúži na ochranu bezpečnosti, súladu s licenčným modelom a na zabezpečenie riadneho fungovania CRM. RAYNET si vyhradzuje právo overiť dodržiavanie tohto ustanovenia av prípade jeho porušenia upozorniť Zákazníka a navrhnúť riešenie, vrátane úpravy rozsahu licencií.
      28. Máte potom povinnosť Používateľov, ktorých pozvete do svojej Inštancie, oboznámiť s týmito podmienkami a poučiť ich o všetkých právach a povinnostiach, ktoré z nich vyplývajú. Je to vo Vašom záujme, pretože zodpovedáte za to, že Používatelia, ktorých pozvete do Vašej Inštancie, budú tieto podmienky dodržiavať. Ak nám Používateľ, ktorého pozvete do Vašej Inštancie, spôsobí akúkoľvek škodu (vrátane nemajetkovej ujmy), najmä tým, že bude konať v rozpore s podmienkami, zodpovedáte za ňu vy, akoby ste takú škodu spôsobili vy sami.
      29. Ďalej môžete nastaviť úrovne oprávnení Používateľov, ktorých pozvete do Vašej Inštancie. Jednotlivé úrovne určujú rozsah funkcií CRM, ku ktorým má daný Používateľ v Inštancii prístup. Úrovne oprávnení (bezpečnostné úrovne), z ktorých si môžete vybrať, sú popísané vo Vašej Inštancii v sekcii Nastavenia > Používateľské účty.
      30. Nenesieme zodpovednosť za žiadnu škodu, ktorá Vám vznikne z dôvodu, že mal Používateľ iné oprávnenie, než ste si mysleli (napríklad ak zabudnete zmeniť základné nastavenie oprávnení Používateľa, ktorý potom z dôvodu nedostatočného oprávnenia nestihne včas vykonať konkrétnu akciu v CRM a Vám tým vznikne škoda alebo ušlý zisk).
      31. Nenesieme zodpovednosť ani za škody, ktoré Vám spôsobí Používateľ, ktorého ste pozvali do svojej Inštancie.
      32. Rozosielanie e-mailov

      33. V našom Používateľskom účte je možné realizovať rozosielanie e-mailov. Pre Vás je dôležité, aby ste písali na e-mailové adresy, ktoré ste získali ako osobný údaj v súlade s právnymi predpismi (najmä s GDPR). My dbáme na to, aby sme Vám poskytli také funkcionality, ktoré Vám to umožnia. Nekontrolujeme však právny základ pre rozosielanie pri každom e-maile, za to nesiete zodpovednosť Vy.
      34. Právny titul Vami zhromaždených osobných údajov (v tomto prípade e-mailov) sme oprávnení kedykoľvek skontrolovať, aby sme splnili zákonné povinnosti. Ak právny titul nepreukážete, môžeme pozastaviť Váš Používateľský účet, kým právny titul nedoložíte alebo neodstránite e-mailové kontakty z databázy, ktorú používate na rozosielanie v CRM.
      35. Nie sme povinní do Vašej e-mailovej komunikácie zaradiť niektoré povinné prvky podľa GDPR, napríklad pätičku na odhlásenie obchodného oznámenia a podobne.
      36. Zhromaždená databáza e-mailových kontaktov patrí Vám, žiadne práva k tejto databáze na nás neprevádzate.
    6. Zálohovanie

      1. Len máločo je v dnešnej dobe také desivé ako predstava, že prídeme o pracne nazbierané obchodné dáta, preto si zakladáme na kvalitnom zálohovaní.
      2. Ako prebieha zálohovanie dát?

      3. Ako spoločnosť RAYNET vykonávame denné zálohovanie údajov, ktoré máte uložené v CRM. Zálohovanie sa zvyčajne vykonáva o 02:00 hod. SEČ/EDT.
      4. Jednotlivé zálohy uchovávame minimálne 90 dní od ich vytvorenia. Pokiaľ je to technicky možné, aj dlhšie.
      5. Prosím, vezmite na vedomie, že z technických dôvodov sú takto zálohované aj dáta pri Inštanciách, ktoré boli zablokované, zrušené alebo čakajú na nenávratné vymazanie. Ako Zákazník s tým vyslovujete svoj súhlas.
      6. Ako získať prístup k svojim zálohám?

      7. Žiadosť o poskytnutie zálohy Vašich dát zašlite e-mailom na adresu: podpora@raynetcrm.sk. Na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v žiadosti (prípadne na adresu, z ktorej bola žiadosť odoslaná), Vám následne zašleme informácie o postupe stiahnutia zálohy Vašich údajov. Samotnú zálohu Vám potom zašleme prostredníctvom dátovej schránky alebo na Váš e-mail a heslo prostredníctvom SMS na telefónne číslo uvedené v žiadosti.
      8. V akom formáte dostanete zálohu?

      9. Na základe uvedenej žiadosti Vám zálohu údajov zašleme vo forme:
        1. Kópiu databázy vo formáte SQL;
        2. Kópiu príloh a súborov v komprimovanom archíve.

        Poskytnutie zálohy dát zákazníkovi a ďalšie citlivé operácie na požiadanie

      10. Vaše citlivé dáta chceme chrániť čo najlepšie, preto ak nás požiadate o poskytnutie zálohy Vašich dát alebo o vykonanie inej operácie súvisiacej s prístupom k Vašim dátam, musíme overiť, či ide skutočne o osobu, ktorá je na to oprávnená. Na tento účel používame jednu z nasledujúcich metód:
        1. Overený podpis. Žiadosť s úradne overeným podpisom.
        2. Dátová schránka. Žiadosť zaslaná prostredníctvom Vašej dátovej schránky.
        3. Online podpis prostredníctvom CRM a prípadný videohovor. Žiadosť sa podpisuje prostredníctvom modulu CRM " Online podpisovanie dokumentov ".
        4. Elektronický podpis s časovou pečiatkou. V tomto prípade je žiadosť podpísaná v elektronickej forme (PDF) zaručeným elektronickým podpisom založeným na kvalifikovanom certifikáte a opatreným kvalifikovanou časovou pečiatkou. K takejto žiadosti musí byť priložený kvalifikovaný certifikát, na ktorom je podpis založený a ktorý obsahuje jedinečný identifikátor podpisujúceho (konkrétne IK MPSV).
        5. akýmkoľvek iným spôsobom, ktorý nám umožní jednoznačne a vysledovateľne overiť totožnosť osoby konajúcej v mene zákazníka.
      11. Za osobu oprávnenú požiadať o zálohu v mene Zákazníka považujeme len osobu Zákazníka (v prípade právnickej osoby ktoréhokoľvek konateľa spoločnosti). Zákazník môže na tento účel udeliť plnú moc aj tretej osobe s úradne overeným podpisom (v prípade právnickej osoby môžu plnú moc udeliť len osoby oprávnené konať za túto právnickú osobu - typicky konateľ).
      12. Ak si želáte, môžete nám oznámiť, že vo Vašom prípade nemáme na overenie Vašej totožnosti použiť žiadny zo spôsobov uvedených pod písm. b), c), d) alebo e) bodu 6.7, alebo môžete zúžiť okruh osôb, ktoré sú oprávnené žiadať o zálohu v mene Zákazníka (ak chcete rozšíriť okruh týchto osôb, musíte nám takúto žiadosť zaslať písomne s úradne overeným podpisom osoby oprávnenej konať za Zákazníka). Ak by ste chceli zúžiť okruh osôb o ďalšiu osobu spĺňajúcu definíciu uvedenú v bode 6.8, musí s tým táto osoba súhlasiť, inak žiadosti nevyhovieme.
      13. V prípadoch, keď to budeme považovať za potrebné, môžeme trvať na tom, aby bola Vaša žiadosť opatrená úradne overeným podpisom osoby oprávnenej konať za Zákazníka. Ak ste právnická osoba, môžeme trvať na tom, aby ste konali za spoločnosť takým spôsobom, aký máte zapísaný v obchodnom registri (napríklad viacerí konatelia spoločne alebo každý samostatne).
      14. Budete za poskytnutie zálohy niečo platiť?

      15. Ako Zákazník máte nárok na bezplatné zálohovanie dát raz za 6 kalendárnych mesiacov. Poskytnutie každej ďalšej zálohy dát bude spoplatnené podľa Cenníka platného v čase, keď o zálohu dát požiadate.
    7. Dostupnosť služby, zodpovednosť, technické požiadavky a aktualizácie

        Akú dostupnosť služby garantujeme?

      1. Garantujeme Vám dostupnosť CRM v rozsahu 99,50 % v kalendárnom mesiaci.
      2. Na čo máte nárok, ak dostupnosť nie je taká, ako garantujeme?

      3. Ak dostupnosť nie je na úrovni, ktorú garantujeme v bode 7.1 Podmienok, máte voči nám nasledujúci nárok:
        1. dostupnosť 98,00 - 99,49 %: nárok na zľavu 35 % z Poplatku za Zúčtovacie obdobie, ktoré začalo v príslušnom kalendárnom mesiaci.
        2. dostupnosť nižšia ako 98,00 %: nárok na zľavu vo výške 50 % z Poplatku za príslušné Zúčtovacie obdobie.
        3. V prípade, že Zúčtovacie obdobie trvá jeden rok, zľava podľa predchádzajúcich bodov a. a b. sa vypočíta ako zľava z 1/12 Poplatku za Zúčtovacie obdobie. Zľava teda bude poskytnutá len z pomernej časti Poplatku za nedostupnosť v danom kalendárnom mesiaci. Ak bude CRM nedostupný v rozsahu, ktorý garantujeme v bode 7.1 Podmienok, aj v ďalšom kalendárnom mesiaci, budete mať opäť nárok na zľavu z 1/12 Poplatku za Zúčtovacie obdobie a tak ďalej.

        Pravidelná údržba

      4. Z dôvodu zlepšenia služieb vykonávame pravidelnú údržbu CRM, čo znamená, že prístup k CRM môže byť dočasne na krátky čas obmedzený alebo dokonca vylúčený. Pravidelnú údržbu vykonávame zásadne mimo bežnej pracovnej doby (08:00 - 17:00 SEČ / SELČ), aby sme Vás čo najmenej obmedzili. Obdobie plánovanej údržby sa nezapočítava do limitu dostupnosti CRM podľa bodov 7.1 a 7.2 Podmienok, čo výslovne beriete na vedomie. O tom, kedy bude prebiehať pravidelná údržba, Vás budeme informovať prostredníctvom oznámenia zobrazeného v používateľskom rozhraní CRM.
      5. Kedy nezodpovedáme za škodu alebo nedostupnosť?

      6. Za nedostupnosť CRM nezodpovedáme ani v situáciách, ktoré sú spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť. Za také sa považujú okolnosti, ktoré nemôžeme ovplyvniť našou vôľou a ktoré nám bránia splniť si našu povinnosť. Toto sa nevzťahuje na situácie, keď sme mohli takéto prekážky odvrátiť alebo prekonať, alebo ak by sme už v čase vzniku nášho záväzku o takejto prekážke vedeli.
      7. Medzi príklady prekážok, ktoré možno považovať za okolnosti vylučujúce našu zodpovednosť, patria napríklad:
        1. štrajk, ak táto udalosť nastane v dôsledku organizovania tretími stranami;
        2. Teroristický útok;
        3. vojny, občianske a vojenské nepokoje, blokády, povstania, výtržnosti, epidémie, karanténne obmedzenia;
        4. úder blesku, zemetrasenie, požiar, búrky, povodne, zosuv pôdy;
        5. udalosti, na základe ktorých bude vyhlásený núdzový stav alebo iné obmedzujúce opatrenia zo strany štátnych orgánov, regionálnych hygienických staníc či iných inštitúcií, ktoré majú priamy alebo nepriamy dopad na činnosť spoločnosti RAYNET.
      8. Nenesieme zodpovednosť za vlastnosti, funkcionalitu ani bezchybnosť jednotlivých softvérov, ktoré použijete ako integrácie alebo konfigurácie (prepojenie s určitými softvérmi / službami / SaaS), aby fungovali s CRM. Túto zodpovednosť nesú dodávatelia ďalšieho softvéru, s ktorými musíte uzavrieť samostatnú zmluvu. Nedostupnosť niektorej z integrácií alebo konfigurácií sa takisto nezapočítava do garantovanej dostupnosti CRM podľa bodu 7.1. týchto Podmienok.
      9. Beriete na vedomie a súhlasíte s tým, že nenesieme zodpovednosť za žiadne finančné straty vzniknuté pozastavením CRM z dôvodu jeho aktualizácie alebo nevyhnutnej údržby.
      10. Doplnkové služby

      11. CRM môže obsahovať doplnkové služby poskytované tretími stranami (napr. geolokalizáciu registrovaných adries, mapové podklady, výmenné kurzy mien a údaje z obchodných registrov). Keďže tieto služby neposkytujeme, nezodpovedáme za presnosť, pravdivosť, úplnosť a aktuálnosť informácií, ktoré získate pri používaní týchto doplnkových služieb, ani za škody, ktoré Vám môžu byť spôsobené zlyhaním týchto doplnkových služieb. Nedostupnosť ktorejkoľvek z doplnkových služieb sa tiež nezapočítava do dostupnosti podľa bodov 7.1 a 7.2 týchto podmienok. Celý tento bod ako Zákazník výslovne beriete na vedomie.
      12. Obsah internetových stránok

      13. Nezodpovedáme ani za chybovosť obsahu webových stránok alebo služieb prezentovaných na takýchto webových stránkach, pri hypertextových odkazoch umiestnených Vami priamo v CRM alebo v inej časti Vášho systému, pretože sa nijakým spôsobom nepodieľame na obsahu týchto internetových stránok. Toto ustanovenie sa však samozrejme nevzťahuje na prípady, keď hypertextové odkazy odkazujú na naše vlastné webové stránky.
      14. Technické vybavenie

      15. Ste povinní zabezpečiť si primerané technické vybavenie, ktoré Vám umožní používať funkcie CRM v súlade s týmito Podmienkami. Pred používaním CRM musíte skontrolovať, či Vaše technické vybavenie zodpovedá technickým požiadavkám CRM, ktoré nájdete na našej webovej stránke v časti Technické požiadavky.
      16. Zmeny v crm

      17. Sme oprávnení kedykoľvek vykonávať zmeny (aktualizácie) obsahu a funkcií (pridávať alebo odoberať obsahu/funkcie) CRM. Toto prebieha automaticky a tieto Podmienky sa vzťahujú aj na aktualizovanú verziu CRM. Keďže CRM sa poskytuje "as is", t. j. "tak ako je", nemôžete tieto zmeny odmietnuť. O aktualizáciách CRM Vás samozrejme budeme včas informovať, a to buď prostredníctvom e-mailu, našich webových stránok alebo oznámení v používateľskom rozhraní CRM.
      18. V prípade, že so zmenou CRM podľa predchádzajúceho odseku nebudete súhlasiť, potom s účinnosťou ku dňu začiatku účinnosti zmeny CRM naša Zmluva zaniká a Vám vzniká právo vyžiadať si poskytnutie Vašej zálohy dát. Nesúhlas so zmenou môžete vyjadriť zrušením svojej Inštancie podľa bodu 8.5. Podmienok.
      19. Zodpovednosť za funkčnú e-mailovú adresu

      20. Ste zodpovední za to, že e-mailová adresa, ktorú máte uvedenú v administrácii CRM, je funkčná (t. j. že je schopná od nás prijímať e-maily). V prípade, že Vaša e-mailová adresa prestane byť z akéhokoľvek dôvodu funkčná, ste povinní ju zmeniť a v administrácii CRM uviesť funkčnú e-mailovú adresu.
      21. Nezodpovedáme za žiadne škody spôsobené v súvislosti s tým, že adresa uvedená v administrácii Vášho CRM nie je funkčná alebo na ňu nie je možné doručovať e-maily (napr. ak označíte niektorý z našich e-mailov ako spam a my Vám potom nemôžeme správne doručovať e-maily). Na Váš e-mail môžeme doručovať oznámenia o aktualizáciách alebo faktúry. Je vo Vašom záujme, aby všetko fungovalo tak, ako má.
      22. Na druhej strane ste zodpovední za to, že Vaša e-mailová adresa je plne funkčná, a ste povinní nám nahradiť akúkoľvek škodu, ktorá nám vznikne v dôsledku nefunkčnosti e-mailovej adresy uvedenej v správe Vášho CRM (napr. ak Vám z tohto dôvodu nebudeme môcť doručiť faktúru).
    8. Trvanie a ukončenie zmluvného vzťahu

        Kedy zaniká zmluva?

      1. Zmluva zaniká v nasledujúcich prípadoch:
        1. uplynutím doby, na ktorú bola dohodnutá;
        2. výpoveďou z našej strany;
        3. odstúpením z našej strany;
        4. zrušením Inštancie z Vašej strany;
        5. ak Vám bude zrušená Vaša Inštancia v CRM v prípade omeškania s úhradou Poplatku dlhšieho ako 60 dní;
        6. ak vyjadríte svoj nesúhlas s novým znením Podmienok (viď bod 9.2 Podmienok).

        Výpoveď z našej strany

      2. Zmluvu sme oprávnení vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná doba je dvanásť mesiacov a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom Vám bola výpoveď doručená. Výpoveď Vám v takom prípade zašleme buď poštou, alebo do Vašej dátovej schránky. Ak budeme zasielať výpoveď poštou, zašleme ju na adresu sídla Vašej spoločnosti, ak ste právnická osoba, alebo fyzická osoba podnikateľ, alebo na adresu Vášho bydliska, ak ste fyzická osoba. Pokiaľ sa nám takýmto spôsobom nepodarí výpoveď doručiť, má sa za to, že Vám bola doručená tretím dňom od jej odovzdania poskytovateľovi poštových služieb, čo výslovne beriete na vedomie. Zmluva zaniká s účinnosťou ku dňu uplynutia výpovednej doby.
      3. Odstúpenie od zmluvy z našej strany

      4. Od Zmluvy sme oprávnení odstúpiť jednostranným vyhlásením v prípade, že závažným spôsobom porušíte niektorú z povinností, ktorá Vám vyplýva zo Zmluvy, a to najmä, ak použijete CRM spôsobom, ktorý je v rozpore s touto Zmluvou alebo s povinnosťami, ktoré Vám vyplývajú zo zákona a iných všeobecne záväzných právnych predpisov. V takom prípade sme oprávnení požadovať od Vás náhradu škody tým spôsobenej, a to vrátane nemajetkovej ujmy.
      5. Odstúpením Zmluva zaniká s účinnosťou ku dňu, keď Vám doručíme oznámenie o odstúpení od Zmluvy. Čo sa týka pravidiel pre doručovanie odstúpenia od Zmluvy, platia pre ne primerane ustanovenia o doručovaní výpovede uvedené v bode 8.2. Podmienok.
      6. Zrušenie z vašej strany

      7. Ako Zákazník máte právo kedykoľvek zrušiť svoju Inštanciu CRM prostredníctvom rozhrania CRM. Zrušením Inštancie zaniká aj samotná Zmluva, a to s účinnosťou k poslednému dňu zaplateného Zúčtovacieho obdobia.
      8. Zrušenie z dôvodu omeškania s úhradou poplatkov

      9. Ak dôjde k omeškaniu s úhradou Poplatku, ktoré bude dlhšie ako 60 dní, Zmluva tým zaniká s účinnosťou ku dňu, keď omeškanie dlhšie ako 60 dní nastalo. Vaša Inštancia v CRM bude v takom prípade zrušená, pokiaľ sa písomne nedohodneme inak.
      10. Poskytnutie zálohy pri ukončení zmluvy

      11. V prípade ukončenia Zmluvy Vám bude bezplatne poskytnutá posledná vytvorená záloha údajov za predpokladu, že o ňu písomne požiadate spôsobom uvedeným v bode 6 týchto Podmienok.
      12. Aby sme Vám však vyššie uvedenú zálohu mohli poskytnúť, musíte o ňu požiadať v lehote 80 dní od ukončenia Zmluvy. Ak by ste požiadali neskôr, tak to už s najväčšou pravdepodobnosťou nebude možné, pretože dáta budú v tom čase už nenávratne zmazané.
    9. Zmeny Podmienok a výšky Poplatku

      1. Aby sme Vám mohli poskytovať čo najlepšie a najspoľahlivejšie služby, nezaobídeme sa bez možnosti z času na čas zmeniť znenie týchto Podmienok. V súlade s tým môžeme Podmienky jednostranne písomne zmeniť alebo zrušiť. Nemusíte sa však obávať, o všetkých zmenách budete informovaní v dostatočnom predstihu a budete mať možnosť reagovať, ak s nimi nesúhlasíte. Žiadne nepríjemné prekvapenia!
      2. Proces zmeny podmienok

      3. O zmenách podmienok Vás budeme vždy informovať minimálne 15 dní pred nadobudnutím ich účinnosti, a to prostredníctvom oznámenia vo Vašej Inštancii, bannera na našich webových stránkach alebo e-mailovej adresy, ktorú ste uviedli pri registrácii alebo ktorú ste si nastavili vo svojom používateľskom účte CRM ako svoju primárnu e-mailovú adresu. V prípade, že nesúhlasíte so zmenou podmienok, máte právo odstúpiť od Zmluvy zrušením svojej Inštancie, ako je uvedené v bode 8.5 týchto Podmienok. V prípade, že budete naše CRM a ďalšie Služby využívať aj po dni účinnosti zmeny Podmienok, má sa za to, že so zmenou Podmienok súhlasíte.
      4. Jednostranná zmena poplatkov

      5. Sme oprávnení meniť výšku Poplatku a ďalšie položky uvedené v Cenníku s jedinou výnimkou , a tou sú zmluvy na dobu určitú. Zmenu výšky Poplatku Vám oznámime obdobným spôsobom, aký je uvedený vyššie pre oznámenie zmeny Podmienok. Jediný rozdiel je v tom, že takúto zmenu Vám vždy oznámime minimálne 30 dní pred jej účinnosťou.
      6. Nová výška Poplatku bude pre Vás záväzná od začiatku prvého Zúčtovacieho obdobia nasledujúceho po uplynutí tejto doby. V prípade, že so zmenou Cenníka nesúhlasíte, máte právo odstúpiť od Zmluvy zrušením svojej Inštancie v súlade s bodom 8.5 týchto Podmienok. V prípade, že budete naše CRM a ďalšie Služby využívať aj po dni účinnosti zmeny Cenníka, má sa za to, že so zmenou Cenníka súhlasíte.
      7. Jednostranná zmena limitov

      8. Rozpis jednotlivých limitov, ktoré sú k dispozícii na https://raynetcrm.sk/cena/#limits sme oprávnení kedykoľvek zmeniť. Zmenu Vám oznámime obdobným spôsobom, aký je uvedený vyššie pre oznámenie zmeny Podmienok. V prípade, že so zmenou Limitov nesúhlasíte, máte právo odstúpiť od Zmluvy zrušením svojej Inštancie v súlade s bodom 8.5 týchto Podmienok. V prípade, že budete naše CRM a ďalšie Služby využívať aj po dni účinnosti zmeny, má sa za to, že so zmenou súhlasíte.
    10. Zásady ochrany osobných údajov

        Spoločnosť raynet je správcom osobných údajov

      1. Vaše osobné údaje ako Zákazníka a ďalšie súvisiace údaje a informácie budeme spracúvať v súlade s našimi Zásadami spracúvania osobných údajov.
      2. Zmluva o spracovaní údajov

      3. RAYNET je v pozícii spracovateľa osobných údajov vo vzťahu k osobným údajom, ktoré Vám zverili Vaši Zákazníci a ktoré ste vložili do CRM. Spolu so Zmluvou a týmito Podmienkami uzatvárame aj Zmluvu o spracovaní údajov, ktorá tvorí Prílohu č. 2 týchto Podmienok, kde nájdete viac podrobností o tom, ako prebieha spracovanie Vašich osobných údajov.
    11. Podmienky online podpisovania

        Úvodné ustanovenia

      1. Aby sme Vám pomohli ukončiť byrokratický ping-pong spojený s podpisovaním zmlúv, pripravili sme v CRM funkciu, ktorá Vašim obchodníkom uľahčí život. Online podpisovanie. Vy a Vaši klienti teraz môžete podpisovať dokumenty v jednoduchom online prostredí.
      2. Kde nájdete online podpisovanie

      3. Aby ste mohli používať Online podpisovanie, musíte svoju Inštanciu presunúť do režimu plateného používania. Potom nájdete záložku Online podpisovanie na detailnej karte záznamu. Táto záložka sa zobrazí automaticky a nemusíte ju zapínať v Nastaveniach. Záložku Online podpisovanie nájdete v nasledujúcich záznamoch:
        1. Klient;
        2. Kontaktná osoba;
        3. Obchodný prípad;
        4. Ponuka;
        5. Objednávka.

        Existuje niekde návod?

      4. Samotný proces online podpisovania je rýchly a jednoduchý a bude Vás navádzať. Ak by ste však aj napriek tomu potrebovali poradiť, prehľadný návod nájdete tu.
      5. V čom online podpis spočíva

      6. Podstata online podpisovania spočíva v tom, že sme schopní prostredníctvom dvojfázového overenia (mobilný telefón a e-mail) určiť, ktorá osoba a v akom okamihu daný dokument podpísala. Zároveň podpisom vzniká doklad o tom, kedy osoba, ktorá podpisuje, vyjadrila svoju vôľu. To je dôležité napríklad na určenie okamihu, v ktorom bola uzatvorená zmluva, prijatá objednávka alebo podpísaná faktúra.
      7. Súlad s nariadením eIDAS

      8. Opísaný postup Online podpisovania je plne v súlade s nariadením eIDAS (nariadenie Európskej únie č. 910/2014 o elektronickej identifikácii a dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom európskom trhu). To zaručuje, že online podpis je bezpečný a platný v celej EÚ.
      9. Online podpísaná zmluva ako dôkaz

      10. Rozhodne Vám neprajeme žiadne nezhody alebo spory, ale je dobré vedieť, že dokumenty podpísané Online podpisovaním možno použiť ako dôkaz v súdnom alebo správnom konaní. Sú rovnako záväzné, ako keby ste ich podpísali písomne.
      11. Doba, po ktorú je možné dokument podpísať

      12. Počas procesu nastavenia Online podpisovania môžete nastaviť dobu, počas ktorej bude možné daný dokument podpísať. Zároveň si môžete nastaviť aj pripomenutie expirácie tejto doby. Ak si túto dobu nenastavíte sami, počítajte s predvoleným nastavením 7 dní.
      13. Zodpovednosť za škody súvisiace s opomenutím

      14. Nenesieme zodpovednosť za prípadné škody vzniknuté v súvislosti s opomenutím nastavenia dlhšej alebo kratšej lehoty, počas ktorej je možné dokument podpísať (napr. ak lehota na podpísanie dokumentu uplynie).
      15. Obmedzenie škôd súvisiacich s online podpisovaním

      16. Ak by sme Vám v súvislosti s Online podpisovaním spôsobili akúkoľvek škodu (okrem situácie uvedenej v predchádzajúcom odseku), zodpovedáme Vám len za skutočnú škodu, a to maximálne do výšky jedného Poplatku za mesačný plán.
      17. Archivácia a prehľad podpísaných dokumentov

      18. Vaše podpísané dokumenty bude DigiSign archivovať po dobu 3 rokov od ich podpísania. Počas používania nášho CRM máte prístup k archivovaným dokumentom v časti Nastavenia - Rozšírenia - Elektronický podpis dokumentov - Zobraziť prehľad.
      19. Ako získať archivované dokumenty, keď prestanete používať crm

      20. Ak prestanete používať náš CRM, môžete si vyžiadať archivované dokumenty tak, že nám pošlete e-mail na adresu podpora@raynetcrm.sk. Aby ste si mohli vyžiadať archivovaný dokument, musíte poznať identifikátor obálky (dokumentu), ktorý nájdete buď vo svojom e-maile, alebo v audit správe, ktorá sa generuje pri podpisovaní.
      21. Bezplatné online podpisovanie

      22. Nikto nechce kupovať mačku vo vreci, preto si môžete Online podpisovanie vyskúšať zadarmo. Každý mesiac. Až na 4 dokumenty.
      23. Cena online podpisovania - mesačný plán

      24. Online podpisovanie nad 4 dokumenty poskytujeme mesačne v rámci spoplatneného mesačného plánu. Keď sa Vám Online podpisovanie páči a 4 dokumenty mesačne Vám nestačia, nastavte si v Nastaveniach - Rozšírenia - Elektronické podpisovanie dokumentov mesačný plán, ktorý Vám vyhovuje. Podľa potreby ho potom môžete ďalej zvyšovať.
      25. Znížiť mesačný plán

      26. Ak potrebujete z akéhokoľvek dôvodu znížiť mesačný plán, môžete tak urobiť rovnakým spôsobom ako zvýšenie, v Nastaveniach - Rozšírenia - Elektronické podpisovanie dokumentov. V prípade, že chcete znížiť individuálny plán na mieru, obráťte sa, prosím, na našu zákaznícku podporu.
      27. Mesačný plán na mieru

      28. Chápeme, že život prináša situácie, ktoré si vyžadujú ponuku ušitú na mieru. Preto Vám pri potrebe podpisovania väčšieho množstva dokumentov pripravíme ponuku, ktorá Vám bude presne vyhovovať. Tú si vzájomne odsúhlasíme.
      29. Fakturácia v rámci online podpisovania

      30. Pokiaľ ide o fakturáciu v rámci Online podpisovania, nájdete ju ako ďalšiu položku na Vašej pravidelnej mesačnej faktúre. Žiadne faktúry navyše!
      31. Ukončenie mesačného plánu

      32. Ak sa rozhodnete Online podpisovanie prestať používať, môžete celý modul kedykoľvek ukončiť v Nastaveniach - Rozšírenia - Elektronický podpis dokumentov.
      33. Online podpisovanie a osobné údaje

      34. Informácie o tom, ako spracúvame osobné údaje počas Online podpisovania, nájdete v Zásadách spracúvania osobných údajov alebo v Zmluve o spracúvaní (pozri body 10.1 a 10.2 týchto Podmienok).
      35. Zmeny ceny a podmienok online podpisovania

      36. Výšku ceny mesačného plánu, podmienky a funkcie Online podpisovania môžeme meniť obdobným spôsobom, ako cenu, podmienky a funkcie CRM. Pravidlá pre zmeny ceny, podmienok a funkcií CRM, vrátane ustanovení o oznamovaní zmien či zodpovednosti, sa primerane použijú aj na online podpisovanie. Pre viac informácií si, prosím, pozrite časti 7 a 9 týchto Podmienok.
      37. Pravidlá digisign

      38. Podrobnosti o tom, ako dlho bude Váš dokument archivovaný, ako dlho bude platný Váš certifikát na overenie podpisu, ako funguje samotný proces overovania, ako je tento proces bezpečný atď. nájdete v pravidlích používania DigiSign, ktoré sú k dispozícii na adrese: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1QSgDK3Q9exGgG5Fri0nixyzXNNnVi-_4
      39. Dostupnosť online podpisovania

      40. Upozorňujeme, že dostupnosť Online podpisovania môže závisieť od krajiny, v ktorej sa nachádzate, čo výslovne beriete na vedomie. To isté platí aj pre právne a/alebo vecné vlastnosti Online podpisovania.
      41. Zodpovednosť zákazníka

      42. Ste zodpovední za to, aby ste sa sami informovali o súlade Online podpisovania s platnými právnymi predpismi v mieste, v ktorom sa nachádzate. Pred a počas prvého použitia Online podpisu ste povinní zistiť si najmä v zmysle predchádzajúcej vety informácie týkajúce sa jeho záväznosti, platnosti, účinnosti, povahy a práv z neho vyplývajúcich.
      43. Zodpovednosť spoločnosti raynet

      44. RAYNET nenesie zodpovednosť za správnosť, platnosť a úplnosť ním uvádzaných informácií o Online podpisovaní mimo územia Českej republiky.
    12. Záverečné ustanovenia

      1. Vzťahy vyplývajúce zo Zmluvy sa riadia českým právnym poriadkom a v jeho rámci OZ. Zmluva môže byť vyhotovená v rôznych jazykových verziách podľa potrieb Používateľov v jednotlivých štátoch. Zmluvným jazykom je však český jazyk, pričom v prípade nezrovnalostí, výkladových rozporov alebo rozdielov medzi jazykovými verziami Zmluvy je rozhodujúce a záväzné české znenie. Taktiež sme sa dohodli, že sa vylučuje použitie kolíznych noriem medzinárodného práva súkromného a Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru.
      2. Práva a povinnosti uvedené v článku 5 týchto Podmienok a v bodoch 7.4 - 7.9 a 8.7 - 8.8 týchto Podmienok zostávajú v platnosti aj po ukončení Zmluvy.
      3. Ktorý súd bude rozhodovať?

      4. Pre akékoľvek spory, ktoré by mohli vzniknúť v súvislosti so Zmluvou alebo jej plnením, či s používaním CRM, sú príslušné súdy Českej republiky. Ako Zákazník tiež výslovne súhlasíte, že na riešenie akýchkoľvek sporov a nárokov súvisiacich s používaním CRM (a súvisiacich so Zmluvou) je miestne príslušný Okresný súd v Ostrave, prípadne Krajský súd v Ostrave v prípadoch, keď je stanovená vecná príslušnosť krajského súdu v prvom stupni konania.
      5. Z týchto Podmienok pre nás nevyplývajú žiadne iné povinnosti ako tie, ktoré sú uvedené v týchto Podmienkach.
      6. Salvatórska klauzula

      7. V prípade, že akékoľvek ustanovenie týchto Podmienok je neplatné alebo nevykonateľné, nemá to vplyv na platnosť a vykonateľnosť ostatných ustanovení týchto Podmienok. Tie zostávajú platné a vykonateľné podľa podmienok v nich stanovených.
      8. Znenie Zmluvy a tieto Podmienky predstavujú jedinú a úplnú dohodu medzi nami týkajúcu sa CRM a plne nahrádzajú akékoľvek predchádzajúce vyhlásenia, rokovania, záväzky, správy alebo reklamné informácie týkajúce sa CRM.
      9. Prílohy podmienok

      10. Prílohou č. 1 týchto Podmienok je aj Cenník, ktorý je v aktuálnom znení dostupný aj na našich webových stránkach.
      11. Prílohou č. 2 týchto Podmienok je Zmluva o spracúvaní osobných údajov a v aktuálnom znení je k dispozícii na našich webových stránkach.
      12. Účinnosť podmienok

      13. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť najneskôr od 1. 8. 2025.
    RAYNET s.r.o.Hlavní třída 6078/13, Poruba, 708 00 Ostrava, Czech Republic | Company ID no.: 26843820 | VAT No.: CZ26843820email: info@raynetcrm.com | phone: +420 553 401 520 | www.raynetcrm.com | Data box: titwfmkCompany registered in the Commercial Register maintained by the Regional Court in Ostrava under File No. C 28180