Jan Korpas
13. 5. 2022
Raynet life
Do Raynetu sme napumpovali ďalšiu várku vylepšení, ktoré si zaručene všimnete. Urobili sme redesign všetkých zoznamov, ktoré si teraz lepšie prispôsobíte svojim potrebám. Kompletne sme zmenili filtrovanie, aby ste rýchlejšie a jednoduchšie dohľadali akúkoľvek informáciu a mohli editovať filtre. A tiež sme pridali hromadné vytváranie aktivít a obchodných prípadov. Mrknite, ako to funguje v praxi.
U všetkých zoznamov v Raynete nájdete nový spôsob filtrovania, v ktorom mnohonásobne narástli možnosti, podľa ktorých môžete filtrovať. Takže v tom máte voľnejšiu ruku a dohľadáte presnejšie informácie.
V zozname kliknete na Filtrovanie a vyberiete si z podmienok, podľa ktorých chcete filtrovať. Napríklad u klientov môžete vyberať z:
Príklad:
Predstavte si, že chcete mať na stole všetky zaujímavé obchodné prípady, ktoré čakajú na doklepnutie. Vo filtrovaní zatrhnete klientov s aktivitou po termíne, s obchodným prípadom pred uzavretím a s obratom nad 1 milión korún.
Akonáhle vo filtrovaní vyberiete kritérium, zoznam sa hneď aktualizuje. Filtrovanie takto každým krokom spresňujete a nemusíte ho zakaždým upravovať od nuly. Filter si uložíte tlačidlom Uložiť alebo sa ho zbavíte tlačidlom Vyčistiť, pokiaľ už ho nepotrebujete.
Spolu s filtrom si môžete uložiť aj vlastné poradie a šírku stĺpcov. Inými slovami si šírku a stĺpce v zozname prekopete podľa seba a uložený filter si to zapamätá.
Keď ste doteraz chceli uložené filtre upraviť, museli ste ich zmazať a vytvoriť znova. Tomu je koniec. Všetky ich odteraz nájdete v roletke Moje filtre nad zoznamovým pohľadom. Tam môžete:
Filter, ktorý nastavíte ako predvolený, sa vám automaticky zobrazí, keď daný zoznam otvoríte. To sa hodí napríklad obchodníkom, ktorí chcú po rozkliknutí zoznamu Klienti vidieť iba svojich klientov.
Táto nová vychytávka je ďalším veľkým krokom k automatizácii v CRM. Šetrí čas a zbaví vás zbytočného klikania.
Na začiatku každého riadku v zozname novo nájdete zatržítka, ktorými môžete vybrať niekoľko riadkov naraz. Keď to urobíte, objavia sa nové zelené tlačidlá vrátane Vytvoriť obchodný prípad a Vytvoriť nadväzujúcu aktivitu.
Takže ak si napríklad vyfiltrujete klientov, ktorým ste sa týždeň neozvali, hromadne ich označíte a naplánujete k nim nadväzujúcu aktivitu, aby ste sa im ozvali s ponukou VIP programu. Vyberiete typ aktivity, kategóriu, riešiteľa a čas v kalendári a hneď máte naplánovaných desať telefonátov.
Podobne to funguje aj s obchodnými prípadmi. Stačí, keď hromadne vyberiete klientov, kliknete na Vytvoriť obchodný prípad, zadáte základné údaje a ku každému klientovi sa vám vytvorí obchodný prípad s rovnakými parametrami.
Nové zatržítka slúžia nielen k hromadnému vytváraniu, ale aj k hromadným úpravám záznamov. Stačí zatrhnúť viac záznamov v ktoromkoľvek zozname a kliknúť na tlačidlo Editovať.
Vďaka tejto funkcii môžete napríklad:
Takže už žiadna mravčia práca v podobe editovania každého záznamu zvlášť.
Toto je malá, ale mocná vychytávka. Pod každým zoznamom nájdete súčtový riadok, ktorý vám spočíta hodnoty všetkých číselných záznamov, ktoré máte práve v zozname vyfiltrované.
Keď si práve vyfiltrujete obchodné prípady, v súčtovom riadku sa automaticky zobrazí, za koľko ste ich celkovo ponúkli a za koľko ste ich celkovo predali.
Na konci každého riadku v zozname po novom nájdete aj tri bodky, ktoré vám po kliknutí ponúknu niekoľko rýchlych akcií. S ich pomocou:
Ako z toho vyžmýkať maximum vám poradíme na webinári
Nových funkcií je veľa a najmä nové filtrovanie má toľko využitia, že na to jeden článok nestačí. Preto sa zadarmo prihláste na webinár, kde vám poradíme, ako nové funkcie uplatníte vo svojej praxi, a tiež odpovieme na všetky vaše otázky.
Prebehne v utorok 24. mája 2022 o 9:30, a ak to práve nestihnete, pripravíme pre vás záznam.
Prihlásiť sa na webinár
Honza pracuje v oblasti predaja a marketingu od roku 2007 a získal skúsenosti v oblasti ecommerce aj vlastného podnikania. Je zodpovedný za hľadanie spôsobov, ako prilákať nových používateľov Raynetu.
Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.