Vlastné šablóny sa vytvára a editujú vo Worde. Máte tak moc nad formátovaním, dizajnom a hlavne rozsahom informácií, ktoré chcete do dokumentu prenášať z vášho RAYNET CRM. Buďto si vyberiete z rady nami predpripravených vzorov šablón alebo vytvoríte úplne novú šablónu "od nuly".
Ako do šablóny dokumentu prenášať dáta z RAYNET CRM?
Na miesto, kde chcete zobraziť údaj z RAYNET CRM, stačí vložiť špeciálny textovú značku. Prenášať môžete nielen základné hodnoty, ale aj tie z vašich voliteľných polí. Pozri ukážka:
Podrobný návod na tvorbu šablón nájdete tu.
Pre aké typy záznamov si môžete vytvoriť vlastnú šablónu?
- Obchodný prípad (2 predpripravené šablóny)
- Ponuka (4 predpripravené šablóny)
- Objednávka (2 predpripravené šablóny)
- Projekt (1 predpripravená šablóna)
Vo Fast Communication generujú zmluvy a ponuky na jedno kliknutie #konečne
Vo firme Fast Communication s.r.o. rieši nová funkcionalita problém s tým, že materská firma zdieľa obchodníkmi s hneď tromi dcérskymi firmami a celou svojou agendu rieši v rámci jedného CRM účtu. Obchodníci tak mali problém s vystavovaním ponúk a Objednávok v rámci konkrétnej dcérskej firmy.
Táto situácia sa teraz dá riešiť tak, že má každá z firiem svoje vlastné šablóny dokumentov, čo prácu obchodníkov značne zrýchľuje.
Pre nás je táto tlačidlá a displej úplne zásadné pri tlači kúpnych a servisných zmlúv s vyplnenými dátami zo CRM. Minimalizuje to chybovosť pri ručnom zadávaní. Paráda a Veľká pochvala, len tak ďalej!
Emanuel Matějka, obchodný riaditeľ z firmy Fast Communication s.r.o.
Keďže v rámci skupiny firiem vystavujú obchodníci zhruba 5 zmlúv denne, využívajú teraz Vlastné šablóny aj na prípravu zmlúv. Konkrétne týchto:
- odovzdávacie protokoly
- zmluvy o kúpe
- zmluvy o spolupráci
Chytré vychytávky pri tvorení šablóny
Tieto tipy by sa vám pri práci s šablónami mohli hodiť. Viac potom nájdete v tomto návode.
- Šablónu dokumentu upravujte so zapnutými značkami formátovanie. Bude sa vám potom s šablónou lepšie pracovať.
- Pred finálnym nahraním šablóny si upravte metainformácie docx dokumentu.
- Využite font písma, ktorý je všeobecne používaný. Pri použití špeciálnych fontov môže byť dokument pre iného užívateľa nečitateľný, pokiaľ nemá fonty nainštalované.
- Farby pozadia meňte v celom dokumente cez Návrh tabuľky -> Tieňovanie. Skontrolujte všetky strany dokumentu.
- U pridávanie nového stĺpca do tabuľky si kontrolujte jeho šírku.