Prepojte Raynet sa SupportBoxem a majte všetku
komunikáciu s klientmi na očiach

Adéla Mrázková

15. 9. 2021

Novinky

SupportBox je český online helpdeskový nástroj na zjednodušenie zákazníckej starostlivosti. Všetku komunikáciu s klientmi, či už cez e-mail, live chat alebo telefón, spája do jedného miesta.

Ako funguje prepojenie

Ak vo vašej firme riešite zákaznícku starostlivosť alebo sa na to ešte chystáte, toto prepojenie je priamo pre vás. Keď vám klient pošle správu alebo zavolá, okamžite v SupportBoxe uvidíte všetky dôležité údaje o klientovi, ktoré evidujete v Raynete. Napríklad:

  • meno klienta,
  • adresa,
  • obchodné prípady,
  • zadané úlohy,
  • naplánované schôdzky,
  • história komunikácie
  • alebo vystavené faktúry.

Vďaka tomu nemusíte pri komunikácii s klientom informácie dohľadávať, ale integrácia vám ich naservíruje na striebornom podnose. Navyše klienta vždy prekvapíte tým, ako ste pripravení na jeho otázky.

21d5238d82974544a4cf31d88210bf8c_1500.webp

Rovno zo SupportBoxu sa tiež jednoducho prekliknete na detail klienta v Raynete, a ak vás kontaktuje nový klient, priamo zo SupportBoxu vytvoríte lead v Raynete.

df6f50ffe668498db48a67af034b0593_1500.webp

SupportBox si môžete vyskúšať na 14 dní zdarma. Prepojenie s Raynetom je jednoduché, stačí zapnúť Raynet addon v SupportBoxe.

Spoznajte prepojenie Raynet + SupportBox bližšie na našom webinári

Ak chcete vidieť, ako prepojenie Raynetu so SupportBoxom funguje v praxi a čo všetko dokáže, pozrite si záznam nášho spoločného webinára.

Blog author photo

Adel zbierala skúsenosti v e-commerce a SaaS firmách ako brand špecialistka zameraná na obsah. Tento presah teraz využíva v produktovom marketingu, kde prepája, čo vie CRM, s tým, čo zákazníci potrebujú počuť – jasne a zrozumiteľne.

Predajné tipy a triky vo vašej schránke

Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.