Adéla Mrázková
15. 9. 2021
Novinky
SupportBox je český online helpdeskový nástroj na zjednodušenie zákazníckej starostlivosti. Všetku komunikáciu s klientmi, či už cez e-mail, live chat alebo telefón, spája do jedného miesta.
Ak vo vašej firme riešite zákaznícku starostlivosť alebo sa na to ešte chystáte, toto prepojenie je priamo pre vás. Keď vám klient pošle správu alebo zavolá, okamžite v SupportBoxe uvidíte všetky dôležité údaje o klientovi, ktoré evidujete v Raynete. Napríklad:
Vďaka tomu nemusíte pri komunikácii s klientom informácie dohľadávať, ale integrácia vám ich naservíruje na striebornom podnose. Navyše klienta vždy prekvapíte tým, ako ste pripravení na jeho otázky.
Rovno zo SupportBoxu sa tiež jednoducho prekliknete na detail klienta v Raynete, a ak vás kontaktuje nový klient, priamo zo SupportBoxu vytvoríte lead v Raynete.
SupportBox si môžete vyskúšať na 14 dní zdarma. Prepojenie s Raynetom je jednoduché, stačí zapnúť Raynet addon v SupportBoxe.
Ak chcete vidieť, ako prepojenie Raynetu so SupportBoxom funguje v praxi a čo všetko dokáže, pozrite si záznam nášho spoločného webinára.
Adel zbierala skúsenosti v e-commerce a SaaS firmách ako brand špecialistka zameraná na obsah. Tento presah teraz využíva v produktovom marketingu, kde prepája, čo vie CRM, s tým, čo zákazníci potrebujú počuť – jasne a zrozumiteľne.
Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.