Mapová analýza
Na mape okrem klientov a leadov novo uvidíte tiež svoje aktivity. Čo sa veľmi hodí napríklad pri plánovaní schôdzok.
Príklad: na mape si môžete zobraziť svoje stretnutia pre budúci týždeň a popri tom aj svojej aktuálnej klientov či potenciálnych záujemcov. Keď mu máte v kalendári ešte miesto, naplánujte si u nich návštevu.
Zobrazenie detailu klienta priamo na mape teraz obsahuje viac informácií. A môžete odtiaľto tiež rovno založiť novú aktivitu.
Výkon predajného lievika
Výkon predajného lievika je úplne nový typ prehľadu. Zistíte z neho, aká časť otvorených obchodných prípadov preteká do ďalších fáz predaja, v ktorej fáze vaše obchody najčastejšie končí alebo kde to vo vašom obchodnom lieviku najviac "viazne".
Konverzný pomer
Konverzný pomer medzi fázami vám dá jasnú predstavu o tom, aký podiel obchodných prípadov pretečie z jednej fázy do druhej. Platí tu pravidlo čím vyššia konverzný pomer, tým lepšie. Ak napríklad zistíte, že vo fáze ponuky končí 55% vašich obchodných prípadov prehrou, môžete začať pátrať po príčine.
Počet prehier a počet otvorených obchodných prípadov
V každej fáze vášho obchodného procesu teraz môžete vidieť koľko obchodných prípadov tu skončilo prehrou a koľko ich v tejto fáze ešte stále zostáva.
Priemerná doba obchodného prípadu v jednotlivých fázach
Na základe týchto hodnôt veľmi rýchlo odhalíte, ako dlho obchodné prípady v jednotlivých fázach visí. V ideálnom svete každého obchodníka totiž všetko šliape ako po masle a obchodné prípady padajú do výhier ako čučoriedkové knedle do úst hladných stravníkov.
Súhrnný riadok
Súhrnný riadok vám prehľadne ukáže koľko obchodných prípadov skončilo za sledované obdobie výhrou, koľko prehrou a koľko ich je ešte stále v hre.
Prehľad sa vám defaultne zobrazí pre celé obchodné oddelenie, ale môžete v ňom filtrovať napríklad i podľa jednotlivých obchodníkov. Ak treba zistíte, že u jedného z obchodníkov končí výrazne viac obchodných prípadov v konkrétnej fáze pojednávaní, môžete spoločne zistiť, aké má v tejto fáze slabiny a čo by sa dalo zlepšiť.
Rovnako tak môžete filtrovať, "ako sa predávajú" konkrétne produkty.
Nové filtrování
Nové filtrovanie
Veľkou zmenou prešlo tiež filtrovanie. Novo je zasúvateľné, a HLAVNE v ňom môžete ľubovoľne editovať svoje uložené filtre.
Do filtrovanie sme tiež pridali nové operátory "je" a "nie je". Tie využijete napríklad vo chvíli, keď z 25 produktov potrebujete vyfiltrovať 24. Všetky ich postupne zaklikávat by bola fuška, takže namiesto toho len označíte jeden, ktorý vyfiltrovať nechcete, a je to.
Ďalšou novou funkciou filtrovania je plávajúci "posuvník" na výber časového obdobia. Ak napríklad nastavíte obdobie sledovania na posledných 12 mesiacov, pri každom použití takéhoto filtra sa obdobie sledovania automaticky nastaví na posledných 12 mesiacov od aktuálneho dňa. Časové obdobie tak už nemusíte zakaždým manuálne nastavovať.
A aby sme nezabudli, všetky zmeny filtrovania sa teraz odrážajú v reálnom čase. Nemusíte klikať na žiadne tlačítka a filtrovať ešte rýchlejšie. Postupne budeme zavádzať nové filtrovanie v celom RAYNETe, takže zostaňte naladení, ďalší na rade je zoznam klientov.
Trocha kosmetiky
Popisky grafu prodejního trychtýře jsme otočili z vertikální polohy do horizontální, takže graf je přehlednější a vejdou se pod něj další užitečná data. V novém součtovém řádku nyní přehledně uvidíte celkový počet obchodních případů, jejich celkovou hodnotu i předpokládanou úspěšnost vašeho prodejního trychtýře.
Trochu kozmetiky
Otočili sme štítky grafu predajného lievika z vertikálnych na horizontálne, aby bol graf prehľadnejší a zmestilo sa pod neho viac užitočných údajov. V novom súhrnnom riadku teraz jasne vidíte celkový počet predajných prípadov, ich celkovú hodnotu a očakávanú úspešnosť vášho predajného lievika.
Zmenilo sa aj tabuľkové zobrazenie analýz. Pridali sme súhrnné riadky a upravili tabuľky, aby boli prehľadnejšie.
A to je všetko. Dajte nám vedieť, ako sa vám páči zmena dizajnu a nové funkcie, a čoskoro sa uvidíme pri ďalšom vylepšení.