Posvieťte si na najnovšie integrácie 🔦

Adéla Mrázková

11. 4. 2024

Novinky

Do CRM pridávame nové integrácie a tie existujúce neustále vylepšujeme. Vyskúšajte ich a uľahčte si prácu.

V Raynete vieme, ako obchodníkom uľahčiť prácu. Do nášho rybníčka integráciou pribúdajú ďalší partneri a samotné prepojenia postupne vylepšujeme. Posvietili sme si na MERK, KROS fakturáciu, DigiSign, Shoptet alebo Mapové analýzy. Prečítajte si, čo je v integráciách nové.

💡 Vylepšujeme súčasnú integráciu s MERKom

Základná free verzia

Našepkávanie pri zakladaní nového klienta v Raynete používajú obchodníci dnes a denne. Automaticky sa im doplní kompletný názov, IČO, adresa či kontakty. Mnohí ani netušia, že za ním stojí práve MERK. Túto integráciu nemusíte nijako zapínať, v Raynete jednoducho je, pre všetkých. 🙂

Raynetia integrácia

Obľúbená je aj integrácia s MERKom, ktorá odhalí ekonomické údaje o českých a slovenských klientoch. Priamo v Raynete vďaka prepojeniu vidíte informácie ako:

  • obraty,
  • zisky,
  • počty zamestnancov,
  • kontakty,
  • zmienky v médiách.

Návod na to, ako ju zapnúť nájdete tu.

ce832e43d5f04709b40ffb14bbf5fd8f_1380.webp

Integráciu využijete napríklad, keď vám príde nový dopyt od klienta a vy chcete zistiť jeho solvenciu. Alebo si ho trochu viac preklepnúť.

Integrácia od MERKu

8b3862d49eeb49019080a6813e328ed6_1380.webp

Novo si môžete integráciu s Raynetom zapnúť aj v MERKu. U jednotlivých firiem potom uvidíte obchodný kontext vrátane poznámok, hodnoty obchodu alebo poslednej aktivity. Jedným tlačidlom sa prekliknete do Raynetu na detail klienta a jedným kliknutím si v MERKe založíte nového klienta so všetkými informáciami z adresára v Raynete.

💡 TIP

Na integráciu s MERK chystáme spoločný webinár na štvrtok 25. 4. o 13 hodine. Naučíte sa, ako efektívne využívať dáta z českej a slovenskej databázy firiem, klasifikovať leady, preveriť dopyty, alebo si vytipovať potenciálnych klientov. Prihláste sa tu.

💡 Integračná novinka pre slovenský trh

KROS fakturácia + Raynet = najlepšia cezhraničná spolupráca 🇸🇰 + 🇨🇿 = ❤️. Jednosmerná integrácia Raynetu s KROSom umožňuje prenos obchodných prípadov z CRM do fakturačnej aplikácie, kde sa z nich rovno vytvoria bežné či zálohové faktúry.

Z obchodného prípadu sa do faktúry v KROSe prenáša:

  • ID obchodného prípadu,
  • kód obchodného prípadu (do poľa Číslo objednávky),
  • mena,
  • kurz,
  • poznámka (ak používate formátovanie textu, do faktúry sa prenesie len text bez formátu),
  • produkty (názov, jednotková cena, počet),
  • jednotka,
  • sadzba DPH v %,
  • zľava,
  • kód skladu, na ktorom sa položky spárujú.

Z klienta v Raynete, ktorý je na obchodný prípad naviazaný, sa do kontaktov v KROSe prenáša:

  • názov klienta,
  • telefónne číslo a e-mail,
  • IČO,
  • DIČ,
  • IČ DPH (u slovenských klientov),
  • číslo bankového účtu,
  • primárna adresa (ulica, mesto, PSČ, štát, web).

Mrknite sa na návod, ako túto integráciu zapnete.

💡 Zapíname funkciu DigiSign aj pre anglickú verziu Raynetu

On-line podpisovanie dokumentov doteraz fungovalo len pre užívateľov českej verzie Raynetu, ale teraz to ide aj v tej anglickej. Akýkoľvek dokument podpíšete elektronicky a so všetkou právnou záväznosťou vďaka službe DigiSign.

Bez tlačenia, skenovania a posielania poštou. Jednoducho vyberiete dokument, ktorý chcete podpísať, a osoby, ktoré ho majú podpísať – tým na e-mail dorazí odkaz na dokument k online podpisu. Hneď ako ho všetci podpíšu, dorazí im odkaz na stiahnutie podpísaného dokumentu. Ten potom nájdete aj v CRM.

💡 Vytunili sme integráciu so Shoptetom

Rozšírili sme kritériá, podľa ktorých sa objednávky zo Shoptetu prenášajú do Raynetu. Novo si v nastavení integrácie zvolíte konkrétne stavy objednávok alebo zákazníckej skupiny e-shopu. Podľa nich potom objednávky prenášané do CRMka ľahko vyfiltrujete.

a8eadf1d08464e04a1175c9266672a4c_1380.webp

Kritériá zvolíte v Nastavenia >> Rozšírenie >> Shoptet >> ozubené koliesko a tu zaškrtnete požadované stavy a zákaznícke skupiny.

💡 Vylepšujeme aj zabudovanú integráciu Mapová analýza

Priamo v Raynete v sekcii Analýzy sa vám všetky dôležité informácie evidované v adresári ukážu aj na prehľadnej mape.

Je to perfektná vychytávka hlavne pre obchodníkov v teréne. Na pár kliknutí si zobrazíte svoje schôdzky na budúci týždeň a tiež aktuálnych klientov či potenciálnych záujemcov, ktorí sú blízko. A rovno si u nich naplánujete návštevu.

Na mape si vyfiltrujete:

  • klientov bez naplánovanej aktivity,
  • leady s veľkým obchodným potenciálom,
  • alebo naplánované aktivity na daný mesiac.

Pokiaľ by ste chceli mapovú analýzu využívať ešte detailnejšie, mrknite na prípadovú štúdiu od Corpis Maps.

Vyskúšajte si všetky integrácie v CRM. Niektoré integrácie máte vo svojom CRM už zabudované, iné si ľahko zapnete. A pokiaľ ešte CRM nemáte, vyskúšajte si ho nanečisto – u Raynet CRM máte 30 dní zadarmo a bez záväzkov.

Blog author photo

Adel zbierala skúsenosti v e-commerce a SaaS firmách ako brand špecialistka zameraná na obsah. Tento presah teraz využíva v produktovom marketingu, kde prepája, čo vie CRM, s tým, čo zákazníci potrebujú počuť – jasne a zrozumiteľne.

Predajné tipy a triky vo vašej schránke

Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.