V RAYNETe vieme, ako obchodníkom uľahčiť prácu. Do nášho rybníčka integráciou pribúdajú ďalší partneri a samotné prepojenia postupne vylepšujeme. Posvietili sme si na MERK, KROS fakturáciu, DigiSign, Shoptet alebo Mapové analýzy. Prečítajte si, čo je v integráciách nové.
💡 Vylepšujeme súčasnú integráciu s MERKom
Základná free verzia
Našepkávanie pri zakladaní nového klienta v RAYNETe používajú obchodníci dnes a denne. Automaticky sa im doplní kompletný názov, IČO, adresa či kontakty. Mnohí ani netušia, že za ním stojí práve MERK. Túto integráciu nemusíte nijako zapínať, v RAYNETe jednoducho je, pre všetkých. 🙂
RAYNETia integrácia
Obľúbená je aj integrácia s MERKom, ktorá odhalí ekonomické údaje o českých a slovenských klientoch. Priamo v RAYNETe vďaka prepojeniu vidíte informácie ako:
- obraty,
- zisky,
- počty zamestnancov,
- kontakty,
- zmienky v médiách.
Návod na to, ako ju zapnúť nájdete tu.
Integráciu využijete napríklad, keď vám príde nový dopyt od klienta a vy chcete zistiť jeho solvenciu. Alebo si ho trochu viac preklepnúť.
Integrácia od MERKu
Novo si môžete integráciu s RAYNETom zapnúť aj v MERKu. U jednotlivých firiem potom uvidíte obchodný kontext vrátane poznámok, hodnoty obchodu alebo poslednej aktivity. Jedným tlačidlom sa prekliknete do RAYNETu na detail klienta a jedným kliknutím si v MERKe založíte nového klienta so všetkými informáciami z adresára v RAYNETe.
TIP: Na integráciu s MERK chystáme spoločný webinár na štvrtok 25. 4. o 13 hodine. Naučíte sa, ako efektívne využívať dáta z českej a slovenskej databázy firiem, klasifikovať leady, preveriť dopyty, alebo si vytipovať potenciálnych klientov. Prihláste sa tu.
💡 Integračná novinka pre slovenský trh
KROS fakturácia + RAYNET = najlepšia cezhraničná spolupráca 🇸🇰 + 🇨🇿 = ❤️. Jednosmerná integrácia RAYNETu s KROSom umožňuje prenos obchodných prípadov z CRM do fakturačnej aplikácie, kde sa z nich rovno vytvoria bežné či zálohové faktúry.
Z obchodného prípadu sa do faktúry v KROSe prenáša:
- ID obchodného prípadu,
- kód obchodného prípadu (do poľa Číslo objednávky),
- mena,
- kurz,
- poznámka (ak používate formátovanie textu, do faktúry sa prenesie len text bez formátu),
- produkty (názov, jednotková cena, počet),
- jednotka,
- sadzba DPH v %,
- zľava,
- kód skladu, na ktorom sa položky spárujú.
Z klienta v RAYNETe, ktorý je na obchodný prípad naviazaný, sa do kontaktov v KROSe prenáša:
názov klienta,
telefónne číslo a e-mail,
IČO,
DIČ,
IČ DPH (u slovenských klientov),
číslo bankového účtu,
primárna adresa (ulica, mesto, PSČ, štát, web).
Mrknite sa na návod, ako túto integráciu zapnete.
💡 Zapíname funkciu DigiSign aj pre anglickú verziu RAYNETu
On-line podpisovanie dokumentov doteraz fungovalo len pre užívateľov českej verzie RAYNETu, ale teraz to ide aj v tej anglickej. Akýkoľvek dokument podpíšete elektronicky a so všetkou právnou záväznosťou vďaka službe DigiSign.
Bez tlačenia, skenovania a posielania poštou. Jednoducho vyberiete dokument, ktorý chcete podpísať, a osoby, ktoré ho majú podpísať – tým na e-mail dorazí odkaz na dokument k online podpisu. Hneď ako ho všetci podpíšu, dorazí im odkaz na stiahnutie podpísaného dokumentu. Ten potom nájdete aj v CRM.
💡 Vytunili sme integráciu so Shoptetom
Rozšírili sme kritériá, podľa ktorých sa objednávky zo Shoptetu prenášajú do RAYNETu. Novo si v nastavení integrácie zvolíte konkrétne stavy objednávok alebo zákazníckej skupiny e-shopu. Podľa nich potom objednávky prenášané do CRMka ľahko vyfiltrujete.
Kritériá zvolíte v Nastavenia >> Rozšírenie >> Shoptet >> ozubené koliesko a tu zaškrtnete požadované stavy a zákaznícke skupiny.
💡 Vylepšujeme aj zabudovanú integráciu Mapová analýza
Priamo v RAYNETe v sekcii Analýzy sa vám všetky dôležité informácie evidované v adresári ukážu aj na prehľadnej mape.
Je to perfektná vychytávka hlavne pre obchodníkov v teréne. Na pár kliknutí si zobrazíte svoje schôdzky na budúci týždeň a tiež aktuálnych klientov či potenciálnych záujemcov, ktorí sú blízko. A rovno si u nich naplánujete návštevu.
Na mape si vyfiltrujete:
- klientov bez naplánovanej aktivity,
- leady s veľkým obchodným potenciálom,
- alebo naplánované aktivity na daný mesiac.
Pokiaľ by ste chceli mapovú analýzu využívať ešte detailnejšie, mrknite na prípadovú štúdiu od Corpis Maps.
Vyskúšajte si všetky integrácie v CRM. Niektoré integrácie máte vo svojom CRM už zabudované, iné si ľahko zapnete. A pokiaľ ešte CRM nemáte, vyskúšajte si ho nanečisto – u RAYNET CRM máte 30 dní zadarmo a bez záväzkov.