Adéla Mrázková
19. 12. 2023
Raynet life
Než sa plne ponoríte do vianočnej atmosféry, pustite si Raynetí pé-efko. Nájdete v ňom návod, ako budúci rok preplávať biznisom s ľahkosťou. #VlastnáProdukcia
Aby obchody nezostali na suchu, musí sa obchodník do každej zákazky ponoriť. Vie to aj náš CEO Martin, ktorý to ako hlavná star tohtoročného PFka vzal doslova.
Martin si vo videu nielen zahral hlavnú rolu, ale navyše k nemu naspieval soundtrack. Odporúčame pieseň Obchodna symfónie zaradiť do štedrovečerného playlistu hneď vedľa Nesiem vám novinu a Last Christmas. 😏🎵
Zvyšné herecké obsadenie je tiež 100% rejnočí. Do vedľajších rolí si od klávesníc odskočili rejnoci z vývoja, obchodu, zákazníckej podpory aj marketingu. Kto nás sledujete dlho, určite zachytíte pár známych tvárí.
Za celý Raynetí tím vám prajeme, nech prežijete tohtoročné sviatky ako ryba vo vode, a nie ako kapor na tanieri. 🐟 Plus nech vás v budúcom roku ošpliechne poriadna prílivová vlna radosti a úspechov. 🌊
Váš Raynet 💙
Chcete byť pripravení na všetky obchodné výzvy ako hrdina nášho PFka? Zasúťažte si s nami o balíček s povinnou obchodníckou výbavou na rok 2024. 🤿
Skočte na náš Facebook a do komentára pod príspevok s PFkom nám napíšte, za ako dlho sa nám podarilo kompletne vybaviť kanceláriu pod vodou z PFka. To znamená, koľko čistého času nám zabralo, kým sme do bazéna nanosili všetok nábytok a pripravili ho na natáčanie. Potápačskou výbavou odmeníme toho, kto sa odhadom trafí najbližšie.
Pravidla súťaže nájdete tu.
Neztrácím vize a klid,
s Raynetem jde mi vše líp.
Každý to ocení a já budu usínat tak rád,
ráno se probudím s tím,
že víc o CRM vím,
za tu dobu jsem se v tom naučil už celkem plavat.
Obchodní symfonie,
v kanclu tak dobře mi je.
Klienti taky spoko,
a stres je jen na oko.
Meetingy všechny v cajku,
neznáme bílou vlajku.
Pod rukama nám to kvete,
když brainstorming blesky mete.
Neztrácím vize a klid,
s Raynetem jde mi vše líp.
Každý to ocení a já budu usínat tak rád,
ráno se probudím s tím,
že víc o CRM vím,
za tu dobu jsem se v tom naučil už celkem plavat.
Adel zbierala skúsenosti v e-commerce a SaaS firmách ako brand špecialistka zameraná na obsah. Tento presah teraz využíva v produktovom marketingu, kde prepája, čo vie CRM, s tým, čo zákazníci potrebujú počuť – jasne a zrozumiteľne.