Ďalšia etapa zmien
Raynet dizajnu je na svete

Kelly Carrow

22. 6. 2020

Novinky

Na jeseň sme vydali prvé výstupy projektu Raynet 2.0, ktorý má jasný cieľ: zužitkovať všetko, čo sme boli schopní za 8 rokov spoločnej cesty načerpať a posunúť Raynet o svetelný rok dopredu. A vo štvrtok sa Raynet posunie zase o kus ďalej.

Tentoraz sa dizajn Raynetu premení celkom veľa. Pretože ale vieme ako bolí každá zmena nástroja, ktorý už má človek ohmataní, urobili sme maximum pre to, aby ste všetko našli presne tam, kde ste zvyknutí.

Zároveň "nový Raynet" už 2 týždne používa 150 užívateľov (z radov Early adopters) a ich zlepšovacie návrhy sme už zapracovali do štvrtkovej verzie, tak aby bola vaša skúsenosť čo najlepšia.

Poďme spolu prejsť jednotlivé zmeny.

1 - Expandovateľné menu

Vďaka tomu, že nové Menu je možné schovať, získate v aplikácii viac pracovného priestoru. To ocenia hlavne používatelia s menšou šírkou displeja.

2 - Zbrusu nová nástenka

V Raynet teraz nájdete ďaleko viac flexibilnú Nástenku, ktorú si prispôsobíte, ako len budete potrebovať. Navyše si na ňu môžete pridať niektoré zo 4 nových panelov:

  • moje obch. výsledky,
  • výsledková tabuľa,
  • porovnanie výsledkov,
  • otvorených obchodných prípadov.
ea3c61fb57df44488f13717eaa99114f_1500.webp

3 - Nová administrácia

Prepracovali sme tiež celé Nastavenie, ktorého vzhľad je teraz o poznanie čistejšie.

fa8f7710707541449ddfbc1353011b2b_1500.webp

4 - Nové technológie

Pod novým vzhľadom sa skrývajú tiež najnovšie dostupné technológie, ktoré nebudú brzdiť vývoj Raynet CRM, aplikácie bude rýchlejšie, stabilnejšie a bezpečnejšie.

Prvé zmeny dizajnu Raynet CRM sme priniesli na jeseň minulého roka, teraz v nich pokračujeme a dúfame, že najneskôr na jar 2021 bude Raynet 2.0 hotový. V tomto článku môžete nahliadnuť viac pod pokrievku celého projektu.

Blog author photo

Kelly pracovala ako prekladateľka na voľnej nohe a neskôr sa začala venovať marketingu, tvorbe obsahu a lokalizácii softvéru. V Raynete pracuje na tom, aby bolo CRMko "user-friendly" pre anglicky hovoriacich používateľov, na Nápovede a na písaní článkov.

Predajné tipy a triky vo vašej schránke

Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.