Raynet má novú Obchodnú nástenku!

Jan Korpas

23. 3. 2021

Novinky

Tentoraz sme naše vylepšovacie harpúny zamerali na obľúbenú Obchodnú nástenku. Zjednodušili sme jej dizajn a navyše sme do nej pridali dve nové funkcie, s ktorými je ešte prehľadnejšia.

Vďaka Obchodné nástenke máte skvelý prehľad nad tým, v ktorej fáze obchodného procesu sa nachádzajú jednotlivé zákazky. Lenže nie je zákazka ako zákazka - niektoré môžu mať aktuálne väčšiu prioritu alebo sú pre firmu kľúčové.

Presne pre tieto prípady sme pridali novú funkciu, vďaka ktorej si ľubovoľné zákazky na nástenke farebne zvýrazníte. Kliknite na obchodný prípad pravým tlačidlom a vyberte Zvýrazniť:

Obchodné prípady si tiež novo môžete zoradiť podľa troch kritérií:

  • staroba (od najstarších po najnovšie),
  • hodnoty (od zákaziek s najväčšou cenou po tie s najmenšou cenou)
  • a aktivity (od zákaziek, kde sa práca hýbe, po tie, ktoré najdlhšie stoja).

To je zatiaľ z noviniek všetko. Smelo si novú Obchodné nástenku otestujte a dajte nám vedieť, ako sa vám páči.

Blog author photo

Honza pracuje v oblasti predaja a marketingu od roku 2007 a získal skúsenosti v oblasti ecommerce aj vlastného podnikania. Je zodpovedný za hľadanie spôsobov, ako prilákať nových používateľov Raynetu.

Predajné tipy a triky vo vašej schránke

Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.