Jan Korpas
23. 3. 2021
Novinky
Tentoraz sme naše vylepšovacie harpúny zamerali na obľúbenú Obchodnú nástenku. Zjednodušili sme jej dizajn a navyše sme do nej pridali dve nové funkcie, s ktorými je ešte prehľadnejšia.
Vďaka Obchodné nástenke máte skvelý prehľad nad tým, v ktorej fáze obchodného procesu sa nachádzajú jednotlivé zákazky. Lenže nie je zákazka ako zákazka - niektoré môžu mať aktuálne väčšiu prioritu alebo sú pre firmu kľúčové.
Presne pre tieto prípady sme pridali novú funkciu, vďaka ktorej si ľubovoľné zákazky na nástenke farebne zvýrazníte. Kliknite na obchodný prípad pravým tlačidlom a vyberte Zvýrazniť:
Obchodné prípady si tiež novo môžete zoradiť podľa troch kritérií:
To je zatiaľ z noviniek všetko. Smelo si novú Obchodné nástenku otestujte a dajte nám vedieť, ako sa vám páči.
Honza pracuje v oblasti predaja a marketingu od roku 2007 a získal skúsenosti v oblasti ecommerce aj vlastného podnikania. Je zodpovedný za hľadanie spôsobov, ako prilákať nových používateľov Raynetu.
Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.