Adéla Mrázková
19. 4. 2023
Novinky
Základ stále drží – s mobilnou aplikáciou máte biznisový kontext všade, kde pracujete. Aplikácia je ale zároveň od píky „prekreslená“, takže vás bude baviť ju používať. A navyše vie Face ID, skenovať vizitky alebo zakladať Rýchle poznámky.
Toto ☝️ je pár príkladov z desiatok pozitívnych spätných väzieb od beta testerov aplikácie. Ale týmto už končíme so samochválou a vy na oplátku bežte appku vyskúšať. :)
Dostať nový kontakt do CRMka nemusí byť taká pruda. Funkcia Skenovanie vizitiek vie údaje z vizitiek prečítať, nahrať do Raynetu a roztriediť ich. Keby sa to čiastočne nepodarilo a údaje sa prípadne nezaradili správne, môžete to doladiť pomocou gest drag and drop.
Keď si budete v teréne potrebovať rýchlo niečo poznamenať, odfotiť alebo nahrať, vyskúšajte túto novinku. Dostanete sa k nej dlhým podržaním ikonky aplikácie alebo modrého tlačidla na Nástenke v appke. Všetky rýchle poznámky, ktoré si pošlete z mobilu, potom nájdete na Nástenke desktopovej verzie Raynetu, kde si ich môžete v kľude spracovať alebo previesť na ľubovoľný záznam – napríklad počas cesty vlakom alebo po návrate do kancelárie.
Do appky sme pridali aj nástenku s grafom Vývoja predaja a Predajným lievikom, a to vrátane panelu s poznámkou.
Áno, dá sa stiahnuť! V App Store alebo Google Play. A ak už appku nainštalovanú v telefóne máte, samovoľne sa vám zaktualizuje a vy sa len znova prihlásite tak, ako ste zvyknutí.
Áno, chceme feedback! Raynetí appka týmto nie je hotová – budeme ju priebežne zlepšovať. Nápadov už je teraz veľa (Vlastné zostavy, panel s rýchlymi odkazmi na Nástenke, vzťahy medzi klientmi atď.) a svojím hlasom môžete ovplyvniť, čo príde na rad skôr.¨
Áno, bude webinár! S „mobilkou“ sa v teréne dajú robiť skvelé veci. Preto nasypať do vás počas krátkeho času pokročilých tips&tricks – to byť naša cesta musí.
<(°.°)> Stay tuned!
Adel zbierala skúsenosti v e-commerce a SaaS firmách ako brand špecialistka zameraná na obsah. Tento presah teraz využíva v produktovom marketingu, kde prepája, čo vie CRM, s tým, čo zákazníci potrebujú počuť – jasne a zrozumiteľne.
Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.