Adéla Mrázková
25. 10. 2023
Novinky
Vezieme poriadny balík noviniek, ktoré sme v posledných mesiacoch pridali do Raynetu. Popri Strome viditeľnosti je to napríklad možnosť nazerania do História zmien záznamov alebo funkcie Smart Launcher pre ľahšie vyhľadávanie.
Ide o nový nástroj pre administrátorov, ktorí nastavujú, k akým informáciám majú používatelia prístup. Začne sa vám ponúkať, ak máte 10 a viac užívateľov.
Hlavná výhoda Stromu viditeľnosti je možnosť vytvoriť hierarchickú štruktúru práv vo firme, kedy jednotlivých užívateľov môžete zhlukovať do skupín podľa toho, na čo majú alebo nemajú práva.
Aby ste mohli Strom viditeľnosti používať, stačí si otvoriť Nastavenie aplikácie a v sekcii Bezpečnosť funkciu AKTIVOVAŤ.
Ale nebojte sa, toto je len rýchla ukážka. Zoznámiť sa s funkciou dopodrobna môžete v tomto článku s videonávodmi.
Ďalej teraz máte ako administrátori vo svojom CRM účte možnosť pozrieť sa na históriu všetkých zmien, ktoré v ňom používatelia vykonali, a to až pol roka spätne.
Históriu nájdete v Nastavenia aplikácie pod záložkou Bezpečnosť. A pomocou rýchlych filtrov nad zoznamom si môžete vyhľadanie upresniť. Takže zistiť, aké záznamy v poslednom čase editoval kolega, je teraz naozaj hračka.
K posledným zmenám sa môžete dostať aj cez detailnú kartu záznamu, ktorý vás zaujíma (napr. Klienta, Obchodný prípad ai). Konkrétne kliknutím na tri bodky, ďalej na Bezpečnosť a tlačidlo Zobraziť históriu zmien. Vnútri nájdete informácie o tom, akú zmenu, kedy, a aký používateľ vykonal na tomto zázname.
Nové vylepšené vyhľadávanie Smart Launcher je podobné Spotlightu, ktorý možno poznáte z Macu. Okrem vyhľadávania umožňuje rýchlejší pohyb v CRMku – od vytvorenia otvorenia záznamu až po okamžitý prechod do Nastavenia.
Smart Launcher spustíte, keď kliknete na pole s Fulltext vyhľadávaním v hlavnom menu alebo keď stlačíte dvakrát kláves SHIFT. *shift, shift* ⌨️ Pri hľadaní vám vyhľadávač výsledky našepká a vy si buď hneď vyberiete, alebo zobrazíte kompletný výpis vo veľkom okne.
Navyše vedia aj skratky. Mrknite na video, kde to ukazujeme v praxi. 👇
Všimli ste si, že je zakladanie novej Aktivity ešte svižnejšie? Keď z kalendára vytvárate Aktivitu, novo sa rovno otvorí okno pre jej založenie. Ako východiskový typ (napríklad Stretnutie alebo Úloha) sa nastaví ten, ktorý bol pri vytváraní použitý ako posledný. To sa dá ale ľubovoľne meniť.
Aj po uložení môžete dodatočne typ Aktivity upraviť, a to na detailnej karte záznamu. Vo videu ukazujeme zmenu cez "tri bodky", ale ide to aj cez šípku vedľa názvu typu Aktivity v ľavom hornom rohu.
Ak už máte kartu pri vytváraní záznamu vyplnenú, po zmene typu Aktivity sa prostredie upraví aktuálne zvolenému typu Aktivity. Vyplnené polia a účastníci ale zostanú.
Skenujete vizitky cez našu mobilnú aplikáciu? Skúste si cvaknúť napríklad aj pätičku e-mailu. A akonáhle údaje naskenujete a potvrdíte, že sa rozradili správne, môžete si vybrať, či ich uložíte ako Kontaktnú osobu, Klienta alebo novo ako Lead.
A čo nevidieť spustíme jednu veľkú 💣, ktorá posunie vašu produktivitu na novú úroveň. S early adoptermi ladíme posledné detaily a už čoskoro vám dáme vedieť viac. #automatizácia-coming-soon
Adel zbierala skúsenosti v e-commerce a SaaS firmách ako brand špecialistka zameraná na obsah. Tento presah teraz využíva v produktovom marketingu, kde prepája, čo vie CRM, s tým, čo zákazníci potrebujú počuť – jasne a zrozumiteľne.
Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.