Jan Korpas
10. 5. 2021
Raynet life
Počas jari sme do Raynet pridali hromadu nových funkcií. Vyskúšajte nový panel Rozcestník, mrknite na nové typy voliteľných polí a možno vás prekvapí aj vlastné tlačové šablóny pre Klientov, Kontaktné osoby alebo Lead.
Na nástenke nájdete nový voliteľný panel Rozcestník, do ktorého vložíte odkazy na webové stránky alebo aplikácie, ktoré pri práci pravidelne navštevujete. Priamo z CRM sa potom jednoducho preklikne napríklad do Google tabuliek, Freelo alebo napríklad fakturačnú aplikácie.
V Rozcestník nastavíte odkazy, ktoré sa zobrazí všetkým používateľom, ale aj osobné odkazy, ktoré sú len pre vás.
Voliteľné polia ste si v Raynet dosť obľúbili, a preto sme na vaše želanie pridali 6 nových typov voliteľných polí. K obchodným prípadom si teraz vložíte pole s:
Asi už viete, že si v Raynet môžete vytvoriť vlastné šablóny pre Obchodný prípad, Ponuku, Objednávku alebo Projekt. Vďaka vlastnej šablóne si u týchto dokumentov vyladíte podľa vlastných predstáv formátovania, dizajn alebo rozsah informácií.
Novo si vytvoríte vlastné šablóny tiež pre:
Rozšírené Projekty sprehľadní prácu všetkým, kto rieši veľké zákazky, na ktorej jeden obchodný prípad nestačí.
Ak napríklad vyhráte výběrko na vonkajšie bazény do nového satelitného mesta, vytvoríte si Projekt, spojíte ho s obchodnými prípadmi pre jednotlivé bazény a na jednom mieste uvidíte:
Všetky možnosti správanie Projektu nájdete novo v Nastavenie » Rozšírenie » Projekty. Novo môžete v Projektoch zobraziť nielen pôvodné Hodnotu projektu, ale aj Priemernú, Najvyšší a Najnižšia hodnotu obchodného prípadu.
Mrknite tiež na podrobný návod pre nastavenie projektov od našej zákazníckej podpory.
Ak si chcete sprehľadniť emailovú histórii u Klienta alebo Kontaktných osôb, môžete z nej novo vypustiť hromadné e-maily. Prípadne si zvolíte, aby sa vám zobrazovali len tie hromadné e-maily, ktoré označíte ako dôležité.
Do Lead sme pridali nové polia a niektoré platné vylepšili:
Lepšie vyhodnocovanie jednotlivých Projektov
Vývoj ziskovosti Produktov
Honza pracuje v oblasti predaja a marketingu od roku 2007 a získal skúsenosti v oblasti ecommerce aj vlastného podnikania. Je zodpovedný za hľadanie spôsobov, ako prilákať nových používateľov Raynetu.
Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.