Adéla Mrázková
9. 2. 2021
Novinky
Raynet spája sily s ďalším parťákom – nástrojom pre riadenie projektov Freelo. U Obchodných prípadov teraz môžete vidieť jednotlivé úlohy a to-do listy z Freelo.
Akonáhle oba systémy prepojíte, objaví sa vám v Obchodných prípadoch nová záložka Freelo. Pomocou nej si Obchodný prípad spojíte s ľubovoľným projektom, ktorý vo Freelo evidujete. Alebo si nový projekt vytvoríte priamo v Raynetu.
Po spojení s projektom sa v Obchodnom prípadu objaví nástenka so všetkými úlohami a to-do listy, ktoré sa k danému projektu vzťahujú. Úlohy potom jednoducho rozdelíte konkrétnym členom tímu, ktorí ich budú postupne plniť a veselo vyraďovať. Nové úlohy si obchodníci vytvorí pokojne priamo v Raynetu.
Preskúmajte, čo všetko Freelo vie. Prvých 14 dní u nich máte zadarmo.
Janu Markovi z Česká cesta prepojenie Freelo s Raynet šetrí čas. V Raynet mu vyhovuje, že môže rovnaký Freelo projekt napárovať s viacerými Obchodnými prípadmi klienta.
Zložitejšie zákazky riešime ako samostatné projekty, a práve pre tieto prípady sa nám integrácia s Raynet moc hodí. Máme tak kontrolu nad jednotlivými výstupy projektu a vieme, že klient dostáva to, na čom sme sa dohodli.
Jan Marek
Česká cesta, spol. s r.o.
Aplikácie odporúčame prepojiť obojstranne. Užívateľom, ktorí primárne pracujú s Freelo, ponúkne prepojenie rýchly obchodný kontext.
Vo Freelo sa po aktivácii integrácie objaví na detaile projektu záložka Raynet. Projekt možno napojiť na Klienta a v tej chvíli vo Freelo uvidíte základné informácie o Klientovi, Históriu aktivít a Obchodné prípady, na ktoré sa dá priamo do Raynet prekliknúť.
Chcete sa dozvedieť viac o Freele a ako z nášho prepojenia vyťažiť čo najviac? Pripravili sme pre vás hneď dvoch webinárov. Zistíte, ako ľahko používať Raynet aj Freelo a zjednodušiť si tak prácu vo vašom tíme.
➡ Webinár Freelo & Raynet – Od dopytu k úspešne dotiahnutému projektu
Adel zbierala skúsenosti v e-commerce a SaaS firmách ako brand špecialistka zameraná na obsah. Tento presah teraz využíva v produktovom marketingu, kde prepája, čo vie CRM, s tým, čo zákazníci potrebujú počuť – jasne a zrozumiteľne.
Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.