Prepojte si RAYNET s Ecomailom a posielajte maily, ktoré presne zasiahnu cieľ

 
Ecomail je česká marketingová platforma, vďaka ktorej môžete svojim klientom posielať newslettre, e-mailové kampane, SMS alebo správy cez Facebook a Instagram. Po prepojení s CRM je to ešte väčší fičák. Namiesto hromadných rozosielok budete posielať vyladené kampane na mieru.

Čo vie obojsmerná integrácia Ecomailu a RAYNETu

Vďaka obojstrannej integrácii:

  • sa automaticky synchronizujú Kontaktné osoby, takže medzi nástrojmi nič neprepisujete,
  • do Ecomailu sa s kontaktmi prepisujú aj štítky a ďalšie voliteľné informácie, ktoré im v RAYNETe priradíte,
  • sledujete informácie o rozoslaných kampaniach priamo v RAYNETe,
  • v detaile každého kontaktu v RAYNETe vidíte, koľko e-mailov ste klientovi poslali, či ich otvoril, na čo klikol alebo či sa odhlásil z odberu,
  • na jedno kliknutie vidíte aj celý report kampane v Ecomaile.

Čo vám to prinesie

Vďaka prepojeniu Ecomailu s RAYNETom budete posielať e-maily, ktoré príjemcu fakt zasiahnu. Vybrané informácie o vašich klientoch v RAYNETe totiž putujú do Ecomailu, a vďaka tomu môžete namiesto hromadných rozosielok vytvárať kampane na mieru.

Mrkneme na to, ako to robia v pražiarni Laura coffee. Ich obchodníci okrem skvelej kávy predávajú firmám aj špičkové kávovary. Potrebovali by momentálne viac vyťažiť ich baristu z Prahy a chcú firmám z okolia ponúknuť možnosť baristického kurzu. Ako na to? V RAYNETe si vyfiltrujú všetkých klientov, ktorí si v minulosti kúpili ich kávovar a sú z Prahy a hromadne im priradia štítok "kurz Praha". Ten sa im okamžite prenesie aj do Ecomailu, kde už je pre publikum pripravená retenčná kampaň. V RAYNETe potom vidíte, kto z nich e-mail otvoril, či si preklikol odkaz a objednal, alebo či máte niekoho pošťuchnout ešte inak.

 

To najlepšie, čo vám prepojenie RAYNETu a Ecomailu prinesie:

  • na maximum vyťažíte dáta z CRM,
  • vďaka obchodnému kontextu posielate e-maily, ktoré posúvajú klientov do ďalších levelov pipeliny,
  • zasiahnete správnych ľudí v správny čas správnou ponukou,
  • automatizujete pravidelnú komunikáciu so zákazníkmi, na ktorú často nie je čas,
  • lepšie pracujete s VIP klientmi.

Ešte ste si CRM s e-mailom neprepojili? Mali by ste. Všetky dôvody sme dôkladne popísali v samostatnom článku.

Ako prepojenie funguje

Naša základná integrácia s Ecomailom je jednosmerná – to znamená, že vyexportujete kontakty z CRM do Ecomailu. Návod, ako na to, nájdete tu.

Takto jednoduché prepojenie vám stačí, ak raz za čas potrebujete vybrať kontakty podľa nejakého kritéria (napríklad podľa odboru, obratu alebo dátumu poslednej objednávky) a hromadne im napísať.

Aby ste mohli prepojenie RAYNETu s Ecomailom využívať naplno so všetkými funkciami, aktivujte si obojsmernú integráciu – tú nastavíte priamo v Ecomaile

Ako prepojiť Ecomail s RAYNETom

 
  1. Prihláste sa do RAYNETu av Nastavenie nájdite Sekciu pre vývojárov.
  2. Kliknite na API kľúče, vytvorte nový a skopírujte si ho.
  3. V sekcii Podpora → O aplikácii RAYNET CRM nájdite názov inštancie (napríklad poradíme), ktorý budete potrebovať na integráciu spolu s API kľúčom.
  4. Prihláste sa do Ecomailu a choďte na Správu účtu.
  5. V záložke Integrácia vyberte medzi CRMky Raynet a vo formulári vyberte zoznam kontaktov, ktorý chcete synchronizovať.
  6. Do poľa Raynet užívateľské meno vložte svoju e-mailovú adresu, s ktorou sa prihlasujete do RAYNETu. Potom vložte API kľúč a názov inštancie.
  7. Kliknite na Pripojiť a máte hotovo.

Podrobný návod na obojstrannú registráciu nájdete v pomocníkovi Ecomailu.