Adéla Mrázková
5. 5. 2023
Novinky
Ecomail je česká marketingová platforma, vďaka ktorej môžete svojim klientom posielať newslettre, e-mailové kampane, SMS alebo správy cez Facebook a Instagram. Po prepojení s CRM je to ešte väčší fičák. Namiesto hromadných rozosielok budete posielať vyladené kampane na mieru.
Vďaka obojstrannej integrácii:
Vďaka prepojeniu Ecomailu s Raynetom budete posielať e-maily, ktoré príjemcu fakt zasiahnu. Vybrané informácie o vašich klientoch v Raynete totiž putujú do Ecomailu, a vďaka tomu môžete namiesto hromadných rozosielok vytvárať kampane na mieru.
Mrkneme na to, ako to robia v pražiarni Laura coffee. Ich obchodníci okrem skvelej kávy predávajú firmám aj špičkové kávovary. Potrebovali by momentálne viac vyťažiť ich baristu z Prahy a chcú firmám z okolia ponúknuť možnosť baristického kurzu. Ako na to? V Raynete si vyfiltrujú všetkých klientov, ktorí si v minulosti kúpili ich kávovar a sú z Prahy a hromadne im priradia štítok "kurz Praha". Ten sa im okamžite prenesie aj do Ecomailu, kde už je pre publikum pripravená retenčná kampaň. V Raynete potom vidíte, kto z nich e-mail otvoril, či si preklikol odkaz a objednal, alebo či máte niekoho pošťuchnout ešte inak.
Naša základná integrácia s Ecomailom je jednosmerná – to znamená, že vyexportujete kontakty z CRM do Ecomailu. Návod, ako na to, nájdete tu.
Takto jednoduché prepojenie vám stačí, ak raz za čas potrebujete vybrať kontakty podľa nejakého kritéria (napríklad podľa odboru, obratu alebo dátumu poslednej objednávky) a hromadne im napísať.
Aby ste mohli prepojenie Raynetu s Ecomailom využívať naplno so všetkými funkciami, aktivujte si obojsmernú integráciu – tú nastavíte priamo v Ecomaile
Podrobný návod na obojstrannú registráciu nájdete v pomocníkovi Ecomailu.
Adel zbierala skúsenosti v e-commerce a SaaS firmách ako brand špecialistka zameraná na obsah. Tento presah teraz využíva v produktovom marketingu, kde prepája, čo vie CRM, s tým, čo zákazníci potrebujú počuť – jasne a zrozumiteľne.
Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.