Stačí vymyslieť spúšťač, podmienku a akciu. Potom všetko naklikáte v Raynete a automatizácia pracuje za vás. Pozrite sa, ako na to.
Nastaviť užívateľské práva, pripraviť pipeline alebo vyladiť obchodnú nástenku. Na čo nezabudnúť v prvých hodinách po obstaraní CRM?
Zefektívnite procesy vo firme a ušetrite ľuďom čas, ktorý môžu venovať dôležitejšiu prácu. Prejdite si tipy, s ktorými digitalizáciu zvládnete.
Väčšina firiem začína s riadením obchodu v excelových tabuľkách. Časom sa ale začnú hromadiť a prichádza CRM.
Implementácia CRM je ako návšteva zubára či doktora. Firmy vedia, že systém potrebujú a že im uľahčia prácu, ale boja sa ho zaviesť. Implementácie sa nemusíte báť.
Z praxe vieme, že o CRM panujú predsudky ako o väčšine IT systému. Aby obchodníkom zefektívnilo prácu, musí byť jednoduché.