Kelly Carrow
14. 2. 2022
Raynet life
Vlani sme Raynet naboostovali o nové funkcie a integrácie, ktoré už mnohým z vás zmenili obchodnícky život. Noviniek ale bolo veľa, tak vám zhŕňame tie najlepšie vychytávky do jedného článku. Pokiaľ vám niektorá z nich doteraz unikala, určite ju vyskúšajte.
Najzásadnejšou novinkou je jednoznačne on-line podpisovanie zmlúv. Vďaka tejto funkcii podpíšete s klientmi ľubovoľné dokumenty elektronicky a so všetkou právnou záväznosťou, takže sa zbavíte skenovania, výprav na poštu a ďalšieho zdržiavania.
Funguje to jednoducho:
Štyri dokumenty môžete mesačne podpísať zadarmo. Cenník ďalších podpisov nájdete spolu s podrobnejšími informáciami v hlavnom článku o On-line podpisovaní.
Vylepšovacie kanóny sme tento rok zamierili na Analýzy hneď na dvoch frontoch. Jednak prešli redesignom, takže sú vizuálne príjemnejšie a prehľadnejšie, ale tiež sme pridali pár nových druhov analýz.
Prvou je Mapová analýza. Na mape okrem klientov a leadov novo uvidíte aj svoje aktivity z kalendára, čo využijete pri plánovaní schôdzok. Pokiaľ napríklad z mapy zistíte, že neďaleko miesta schôdzky sídli váš ďalší klient, môžete si naplánovať stretnutie aj s ním.
Úplne novým typom prehľadu je Výkon predajného lievika. Z neho zistíte, aká časť otvorených obchodných prípadov preteká do ďalších fáz predaja, v ktorej fáze vaše obchody najčastejšie končí alebo kde to vo vašom obchodnom lieviku najviac „viazne“.
Spolu s analýzami sme upravili aj filtrovanie. Novo je zasúvateľné, ale predovšetkým v ňom môžete podľa ľubovôle editovať svoje uložené filtre.
Filtrovanie sme vylepšili aj o:
Podrobnosti o filtrovaní aj analýzach nájdete v samostatnom článku z minulého septembra.
Obľúbené Obchodné nástenke s prehľadom zákaziek a ich fáz sme zjednodušili dizajn a pridali do nej dve nové funkcie:
Viac sa o novej nástenke dozviete v samostatnom článku.
SupportBox je slovenský online helpdeskový nástroj, ktorý celú komunikáciu s klientmi, či už cez e-mail, chat, alebo telefón, spája do jedného miesta. Po prepojení s RAYNETom bude mať vaša zákaznícka podpora všetky dôležité údaje o klientoch hneď na očiach.
Keď kolegovi zo zákazníckej podpory zavolá klient, ktorého evidujete v RAYNETe, na monitore sa mu ihneď zobrazí niektorá z nasledujúcich informácií:
Zákaznícka podpora tak bude vždy pripravená na klientove otázky. Viac o integrácii sa dozviete v samostatnom článku s videem.
Raynet tento rok spojil plutvy aj s Freelom – obľúbeným nástrojom pre projektové riadenie. Po integrácii si Obchodné prípady z Raynetu prepojíte s projektmi vo Freele a pri Obchodných prípadoch sa objavia úlohy a to-do listy, ktoré sa k danému projektu vzťahujú.
Vďaka tomu:
Podrobnosti o prepojení Raynetu a Freela nájdete v samostatnom článku v samostatnom članku.
To boli najzaujímavejšie novinky minulého roka a podobnú smršť vylepšení môžete čakať aj tento rok. Začiatkom roka sme pridali povinné polia, ktoré vám ušetria solídnu porciu stresu, a čoskoro prídeme s niečím ďalším. Stay tuned!
Kelly pracovala ako prekladateľka na voľnej nohe a neskôr sa začala venovať marketingu, tvorbe obsahu a lokalizácii softvéru. V Raynete pracuje na tom, aby bolo CRMko "user-friendly" pre anglicky hovoriacich používateľov, na Nápovede a na písaní článkov.
Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.