1. On-line podepisovanie dokumentov
Najzásadnejšou novinkou je jednoznačne on-line podpisovanie zmlúv. Vďaka tejto funkcii podpíšete s klientmi ľubovoľné dokumenty elektronicky a so všetkou právnou záväznosťou, takže sa zbavíte skenovania, výprav na poštu a ďalšieho zdržiavania.
Funguje to jednoducho:
- Kliknite na záložku Online podpisovanie.
- Vyberiete dokument na podpis.
- Vyberiete osoby, ktoré majú dokument podpísať.
- Všetkým dotyčným dorazí na e-mail link, v ktorom si dokument prečítajú a myšou alebo touchpadom podpíšu.
- A je hotovo. Podpísaný dokument sa vám automaticky zobrazí v CRM.
Štyri dokumenty môžete mesačne podpísať zadarmo. Cenník ďalších podpisov nájdete spolu s podrobnejšími informáciami v hlavnom článku o On-line podpisovaní.
2. Nové analýzy a filtrovanie
Vylepšovacie kanóny sme tento rok zamierili na Analýzy hneď na dvoch frontoch. Jednak prešli redesignom, takže sú vizuálne príjemnejšie a prehľadnejšie, ale tiež sme pridali pár nových druhov analýz.
Prvou je Mapová analýza. Na mape okrem klientov a leadov novo uvidíte aj svoje aktivity z kalendára, čo využijete pri plánovaní schôdzok. Pokiaľ napríklad z mapy zistíte, že neďaleko miesta schôdzky sídli váš ďalší klient, môžete si naplánovať stretnutie aj s ním.
Úplne novým typom prehľadu je Výkon predajného lievika. Z neho zistíte, aká časť otvorených obchodných prípadov preteká do ďalších fáz predaja, v ktorej fáze vaše obchody najčastejšie končí alebo kde to vo vašom obchodnom lieviku najviac „viazne“.
Spolu s analýzami sme upravili aj filtrovanie. Novo je zasúvateľné, ale predovšetkým v ňom môžete podľa ľubovôle editovať svoje uložené filtre.
Filtrovanie sme vylepšili aj o:
- podmienky „je“ a „nie je“,
- plávajúce „šupátko“ pre voľbu časového obdobia,
- a zobrazovanie výsledkov filtrovania v reálnom čase, takže nemusíte klikať na tlačidlá a filtrujete ešte rýchlejšie.
Podrobnosti o filtrovaní aj analýzach nájdete v samostatnom článku z minulého septembra.
3. Vylepšená obchodná nástenka
Obľúbené Obchodné nástenke s prehľadom zákaziek a ich fáz sme zjednodušili dizajn a pridali do nej dve nové funkcie:
- Zákazky na nástenke si farebne zvýrazníte, napríklad podľa priorít.
- Obchodné prípady môžete na nástenke filtrovať podľa troch kritérií – vek, hodnoty a aktivity.
Viac sa o novej nástenke dozviete v samostatnom článku.
4. Integrácia so SupportBoxem
SupportBox je slovenský online helpdeskový nástroj, ktorý celú komunikáciu s klientmi, či už cez e-mail, chat, alebo telefón, spája do jedného miesta. Po prepojení s RAYNETom bude mať vaša zákaznícka podpora všetky dôležité údaje o klientoch hneď na očiach.
Keď kolegovi zo zákazníckej podpory zavolá klient, ktorého evidujete v RAYNETe, na monitore sa mu ihneď zobrazí niektorá z nasledujúcich informácií:
- meno klienta,
- adresa,
- obchodné prípady,
- zadané úlohy,
- naplánované stretnutia,
- história komunikácie,
- alebo vystavené faktúry.
Zákaznícka podpora tak bude vždy pripravená na klientove otázky. Viac o integrácii sa dozviete v samostatnom článku s videem.
5. Integrácia s Freelom
RAYNET tento rok spojil plutvy aj s Freelom – obľúbeným nástrojom pre projektové riadenie. Po integrácii si Obchodné prípady z RAYNETu prepojíte s projektmi vo Freele a pri Obchodných prípadoch sa objavia úlohy a to-do listy, ktoré sa k danému projektu vzťahujú.
Vďaka tomu:
- máte perfektný prehľad o stave obchodných prípadov,
- ľahšie si s kolegami zorganizujete prácu,
- a zlepšíte transparentnosť v obchodnom tíme.
Podrobnosti o prepojení RAYNETu a Freela nájdete v samostatnom článku v samostatnom članku.
To boli najzaujímavejšie novinky minulého roka a podobnú smršť vylepšení môžete čakať aj tento rok. Začiatkom roka sme pridali povinné polia, ktoré vám ušetria solídnu porciu stresu, a čoskoro prídeme s niečím ďalším. Stay tuned!