Kelly Carrow
12. 2. 2025
Novinky
V Raynete stále vylepšujeme! Pošta v CRM, e-mailové šablóny, HTML podpisy a ďalšie vychytávky sú už k dispozícii. Prezradíme vám aj to, čo ďalšie chystáme v blízkej dobe.
V decembri sme spustili Poštu, ktorá je teraz plne integrovaná v Raynete. Odteraz môžete odosielať a prijímať e-maily priamo v CRM a mať všetko pod jednou strechou. Ešte ste si ju nestihli nastaviť? Mrknite na návod alebo rovno na záznam webinára, kde sme sa na Poštu mrkli dopodrobna.
Teraz si môžete upraviť svoj e-mailový podpis pomocou HTML kódu. Pre lepšiu prehľadnosť sme pridali náhľadové okienko, ktoré si môžete ľubovoľne zväčšovať a zmenšovať. Navyše máte možnosť nastaviť, kde presne sa podpis vo vašej odpovedi zobrazí.
Novo budete mať možnosť „odrejnetovať“ e-maily, čo znamená, že ich môžete jednoducho odstrániť z histórie obchodného prípadu. Táto funkcionalita vám poskytne väčšiu kontrolu nad tým, čo sa v histórii zobrazuje, a pomôže vám udržať CRM čisté a prehľadné.
Už čoskoro budete mať možnosť minimalizovať rozpísaný e-mail do spodnej lišty, čo vám umožní pohodlne prechádzať medzi rozpracovaným e-mailom a napríklad detailmi obchodných prípadov.
Raynet AI:
Chystáme implementáciu Raynet AI, vďaka ktorej si môžete pomocou jednoduchého promptu nechať vygenerovať e-mail alebo napríklad vyladiť tonalitu a skontrolovať pravopis.
Sledovanie otvorenia e-mailov:
Čoskoro budete mať možnosť zistiť, či príjemca otvoril váš e-mail, a tiež sledovať, na aké odkazy v ňom klikol.
Veľkou novinkou budú e-mailové automatizácie. Tie so sebou prinesú šablóny a hromadné odosielanie e-mailov. O tom, ako budú fungovať a čo všetko vďaka nim dokážete, vám povieme niekedy nabudúce.
V Raynete neustále pracujeme na zlepšení našich funkcií, aby ste mali všetky nástroje, ktoré potrebujete, vždy po ruke. Sledujte naše novinky, pozrite sa na video Raynet Minutes #4 a nezabudnite na naše návody na support portále, kde nájdete podrobnosti o každej novej funkcionalite.
Tešíme sa na vaše spätné väzby a čoskoro opäť prinesieme ďalšie vylepšenia!
Kelly pracovala ako prekladateľka na voľnej nohe a neskôr sa začala venovať marketingu, tvorbe obsahu a lokalizácii softvéru. V Raynete pracuje na tom, aby bolo CRMko "user-friendly" pre anglicky hovoriacich používateľov, na Nápovede a na písaní článkov.
Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.