Majte dokonalý prehľad o obchodovaní vášho tímu. Kto, s kým, za koľko, a akú to má šancu na úspech. V Raynete máte obchod ako na dlani.
Obchodné prípady umožňujú sledovať obchod počas celej jeho existencie – napríklad od vyplnenia kontaktného formulára na vašom webe až po uzavretie obchodu.
Znie to jednoducho a aj je to jednoduché. Založiť obchodný prípad ide aj za 22 sekúnd priamo z kalendára, pozrite si Martinovu evidenčnú kartu:
Ak ste to ešte neurobili, prispôsobte si Stavy obchodných prípadov podľa toho, akým spôsobom predávate svoje produkty alebo služby. V každom okamihu tak budete vedieť, v akej fáze rozpracovanosti je každá obchodná príležitosť, ktorú máte v hre. Môže to vyzerať napríklad takto:
Nastaviť si svoju vlastnú sadu stavov obchodného prípadu je otázka sekúnd. Návod nájdete tu. Ak sa vaše obchodovanie "nevojde" do jedného uskupenia stavov, môžete využiť funkciu Evidencia viacerých typov obchodu. Pozrite si video s predstavením aj konkrétnym príkladom použitia:
V Raynete si môžete evidovať aj svoje produkty a cenníky.
Pri každom obchodnom prípade môžete vytvoriť klasickú produktovú kalkuláciu (vrátane uplatnenia zliav alebo použitia cudzej meny). Vytvorenie ponuky alebo objednávky vďaka tomu zvládnete na tri kliknutia, vrátane exportu do PDF a odoslania e-mailom zákazníkovi. Rovnako elegantne môžete vybraný obchodný prípad aj vyfakturovať. Stačí využiť integráciu napríklad s iDokladom alebo Fakturoidom.
Ukážka zavedenia produktov a vytvorenia a odoslania ponuky e-mailom 👇
Produkty môžete do Raynetu jednoducho naimportovať cez importnú šablónu. Návod tu.
V zozname obchodných prípadov si môžete nastaviť filtre tak, aby vám nič neutieklo. Na jedno kliknutie si tak zobrazíte napríklad:
Ako si v CRM nastaviť rýchle filtre ⬇️