Raynet vám pomôže mať prehľad nad produktmi, ktoré potrebujú servis. Majte pod palcom výjazdy technikov aj spätnú väzbu, zlepšite zákaznícku skúsenosť a zákazníci sa k vám radi vrátia.
Všetky vaše dáta o klientoch budú konečne prehľadné, či už ide o kontaktné informácie, dátum zakúpenia výrobku alebo informácie, ktoré ste spolu riešili napríklad telefonicky. Vďaka tomu budete vedieť, kedy komu ponúknuť aký servis.
S CRM máte prehľad o jednotlivých obchodoch. Z jedného miesta vidíte, či ste už s klientom rokovali o konkrétnom stroji, alebo či už je poslaná ponuka. U predaných strojov potom evidujete detailné informácie o ich stave, prebehnutých servisoch alebo konci záručnej lehoty.
Každú servisnú zákazku uvidíte v Raynete na samostatnej nástenke. Rýchlo potom skontrolujete, kto servisuje, za koľko peňazí a v akej je servis aktuálne fáze. A navyše si odtiaľ rovno vygenerujete zákazkový list, a to na dva kliky.
Pred spoluprácou sme dôkladne porovnávali ponuky na trhu. Prečo Raynet CRM? Je intuitívny, jednoduchý na implementáciu a technická podpora je rýchla.
Petr Odehnal
Obchodní manažer, PILART stroje a.s.
Bez problémov naplánujete, kto, kedy a kam za zákazníkom pôjde, a po výjazde pridáte do CRM nové informácie alebo fotky. Pokojne rovno z mobilu. Odlíšite tiež platené servisy od tých záručných.
CRM si prispôsobíte podľa seba. Hodí sa vám zaznamenávať koniec záruky, sériový kód výrobku alebo niečo iné? Či už ide o sebepodrobnejší údaj, v Raynete naň nájdete miesto.