Malé firmy vďaka Raynetu budujú hlbšie vzťahy s klientmi a partnermi, riadia zákazky organizovanejšie a majú kontrolu nad rastom svojich predajov.
Všetky kľúčové informácie o vašich klientoch nájdete na jednom mieste. Kontakty, cenové ponuky a prehľad všetkého, čo ste s nimi riešili osobne, telefonicky aj e-mailom. Ušetríte tak čas, zjednodušíte obchodné procesy a posilníte vzťahy so zákazníkmi.
V CRM máte prehľad, ktoré zákazky sú v behu, čo v nich s klientmi riešite a koľko peňazí z nich môžete získať. Ako sa vášmu biznisu darí, vidíte čierne na bielom v prehľadných analýzach.
V Raynet kalendári si udalosti prepojíte s konkrétnymi klientmi a obchodnými prípadmi. Hneď viete, čo s kým budete riešiť a s ľahkosťou sa prekliknete napríklad do histórie klienta. Takže termíny vypustite z hlavy, Raynet ich za vás postráži.
Milujem Raynet – aj zatvrdnutých kolegov zlákal svojou jednoduchosťou. 😉 Máme prehľad v aktivitách aj číslach. Zákaznícka podpora je ochotná, usmiata a vždy pomôže.
Anna Schwarzová
CEO, Novitim s.r.o.
Nevyhovuje vám rozloženie polí v rozhraní? Nevadí, v nastavení si ho upravíte podľa seba. Napríklad si u každého klienta vložíte vlastné voliteľné polia. Alebo využite desiatky addonov na stiahnutie a naučte Raynet nové triky.
Začiatky vám uľahčia naše „getting started“ videá a na všetko ostatné máme podrobné online tutoriály aj živú zákaznícku podporu, na ktorú sme patrične hrdí. Radi vám pomôžu na emaili, chate aj na telefóne.