Raynet je prehľadný nástroj na správu klientskej agendy. Poradcovia vďaka nemu poskytujú lepšie služby a tým zvyšujú svoje príjmy.
Ako finančný poradca potrebujete o klientoch evidovať množstvo údajov a v Raynete sa v nich nestratíte. Pomocou voliteľných polí si ku klientom zapíšete všetko potrebné. Osobné údaje, kontakty alebo aj koníčky.
Predaj finančných produktov si lepšie ustrážite vďaka evidencii fázy jednania daného obchodu. Budete vedieť, aká provízia je v hre a či sa vám darí v oblasti hypoték alebo poistenia vozidiel.
V Raynete budete mať na očiach všetko, čo ste kedy s klientom riešili, či už na schôdzkach, cez telefón alebo e-mailom. Spomenul klient, že okrem hypotéky do budúcnosti zvažuje aj podnikateľskú pôžičku? Zapíšte si to do poznámky a na ďalšej schôdzke to môžete navrhnúť.
Raynet používame už 5 rokov a prešiel veľký kus cesty – pribudlo množstvo funkcií a vylepšení. Práca s Raynetom je jednoduchá, intuitívna a flexibilná – prispôsobí sa každej firme ako jogín.
Eva Pustelník
Specialista na majetkové pojištění, Centrum hypotečního poradenství, s.r.o.
Raynet vám včas pripomenie blížiace sa výročie zmluvy, takže klientov včas kontaktujete kvôli jej predĺženiu. Pripomienky si môžete nastaviť ku ktorémukoľvek dokumentu či udalosti.
Máte medzi klientmi podnikateľov? Potom im v Raynete vytvoríte záznam za pár sekúnd. Väčšinu údajov za vás systém vyplní automaticky z obchodného registra.