OptimCall je riešenie pre telefonovanie a funguje ako cloudová aplikácia. Zvláda služby VoIP telefónnej ústredne – od jednoduchých firemných riešení až po zabezpečenie callcentier a tímov zákazníckej podpory.
Prepojenie s Raynetom umožňuje nastaviť množstvo inteligentných scenárov, ktoré dokážu pri volaní využívať obchodné dáta. Najzákladnejším z nich je identifikácia volajúceho.
Podrobný popis prepojenia spolu s mini prípadovou štúdiou použitia OptimCallu pre Raynetí tím podpory nájdete v samostatnom článku.
Obráťte sa na nás telefonicky alebo e-mailom na podpora@raynetcrm.sk a my vás nasmerujeme na špecialistov zo spoločnosti OptimSys. Tí vám pomôžu nastaviť integráciu Raynetu s ústredňou presne podľa vašich potrieb.
Priemer z 0 hodnotenia
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x