Jan Korpas
18. 7. 2025
Obchod
Koľko času strávite organizovaním stretnutí, odpovedaním na e-maily alebo plánovaním a rozdeľovaním práce v predajnom tíme? Používanie nástrojov pre predajcov ho výrazne skráti. Umožnia vám efektívne generovať potenciálnych zákazníkov a predávať ich, organizovať prácu, plánovať stretnutia, ľahšie komunikovať a budovať vzťahy s klientmi. Prečítajte si, ktoré nástroje vám uľahčia prácu.
Nástroje vám pomôžu prideľovať úlohy a zaznamenávať priebeh projektov. Tým sa automatizuje proces riadenia projektov a uľahčí sa tímová komunikácia a plánovanie práce.
Pomôžu vám napríklad riadiť projekty a plánovať úlohy:
Pomocou nástrojov na sledovanie času môžete sledovať, koľko hodín ste vy a vaši kolegovia strávili nad každou úlohou. Niektoré firemné nástroje tiež znižujú rozptýlenie - blokujú rôzne aplikácie, aby ste sa mohli sústrediť na prácu a neodbiehali na vedľajšiu koľaj.
Medzi nástroje pre obchodníkov na zaznamenávanie odpracovaného času patria napr:
Získavanie klientov je často najťažšou časťou obchodného procesu. Uľahčujú ho nástroje pre obchodníkov, ktoré vyhľadávajú a zhromažďujú údaje o nových potenciálnych klientoch a triedia ich do databázy, takže údaje nemusíte spracovávať ručne. Svoj čas môžete venovať generovaniu ďalších potenciálnych zákazníkov a uzatváraniu nových obchodov.
Na vyhľadávanie nových zákazníkov použite:
Každý používa telefón a e-mail. Spolupráca na projektoch urýchli online hovory a stretnutia s kolegami, zatiaľ čo automatické odosielanie e-mailov uľahčí komunikáciu s klientmi.
Používajte nástroje, ako napr:
Po uzavretí obchodu je čas na podpis a výmenu zmlúv. Zjednodušte túto časť predaja a použite elektronické podpisy, aby ste eliminovali potrebu tlačiť, ručne podpisovať, skenovať a posielať dokumenty.
Vyskúšajte niektorý z týchto:
Po podpísaní zmluvy zostáva už len dodať výrobky a vystaviť faktúry. Aj s tým vám pomôžu nástroje pre obchodníkov. Okrem fakturácie a vedenia účtovníctva vám poskytnú okamžitý prehľad o aktuálnych príjmoch a výdavkoch, takže budete mať prehľad o tom, ako sa vášmu podnikaniu darí.
Vyskúšajte napr:
Ak chcete mať všetky svoje obchodné údaje, informácie a kontakty na klientov pohromade, použite CRM. Jasne vidíte, v akom štádiu sa obchod nachádza a aké míľniky ešte musíte absolvovať, aby ste klienta úspešne predali.
Vyskúšajte náš Raynet CRM a prostredníctvom integrácií sa prepojte so všetkými ostatnými nástrojmi, ktoré chcete používať.
Honza pracuje v oblasti predaja a marketingu od roku 2007 a získal skúsenosti v oblasti ecommerce aj vlastného podnikania. Je zodpovedný za hľadanie spôsobov, ako prilákať nových používateľov Raynetu.
Dávka obchodných znalostí, trikov a osvedčených postupov pre CRM.