Rebranding RAYNET CRM sme zvažovali už dlho. Sme česká spoločnosť, takže je to logický krok. Veríme, že vďaka tejto zmene lepšie pochopíme českého zákazníka. Budeme mu bližšie.
Martin Bazala, riaditeľ KAPRNETu
4 dôvody, prečo sme sa odhodlali k rebrandu
- Hovorí sa, že rok 2020 bude plný zmien. A tak sme k tomu chceli prispieť svojím dielom.
- Kapor je pre našu krajinu typickejší ako Raja.
- Náš nový maskot lepšie vystihuje, kto sme. Je to najväčšia česká kaprovitá ryba a my sme najväčší obchodníci na riadenie obchodu.
- Kaprík, ktorý pripláva, narobí veľa radosti. A to je presne náš cieľ.
Čo sa zmení pre Raynet zákazníkov?
Nebojte - pre vás sa nič nemení. Náš softvér stále šliape na 100 %, a bude tu pre vás 365 dní v roku.
Šupín na to!
Váš verný KAPRNET