Zákaznícka starostlivosť 2.0

Zákaznícka starostlivosť 2.0
Príďte si s nami potvrdiť, že zákaznícka starostlivosť nie je nákladové stredisko, ale turbo biznisu.

Starostlivosť a proklientsky prístup je naše srdcové téma. Nazdieľame vám všetko – "Aha momenty" pri budovaní tímu podpory v RAYNETu aj naj praktiky inšpiratívnych firiem a ambasádorov zákazníckej starostlivosti. Celý seminár je postavený na príkladoch z biznisu a sľubujeme – nenechá vás v pokoji.

Čo sa (okrem iného) dozviete:

  • Čo sú základné piliere vynikajúce zákazníckej starostlivosti
  • Ako skvele komunikovať (vzhľadom k cieľovému publiku a vašej značke)
  • Kedy sa oplatí proaktívna starostlivosť a ako ju škálovať
  • Ako pracovať s hodnotením od zákazníkov a ako mu ísť naproti
  • Prečo pracovať s digitálnym obsahom a kedy to môže byť tromf zákazníckej starostlivosti
  • Ako môže vyzerať "wow stratégie" v B2B a B2C a prečo to funguje
  • Ako podporiť prerastani orientácie na zákazníka do všetkých častí vašej spoločnosti

Pre koho je seminár určený:

  • Pre malé a stredné firmy, ktoré chcú naštartovať alebo zlepšiť fungovanie zákazníckej starostlivosti
  • Pre každého, kto má na starosti komunikáciu so zákazníkmi
  • Pre kohokoľvek, kto verí, že zákaznícka starostlivosť môže zrýchliť otáčky vlastného biznisu

Kto bude prednášať:

Jan Panuš, brnenský konzultant, ktorý pomáha českým a slovenským firmám s implementáciou RAYNET CRM. Vďaka konzultáciám biznisu má možnosť detailne sledovať fungovanie firiem. A svoje skúsenosti a RAYNETí know-how nasdílí na seminári aj vám.

Kedy? Kde? Za koľko?

5. decembra, 9:30–15:30 (celodenný seminár), Impact Hub Praha, Malá konferenční místnost

Za koľko: 110 EUR bez DPH

11. decembra, 14:00-16:30 (poldenný seminár), Impact Hub Bratislava, Conference room

Za koľko: 30 EUR bez DPH

 

Chcem sa prihlásiť