API pro vývojáře

Integrácie

Prepojte svoj RAYNET CRM so systémami tretích strán. Od Google služieb po sklady vášho e-shopu. Nesnažte sa porozumieť API konektoru, proste ho prepošlite svojmu IT ;)

Vše
Kalendáře
Účetní systémy
Mailing
Ústředny a SMS
Ostatní
Vše
Vše
Kalendáře
Účetní systémy
Mailing
Ústředny a SMS
Ostatní

Google kalendár

Google kontakty

SmartEmailing

Quanda

MailChimp

Outlook kalendár

iCal

CRIBIS

iDoklad

Money S3

FlexiBee

Rocketoo

OptimCall

REST API konektor

Ekonomický systém POHODA

Google kalendár umožňuje vytváranie, úpravu a zdieľanie jedného alebo viacerých kalendárov. Prepojte si s ním jednoducho aj kalendár od Raynetu.

Prepojenie je obojsmerné. Svoje obchodné aktivity tak môžete vytvárať aj meniť nielen v Raynetu, ale aj z prostredia Google kalendára.

Prepojiť obe aplikácie zvládne aj počítačový začiatočník. Stačí 5x kliknúť a je hotovo.

Google kontakty

Chcete si preniesť kontakty z RAYNETu do svojho mobilu? Skúste to pomocou prepojenia s Google kontakty.

Synchronizácia je jednosmerná (z RAYNET sa kontakty prenášajú do Google kontaktov) a zapnúť ju môžete na pár kliknutí.

V mobilnom zariadení potom stačí pridať svoj Google účet medzi zdroje kontaktov a je to. Kedykoľvek pridáte do RAYNETu nový kontakt, objaví sa hneď aj v Google kontaktoch a vo vašom mobile.

SmartEmailing je najobľúbenejší český nástroj pre odosielanie hromadných e-mailov. V ČR a SR ho používa viac ako 4 300 zákazníkov.

Prepojenie je obojsmerné. V RAYNETu máte svoju databázu klientov = aktuálne a kategorizované dáta. Tie prenášate do SmartEmailingu, kde vytvárate jednotlivé e-mailové kampane. Do RAYNETu sa potom dostávajú naspäť informácie o výsledkoch každej kampane. To znamená, kto e-mail otvoril alebo klikol na odkaz.

 

Quanda je česká cloudová aplikácie pre hromadné odosielanie e-mailov. Kombinuje nástroje pre e-mail marketing, transakčné e-maily, online dotazníky a webové formuláre.

Prepojenie s Quandou je obojsmerné. Z RAYNETu do Quandy exportujete svoje kontakty, z Quandy sa potom naspäť prenáša informácie o odoslaných kampaniach a reakciách konkrétnych klientov a kontaktných osôb.

 

MailChimp je celosvetovo najrozšírenejšou nástroj na hromadné rozosielanie e-mailov.

Integrácia umožnuje prenášanie kontaktov z RAYNETu do MailChimpu a opačným smerom potom prenášanie informácií o odoslaných kampaniach. V RAYNETu tak budete mať prehľad o tom, ktoré e-mailové kampane vaši zákazníci dostali, a ako na ne reagovali.

Už žiadne prepisovanie aktivít z RAYNETu do Outlook kalendára. S pluginom z dielne VÍTKOVICE IT SOLUTIONS si RAYNET kalendár s Outlookom jednoducho prepojíte.

Synchronizácia je obojsmerná. Svoje obchodné aktivity tak môžete vytvárať aj meniť nielen v RAYNETu, ale aj z Outlook kalendára (vrátane napojenia na konkrétneho klienta alebo obchodný prípad).

Integrácia je (zatiaľ) dostupná len pre operačný systém Windows.

iCal je štandard pre výmenu kalendárových dát (informácií o úlohách, stretnuti atd.) naprieč online aplikáciami.

Vďaka podpore formátu iCal si môžete celý RAYNET kalendár ľahko zobraziť napríklad v:

  • zariadeniach s iOS (iPhone)
  • zariadeniach s Androidom
  • programu iCal (iPhone)
  • programu MS Outlook

Prepojenie zapnete jednoducho. Vložíte kód vášho RAYNETu do zvolenej aplikácie a kalendár sa prenesie.

CRIBIS je dátový zdroj o viac ako 10 miliónoch podnikateľských subjektov v ČR / SR. V RAYNETu CRIBIS používame pre:

  1. Doplňovanie údajov o zákazníkoch (IČ, adresa, úplný názov firmy)
  2. Prístup k základným ekonomickým údajom (obrat spoločnosti, štatutárne orgány, počet zamestnancov)
  3. Stráženie rizika nízkej kredibility subjektu (platobná morálka, insolvencie a pod.)

Integrácia je vstavaná (nie je potrebné ju nikde zapínať) a nájdete ju na detailnej karte každého Klienta.

iDoklad je najväčšia on-line fakturačná služba v strednej Európe. Využíva ju viac ako 180 000 živnostníkov a podnikateľov. Uľahčuje nielen fakturáciu, ale aj prípravu a podanie daňového priznania. Vďaka prehľadným grafom vám dá najviac prehľad o vašich príjmoch a nákladoch.

Vďaka integrácii s RAYNETom môžete informácie o úspešných predajoch jednoducho odosielať do iDoklade, kde budú vznikať faktúry. Ušetrite si čas s prepisovaním záznamov z jedného systému do druhého.

Money S3 je jeden z najrozšírenejších ekonomických systémov u nás. Zahŕňa účtovníctvo, daňovú evidenciu aj skladové hospodárstvo.

Integrácia s RAYNETom umožňuje prenášať informácie o úspešných predajoch (obchodných prípadoch) do Money S3, kde sa potom automaticky zakladajú nové objednávky.

Súčasťou riešenia je tiež:

  • Párovanie objednávok k správnym klientom (podľa IČ), alebo zakladanie nových kontaktov.
  • Automatické odpisovanie položiek zo skladu.

FlexiBee je účtovný online software pre menšie firmy a živnostníkov. Poskytuje jednoduchý a rýchly prehľad o firemných financiách a v súčasnosti ho používa vyše 6 500 firiem.

Integrácia s Flexibee je obojsmerná a umožňuje napríklad:

  • uzatváranie obchodných prípadov v RAYNETu podľa stavu uhradených faktúr
  • generovanie reportov a štatistík
  • zobrazenie finančných informácií v manažérskych prehľadoch
  • prácu s produktmi a skladmi
  • automatické generovanie podkladov k fakturácii po uzavretí obchodného prípadu v RAYNET,

& mnoho ďalšieho.

Rocketoo je cloudové e-shopove riešenie. Funguje ako online služba poskytovaná formou mesačného prenájmu a oproti mnohým konkurentom umožňuje individuálne úpravy dizajnu i funkcií.

Vďaka integrácii s rocketoo si môžete do RAYNETu jednoducho prenášať informácie o nákupoch z e-shopu. Sami si pritom nastavíte, aké stavy objednávok sa budú do CRM prepisovať, ku ktorému obchodníkovi sa budú radiť a pod. Vo chvíli, keď koncový zákazník nakúpi v e-shope, budete mať obchod automaticky zaevidovaný tiež v RAYNETu.

 

OptimCall

Prepojenie s RAYNETom umožňuje nastaviť radu chytrých scenárov, ktoré vedia pri volaní využiť obchodné dáta. Najzákladnejším z nich je identifikácia volajúceho.

Podrobný popis prepojenia spoločne s mini prípadovou štúdiou použitie OptimCallu pre RAYNETím podpory nájdete v samostatnom článku.

Obráťte sa na nás telefonicky alebo e-mailom na podpora@raynet.cz a my vás nasmerujeme na špecialistov OptimSys. Tí vám pomôžu integráciu RAYNET s ústredňou nastaviť tak, ako budete potrebovať.

 

Dobre vieme, že nemôžeme pripraviť napojenie na všetko. Preto sme pre vás vyvinuli REST API konektor - rozhranie k prepojeniu RAYNETu s inými systémami. Jeho prostredníctvom prepojíte RAYNET napríklad s

  • vaším webom
  • e-shopom
  • helpdeskom
  • ERP systémom
  • ďalšími aplikáciami

Integráciu systémov prostredníctvom API konektora zvládne vaše IT oddelenie (prípadne váš ICT dodávateľ). Samozrejme ak budete mať záujem o našu konzultáciu, alebo kompletnú realizáciu, radi vám pomôžeme.

Existujú 3 možnosti, ako prepojiť RAYNET CRM s ekonomickým systémom Pohoda.

Export obchodných prípadov

Z RAYNETu môžete exportovať obchodné prípady do Pohody, kde sa založia ako Prijaté objednávky. Exportovať je možné ako z detailu obchodného prípadu, tak zo zoznamu obchodných prípadov. Ak vám stačí táto integrácia, je zadarmo a pomocníka k nej nájdete tu.

SCOVECO Connector

SCOVECO Connector je cloudové aplikácie, ktorá umožňuje z Pohody do RAYNETu importovať a aktualizovať klientov, obchodné prípady a produkty pomocou XML súborov. Prenášať záznamy je možné hromadne a vykonáva ho užívateľ ručne (nie je automatizované). Aplikáciu prevádzkuje spoločnosť SCOVECO, s.r.o. a stojí 40 EUR / mesiac. Integrácia sa zapína v Nastavenia RAYNET CRM.

A.T.P. - RPCON

RPCON je aplikácia, ktorá automaticky a obojsmerne prenáša záznamy medzi Pohodou a RAYNET CRM. Kontakty na zákazníka vrátane objednávky tak bude mať k dispozícii súčasne obchodník aj účtovník. Manažéri potom v RAYNETu uvidia pokročilé analýzy predajov. Aplikácia sa inštaluje na server zákazníka a podporované sú obe verzie Pohody (.mdb i SQL). Viac informácií vrátane cien nájdete tu.

Vyskúšajte si RAYNET na vlastnej koži!

Zadarmo, bez akýchkoľvek záväzkov a to až na 30 dní

Lucka
Vyskúšajte to s MaMaZu

Dobrý deň! Sme tu pre vás už od prvej minúty s RAYNET CRM. V popise práce máme vysvetľovanie, objasňovanie a pomáhanie. Mrknite sa, ako to u nás funguje so zákazníckou podporou ;)

Lucie zo zákazníckej podpory

...s tak trochu inou
zákazníckou podporou...

Vyskúšajte to s MaMaZu